| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 169 .. 187
27.01.12 09:31
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
äääääääääähhhh, bi mir laufts im momänt gar nid!!
Ha leider in letzter Zyt vill Yladige, am Sunntig isch zum Glück die letzti. Denn im Feb gib ich wieder voll Gas mit MB ässe. Sport mach ich jo 2-3 in dr Wuche. 2x Fitness 1x Squash....

Ich hoff, dass denn mini Kilos wieder purzle...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo, dasch natürli blöd! Aber ab Februar isch super! denn hesch 1 Monet bevors wärmer wird und bisch denn grad dinne. Und wennd so trainiersch klappt sicher super! Isc au mi Plan
Bi mir muesses jetzt laufe, da ich nekscht Wuche de Termin bir Schniderin ha

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 09:34
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@angiyves, ja gäl, wänn meh sich wenigstens bewegt, isch nöd sooo tragisch, wänn meh mehr isst aber luege scho, dass ich am mittag oder am abig mal nur es salötli iss und nöd grad immer zviel....

27.01.12 09:36
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
@angiyves, ja gäl, wänn meh sich wenigstens bewegt, isch nöd sooo tragisch, wänn meh mehr isst aber luege scho, dass ich am mittag oder am abig mal nur es salötli iss und nöd grad immer zviel....

Haha, weisch, bis Zobe iss ich suuuuper! Viel Gmiess und Frücht, süscht nit viel... aber am Obe...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 09:54
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hehe bi mir isch es umgekehrt! ich iss im büro immer so scheiss *nerv*

27.01.12 10:00
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
hehe bi mir isch es umgekehrt! ich iss im büro immer so scheiss *nerv*

Das isch eigentli besser! Wär bringt denn das Züg is Büro?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:05
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hm es gaht, dänn iss ich eifach 8 stunde fascht non-stop und meischtens eso gipfeli und süesses! hm irgendöpper bringt immer gipfeli mit oder dänn bringt eine schoggi! oder ich gange am morge in beck es brötli und en schoggidrink go poschte, wil ich suscht angscht han, dass ich bis am eis verhungere und dänn chasch gift druf näh, dass irgendeine suscht no was bringt und wänns ums ässe gaht, bini chli labil, mir muesch nur lang gnueg vo öppisem vorschwärme und dänn will ichs ässe

27.01.12 10:10
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hüt het uns au öbber Znüni mitbrocht. x verschiedeni feini Sache...
Ha mir e schnägg uf d zite do...

Am Afang vo MB ha ich no schön druf verzichtet und das züg nid agluegt, wenns bi uns im Pauserum gsi isch. Aber jetzt.... Mist, bi au völlig labil worde!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.01.12 10:11
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
hm es gaht, dänn iss ich eifach 8 stunde fascht non-stop und meischtens eso gipfeli und süesses! hm irgendöpper bringt immer gipfeli mit oder dänn bringt eine schoggi! oder ich gange am morge in beck es brötli und en schoggidrink go poschte, wil ich suscht angscht han, dass ich bis am eis verhungere und dänn chasch gift druf näh, dass irgendeine suscht no was bringt und wänns ums ässe gaht, bini chli labil, mir muesch nur lang gnueg vo öppisem vorschwärme und dänn will ichs ässe

Hmm, also ich kenn das! Bi uns hets zum Glück nit so sache, da mir Frücht und so kaufe und ich mach mir denn e shake. Also miesisch Du Dir was anders hole bim Beck Hesch d Möglichkeit zum schnipsle? Wie wärs mitme Müesli und zum Zmittag denn was Warms?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:11
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Mädels, ha die letzte 1.5Wuche au kei Disziplin gha us psychischem Grund wie ihr eu denke chönd- hüt hani aber grad wieder ighenkt und wetts jetzt wieder dürezieh- ha mir de start in Januar ja scho anders vorgstellt und nervt mich mega.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

27.01.12 10:12
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Hüt het uns au öbber Znüni mitbrocht. x verschiedeni feini Sache...
Ha mir e schnägg uf d zite do...

Am Afang vo MB ha ich no schön druf verzichtet und das züg nid agluegt, wenns bi uns im Pauserum gsi isch. Aber jetzt.... Mist, bi au völlig labil worde!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ich würd en jo wider zruglege, da Ihr jo hüt au no es Ässe händ?!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 169 .. 187
wirklich   einfach   Tomorrow   schönste   Tiffany-Girl   livipivi   September   oktober   Forever   schnell   natürlich   weniger   Metabolic   richtig   beginnen   Balance   eigentlich   Traumtag   Nimbini   wunderschöne