| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 164 .. 187
10.01.12 10:56
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

So ich war wieder mal auf der Waage und habe mich gemessen! und ich konnte es kaum glauben: 7kg weniger, 14cm weniger Bauchumfang, auch bei den Oberschenkel sind es 4cm weniger (diese Dinger sind leider zäh zum abnehmen)
Bin mega happy! Noch 5kg, dann habe ich endlich meine 60kg erreicht. Obwohl, 58kg wären auch super, so habe ich immernoch 2kg spatzig zu den 60...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 10:57
nimbini 

Re: Metabolic Balance

wooow dia super, herzlichi gratulation! das isch bi dir jetzt mega schnäll gange, hani s'gfühl! häsch ja erscht agfange und no d'festtäg dezwüsched gha! suuuper, wiiter so!!!! 5 kg isch ja jetzt grad no en klacks, das schaffsch du.....

lg nimbini

10.01.12 11:03
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke nimbini, bi sälber überrascht, dass es so schnäll gange isch. Obwohl ich über die Festdäg sogar 1kg zuegnoh han!
Mi Maa het scho gseit, ich seh (wieder) richtig heiss us und heigi kei Buch me. Ich ha das nonig so empfunde. Ha leider e breits Becki mit Arsch und stämmigi Oberschänkel... Typischi Figur für e A-linie Kleid! hihiihi

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 11:08
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, wow super, freu mich riesig für dich! gäll mängisch bruuchts gar nöd viel! ich han mer vorgnoh, das ich das jahr langsam will abnäh, mit so crash-diäte isch es bi mir nie guet gange, han ja mit mb au 10kg i eim monat abgnoh und genau so schnäll isch es wieder druf gsi, das dörf mir nüme passiere... lieber langsam und defür für immer! zuesätzlich no mit em fitness... bin rächt motiviert, dass ich's das jahr anebringe! allerdings möcht ich bis ändi jahr 20kg weniger ha.... aber das isch super machbar!

ich han ebe no s'glück, dass ich überall glichmässig zue- und abnimm! aber han au stämmigi oberschenkel (vom iiskunstlaufe) und es gebährfreudigs becki aber jetzt nöd so übermässig zum glück

s'2012 wird mis gwichtsverluscht- und ferie-jahr

10.01.12 11:14
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das macht mir ebbe au chli Angst, dass es z schnäll goht... und uf eimol dr jojo Effekt kunnt! Wow, 10kg in 1 Monet, das isch wirklich vill!
Genau, wenn ich jetzt denn no die 5kg schaff, denn möcht ich s gwicht au mehr mit Sport halte. Lueg zwar scho no uf die MB regle, aber ich ka nid s Läbelang nach MB ässe!! Do muess ich glaub mehr schlemmerdäg ha...
Du schaffsch dini 20kg au! Do glaub ich ganz fest an di. Dr ersti schritt hesch jo scho mit dim Fitnessabo gmacht (das muesch halt durezieh, au wenns nacheme Monet nüm Spass macht)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 11:16
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@dia - ich gratuliere Dir ebefalls zu Dine Verlüst - isch ja grossartig!!!!

@nimbini - machsch denn Du jetzt au wieder wiiters mit MB oder zellsch das au zu Dine Crash-Diäte? Wie gahsch Du Dis Abneh denn a?

Ich wott au wieder wiitermache mit abneh. Mit Fitness fang ich jetzt wieder a und MB probier ich au wieder zstarte.....i dä Pause hetts superfeini Butterbretzeli ghe.......han chönä widerstah und bin stolz uf mich!!! aber ich han än riese Kohldampf!!! Han vorher äs paar Nüsse ghesse, suscht wirds mir schlecht und chume dä Zitteri über mit dene 5h han ich eifach extrem Müäh zum durehebe......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

10.01.12 11:18
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, ja ebe, isch nöd s'erschte mal, wo ich 10kg i eim monat gschafft han, aber ebe, schlussendlich bini wieder bi mim höchstgwicht acho und das chans eifach nöd si! isch au nöd gsund für min körper das ewige hin- und her! und darum will ichs jetzt ebe chli easy agah, damits dänn au dune bliebt! aber ebe, so 20kg i 12 mönät isch ja würklich easy, wänns dänn chli schnäller gaht, bin natürlich au nöd bös,a ber möcht mich au nüme unter druck setze....

ich chan ebe au nöd s'läbe lang nach mb ässe, isch mir eifach zu eintönig! hans grad am weekend au mit mim schwager besproche, er seit s'gliche! aber chli weniger süesses und und fettigs, uf das chani ja guet verzichte und nüme täglich kohlehydrat, dänn chunnt das guet.....

10.01.12 11:20
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sniffi, ja ebe, mb isch für mich au chli crash-diät gsi mit dene 10kg i eim monat und schwups alles wieder dobe! ich wird sicher s'einte oder andere vo mb mit uf de weg näh, mich aber nöd ganz streng dra halte und wänni halt mal am weekend iglade bin oder gäscht han, dänn gnüssi das eifach und amch mer kei gedanke drüber! gits halt dänn e halb stund länger uf em crosstrainer!

ich han ebe vor allem müeh mit dene 5 stunde, ich bin glabus eher de 4 oder 5 x am tag-ässer! mit ere frucht zwüscheddure anstatt grad aschlüssend as mittagässe z.bsp! chume im fall au de zitteri über und es wird mer schlächt, wänni nüt iss, aber das isch ja wägem bluetzuckerspiegel, de versuechi eifach au chli konstant z'halte indem ich chli weniger kohlehydrat iss.....

10.01.12 11:24
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich iss au immer Nüss zwüsche de 5h! Ich finds komisch, dass ich während em schaffe die 5h besser ka ushalte wie jetzt deheim. Aber langeweile git jo glüst!!
Bi mir gits zwüschem Mittagässe und Znacht amigs bis zu 6-7 Stunde Pause! Je nach Dienst wo ich ha... Denn iss ich au immer Nüssli...
Vorallem nid kohlehydrat Zoobe, das hilft au scho. Ha ich vor MB au scho gmacht...
Ich weiss eifach langsam nüm was ich söll koche... Gestert hets Ofegmües mit Fisch gäh, aber dr Fisch dä hebt eifach nid. Do ha ich scho nach 2h wieder hunger! Muess s nägst mol halt Roggebrot drzue no ässe...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 11:27
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, ja das problem hani ebe au! ich han mer jetzt mal no es rezept für e linse-gmüessuppe usegsuecht, ich liebe linse und jetzt hani dänkt, da chani au grad meh choche und igfrüre.... mal luege, ob das dänn guet isch! mir isch ebe eifach das ganze chli zu eintönig, irgendwänn machsch eifach immer das, wo am schnällste gaht oder wo am liebschte häsch, das isch ebe chli s'problem! eigentlich sötti meh ja alles chönne ässe, wo meh gern hät und das eifach in mass, dänn wärs ja au keis problem!

 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 164 .. 187
Metabolic   Tiffany-Girl   Forever   eigentlich   weniger   beginnen   wunderschöne   September   livipivi   schönste   Nimbini   Balance   wirklich   oktober   Tomorrow   schnell   natürlich   richtig   Traumtag   einfach