| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 165 .. 187
10.01.12 12:06
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Also ich ha dr Dijonsenf vo Thommy. Und dört ha ich bi de Zuetate nüd gseh vo Zucker... Bi de andere scho!
Ich ha au scho mit Boullion gmacht, vorallem bi de erste 2 Wuche ohni öl. Isch scho gwöhnigsbedürftig, ich bi nid so dr Essigfan...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:08
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia ah ok, dänn lueg ich am fritig mal bim poschte wäge dem senf! aber am liebschte hani ebe eigentlich au no mayo drin i de sauce, aber uf das chani ja scho mal es zytli verzichte.... öl nimm ich fängs eh nüme viel, nimm amigs eher no en schuss milch dezue!

10.01.12 12:11
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich nimm anstatt Essig Zitronesaft. Ha ich zum Rapsöl au no gärn...
So à la Jamie Oliver...
Jo die Französischi Sauce ha ich au am liebste! Aber ebbe, nid grad MB Conform!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:13
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia ja zitronesaft nimm ich oft au zum fleisch abrötle, wänn ich öl will spare! isch au no guet!

10.01.12 12:17
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ah jä? Das ha ich no nie usprobiert! Und do hockt nüd a an dr Pfanne?

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:20
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey mini MB-Mädels. Dia- wow ich gratuliere, jetzt hend mir gliech viel und wend na fast gliechviel. Ich wett gern uf 57kg abe, damit sich nacher so um die 60kg ipendlet.
Ich ha echt kei Problem mit de 5h Pause und nur ganz selte Hunger. Und meistens find ich das biz Hungergfühl sogar super agnehm, de buuch fühlt sich so leer a und mir gahts eifach super.

@Nimbini- krass mit dine 10kg- das gängt bi mir voll ned, ich ha schön langsam mit MB abgno, bin ja voll strikt gsi aber es isch immer zwüsched 500gr - 1kg pro woche weg und das find ich ebe au super- denn z schnell isch echt ned guet. ich ha eifach nach de zwei Strenge Wuche ja jedi Wuche 1x e Schlemmermahlziit gesse mit Dessert und so hani u lang kei Frust gha und im guete Rahme abgno.
ich denke wenn mer das ned macht, gahts sicher viel schneller, aber ebe- isch evtl au ungsünder und demotivierend, wend nie dörfsch sündige.

Ich ha ja trotz de strenge Phase wo ich letzt Woche agfange ha, am Samstig gsündiget well ich mit minere Schwö go esse bin. Trotzdem gahts Gwicht stehtig abe und es gaht mir wieder sooo guet.
über d Festtäg hani mich so schlecht und schwer und müed gfühlt unds chum chöne erwarte bis ich wieder richtig mb chan mache. Isch echt krass wie guets mir demit gaht.
Ich ha ja im Dez. obwohl nur 1kg me, mini Stiefel nüme über Hose zuebracht, das hani hüt wieder ohni Problem gschafft, het mich uuu gfreut

Ich drück eu d Düme das ihr euchi Ziel erreiched- egal wie schnell oder wie überhaupt. Es isch eifach toll sich so guet z fühle

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.01.12 12:25
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, ja bi mir hät das amigs wunderbar funktioniert mit em zitronesaft....

@livipivi, ja guet, ich dänke, wänn ich i dene vier wuche also zweimal e schlemmermahlzyt igleit hetti (die erschte zwei wuche sind ja eh ohni öl gsi), hett ich wohl trotzdem die 10kg abgnoh oder halt villicht 9kg! also a dem wirds wohl nöd gläge si...... nach dem monat isch dänn s'gwicht au langsamer weg und dänn simer ja eh id flittermönät und dänn isch mb gar nüme möglich gsi.... han aber det au nöd zuegnoh, sondern erscht nachher wieder dehei..... und zwar ratzfatz!

10.01.12 12:27
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Scho komisch- aber ebe- es isch ja ned jede gliech und viellicht isch es eifach ned s richtige Programm für dich. Hmmm, ich glaub für mich passts super und bin scho schüli froh das endlich gfunde z ha S Gwicht isch s eine, aber s Wohlfühle isch mir sogar na viel wichtiger

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.01.12 12:28
nimbini 

Re: Metabolic Balance

ich han mich ebe mit mb genau glich gfühlt wie ohni mb bi mir isch es würklich eifach s'gwicht gsi, wo mich natürlich ufgstellt hät! aber suscht hani ja kei gsundheitlichi problem und darum häts mer det dure au nöd würklich chönne hälfe...

10.01.12 12:29
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Wooooow, Dia, cooooooool!
Ich ha grad chli e Tief bi zwar bi mine 54 Kg aber muess mir so exrtrem Müeh geh zum halte. Ich merk, ha langsam wider Müeh, nach de 18.00 Uhr nüt me ässe und so und au zwüschedure. und das alles willi grad irgendwie eifach nit uf dr Höh bi. So mied und atribslos. Im Ofe hets grad Gmies und Kartoffle und es gluschtet mi jo so gaaaar nit! gescht nachem Training hani au nur 600g weniger ka als mini sicher 1Kg... Meeeeensch!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 165 .. 187
Traumtag   Forever   Tomorrow   Tiffany-Girl   livipivi   eigentlich   natürlich   Metabolic   oktober   schönste   beginnen   Nimbini   richtig   einfach   weniger   schnell   September   Balance   wunderschöne   wirklich