| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 71 .. 140 141 142 143 144 .. 166 .. 187
10.01.12 12:29
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey livipivi, schön, dass de au do bisch!
Danke. Ich ha mis Ziel erreicht. Ha mir gseit bis zum Wiehnachtsässe vo mim Maa will ich 65kg erreiche. Und das isch am Fritig! Jetzt ha ich nüd zum azieh Oder ich weiss nid was... Do ich erst am Donnstig wieder ka go schaffe, muess ich denn Zoobe no schnäll schnäll es Outfit finde...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:33
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

isch doch voll geil- DU Dörfsch go shoppe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.01.12 12:35
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@angiyves
Du bisch aber hart zu dir! E bitz freud muesch doch glich au ha, und ab und zue dir öbbis guets due! Du bisch jo scho mega diszipliniert mit Velo fahre, do kasch dir doch au öbbis gönne
Viellicht macht di genau das im Momänt so atriblos....
Hey 54kg isch jo e Traumgwicht (ämel für mi)!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:36
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jaaa shoppe!!!!
aber unter Druck find ich meistens nüd! und das Kleid wo ich extra bi Zalando bstellt han stoht mir nid (ha glich no es breits Becki)!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:37
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Die meiste Hose sitzt nüm.
Die einzige wo no gön sind schwarzi H&M Hose, wo nach 3x wäsche nüm ganz schwarz sind! Es sind ängi und würde no guet zu mine hoche Schueh passe. Denn brücht ich no no öbbis für Obe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:39
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@angiyves
Du bisch aber hart zu dir! E bitz freud muesch doch glich au ha, und ab und zue dir öbbis guets due! Du bisch jo scho mega diszipliniert mit Velo fahre, do kasch dir doch au öbbis gönne
Viellicht macht di genau das im Momänt so atriblos....
Hey 54kg isch jo e Traumgwicht (ämel für mi)!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo es isch glaub eifach alles zämme. Ich iss nit sonderlich viel (bitz Müesli mit Frücht, was kleises mit Gmies und chli Salat) und ebe nach de 18.00 Uhr nüt me. Und denn das 4-Stündige Sportprogramm pro Wuche: Und nur so ka i mini 54KG halte- das isch eifach so asträngend! Und wenni mir mol was leischt, bini grad drüber und ha mega lang bises wider dunde isch. Ach, isch au gaaaar nit mi Jooreszit! ¨
Ich freu mi scho aber ha gescht nachem Training (53.6kg) dönkt, cool jetzt kani chli zrugschrube und ha chli mehr gässe und schowider zuegno! Das frustriert halt eifach. seh so kei Änd...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

10.01.12 12:44
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das isch klar, das ha ich au, würd mi au fruste! Finds au so gemein, wenn me kum öbbis isst wo me nid sött, het mes gwicht grad wieder dobe. Und bis mes wieder dunde het gohts so lang! Aber viellicht sind die 54kg eifach dis Idealgwicht. Wenn di wohl fühlsch isch jo das guet... s Gwicht bhalte isch halt scho s schwierigste. Ich wünsch dir ganz viel Kraft und mit 55kg wirdsch au du no super usgseh!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.01.12 12:47
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Viellicht hesch du angiyves eifch s optimale Gwicht wo din Körper sich wohl fühlt scho underschritte und drum wehrt er sich degege- es isch ebe leider ned immer das s best für üs wo mir üs vorstelled und ganz ehrlich du bisch meeeega schlank- für mich fast zu dünn. Mini Schwö isch gliech, isch au ultradünn und het s Gfühl sie mües na abneh oder uiuiui, wehe wenn sie mal 500Gr. zuenimmt kurzfristig. Debi isch sie sit immer dünn und mues nüt mache defür.
Also verstah mich ned falsch, klar jede het sini Frustzone und wünscht sich evtl. na det oder det weniger z ha. Aber du gsehsch eifach KLASSE US

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.01.12 13:10
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Das isch klar, das ha ich au, würd mi au fruste! Finds au so gemein, wenn me kum öbbis isst wo me nid sött, het mes gwicht grad wieder dobe. Und bis mes wieder dunde het gohts so lang! Aber viellicht sind die 54kg eifach dis Idealgwicht. Wenn di wohl fühlsch isch jo das guet... s Gwicht bhalte isch halt scho s schwierigste. Ich wünsch dir ganz viel Kraft und mit 55kg wirdsch au du no super usgseh!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Isch vooool lieb aber mit 55Kg bini so schnell wider uf 56kg und höher

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

10.01.12 13:11
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
Viellicht hesch du angiyves eifch s optimale Gwicht wo din Körper sich wohl fühlt scho underschritte und drum wehrt er sich degege- es isch ebe leider ned immer das s best für üs wo mir üs vorstelled und ganz ehrlich du bisch meeeega schlank- für mich fast zu dünn. Mini Schwö isch gliech, isch au ultradünn und het s Gfühl sie mües na abneh oder uiuiui, wehe wenn sie mal 500Gr. zuenimmt kurzfristig. Debi isch sie sit immer dünn und mues nüt mache defür.
Also verstah mich ned falsch, klar jede het sini Frustzone und wünscht sich evtl. na det oder det weniger z ha. Aber du gsehsch eifach KLASSE US

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Du wider

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 71 .. 140 141 142 143 144 .. 166 .. 187
September   natürlich   eigentlich   schnell   Forever   Traumtag   Nimbini   weniger   richtig   schönste   Balance   einfach   oktober   Tiffany-Girl   beginnen   Metabolic   Tomorrow   wirklich   wunderschöne   livipivi