| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 167 .. 187
17.01.12 16:39
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Also bi mb isch es eso, eiwiss darfsch ässe zwüsche dure (nüss) das regt dr insulinspiegel nid a. Alles andere ebbe scho, darum isst me so sache in dene 5h nid! Me gwöhnt sich dra und heisse tee stoppt mi knurrende buch au immer...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

18.01.12 15:34
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ohhhhh mannoooooo!!!
Ich ha sitere Stund soooo lust uf e Snickers, ich wird scho richtig hässig wills mir nid usem Kopf goht!!!!

ich glaub ich iss jetzt eifach eins... (bekum sowieso bsuech vo dr Tante Rosa) ich schieb's jetzt uf das...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

18.01.12 15:41
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Ohhhhh mannoooooo!!!
Ich ha sitere Stund soooo lust uf e Snickers, ich wird scho richtig hässig wills mir nid usem Kopf goht!!!!

ich glaub ich iss jetzt eifach eins... (bekum sowieso bsuech vo dr Tante Rosa) ich schieb's jetzt uf das...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Mhmmmm, Snickers!!! Jo mach das! Gniess es!!! isch jo nur e Snickers! Aber ich fühl mit Dir- ha soooooo hunger und gluscht uf alles!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

18.01.12 15:44
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Het jo au Nüss dinne, wo ich darf ässe...
Ha fangs Gäld im Hosesack, has nonig kauft, evt ka ich dr Glust überwinde...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

24.01.12 14:53
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ohh im momänt ha ich grad e chli es tief!!
Ich schweb immer so zwüsche 66 und 65 kilo, im momänt gohts nid witter... Muess zwar scho zue gäh, dass ich fast 2 Schlemmermahlzyte ha in der Wuche, aber au nume will grad so vill iladige sind!
Wenn ich gässe ha, dänk ich au grad wieder ans ässe. Wie lang es no goht und was ich denn will ässe! Es närvt richtig! Villicht dänk ich im Momänt au die ganz Zyt ans ässe, will's mir grad so langwillig isch...
Ich bi jo stolz uf mi, es sage au vill, dass me's scho mega seht und ich toll usgseh (vorallem mi Maa) bi halt jetzt eifach chli ungeduldig, will's am afang so schnäll gange isch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

24.01.12 15:13
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Ohh im momänt ha ich grad e chli es tief!!
Ich schweb immer so zwüsche 66 und 65 kilo, im momänt gohts nid witter... Muess zwar scho zue gäh, dass ich fast 2 Schlemmermahlzyte ha in der Wuche, aber au nume will grad so vill iladige sind!
Wenn ich gässe ha, dänk ich au grad wieder ans ässe. Wie lang es no goht und was ich denn will ässe! Es närvt richtig! Villicht dänk ich im Momänt au die ganz Zyt ans ässe, will's mir grad so langwillig isch...
Ich bi jo stolz uf mi, es sage au vill, dass me's scho mega seht und ich toll usgseh (vorallem mi Maa) bi halt jetzt eifach chli ungeduldig, will's am afang so schnäll gange isch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hey Liebi, mir gohts jo genau glich!!! Ha jetzt sogar 1.5kg mehr... Bi au grad mega gfrustet und weiss au nümm witer und ha soooooo hunger immer!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

24.01.12 15:19
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Blöööööd!!!
Ich muess eifach luege, dass ich uf eimol nid afang frustässe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

24.01.12 15:22
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Blöööööd!!!
Ich muess eifach luege, dass ich uf eimol nid afang frustässe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo, das isch bi mir chli s Problem. Am weekend hets Raclette geh... und im Momänt hängt bi mir glaub aaaaalllleeees a!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

24.01.12 15:23
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia und angiyves, ich känne das problem! bin de absolut typischi langwili- und fruschtfrässer! langwili isch definitiv s'schlimmste, vor allem, wänn de ganz tag nüt ztue häsch... dänn isch ässe halt eifach e netti ablänkig

24.01.12 15:26
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

Aso dass mer us Langwili vell esst, dass chani bestätige... ond wenns denn no so feini Sache omehed, denn beni scho verlore....
Aber eigentli müemer jo luege, dass dDia drablibt ond ned zomene Langwilig-Esser werd....
hmm... wie chönnt mer das jetzt ago???

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 167 .. 187
eigentlich   weniger   wirklich   einfach   Metabolic   Forever   September   wunderschöne   Traumtag   schnell   beginnen   schönste   oktober   Balance   richtig   Tomorrow   Nimbini   livipivi   natürlich   Tiffany-Girl