| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 169 .. 187
27.01.12 10:13
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
Hey Mädels, ha die letzte 1.5Wuche au kei Disziplin gha us psychischem Grund wie ihr eu denke chönd- hüt hani aber grad wieder ighenkt und wetts jetzt wieder dürezieh- ha mir de start in Januar ja scho anders vorgstellt und nervt mich mega.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Hey Liebi Jo aber jetzt gömmer alli zämme dra! Und so gohts Dir denn sicher au süscht wider besser!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:18
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@angiyves, ja es hät zyte gäh, da hani schön brav dehei mis joghurt mit frucht gässe zum zmorge und dänn am mittag salat oder gmües und da hani guet chönne uf gipfeli und so verzichte, aber im momänt hauts eifach irgendwie nöd ane *seufz*

@livipivi und dia, ich glaube, de start isch eus allne missglückt im januar, hoffed mir mal uf en bessere februar....

27.01.12 10:19
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@angiyves
nei, ich ha erst morn das ässe! Hüt zum Zmittag gits Salat und Pute, zum Znacht Ratatouille mit Mozzarella...
Denn darf ich doch chli sündige??? NEI, eigentlich nid....
Aber do mir jo alli chi gsündigt hän, fange mir im Feb motiviert wieder a.

@livipivi
Das isch klar, dass du in dinere Situation nid hesch könne standhaft bliebe. Das verstoht jede! Aber du bisch so diszipliniert immer gsi, du nimmsch dr Rank au wieder. Usserdäm bisch du jo mis MB Vorbild...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.01.12 10:22
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
@angiyves, ja es hät zyte gäh, da hani schön brav dehei mis joghurt mit frucht gässe zum zmorge und dänn am mittag salat oder gmües und da hani guet chönne uf gipfeli und so verzichte, aber im momänt hauts eifach irgendwie nöd ane *seufz*

Das tönt aber suuuper! Zit zum wider ifüehre!!! Ab jetzt isch uf jedem Gipfeli e Phöteli mit mim böse Gsicht druf!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:25
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@angiyves, hehe ja genau

27.01.12 10:25
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@angiyves
nei, ich ha erst morn das ässe! Hüt zum Zmittag gits Salat und Pute, zum Znacht Ratatouille mit Mozzarella...
Denn darf ich doch chli sündige??? NEI, eigentlich nid....
Aber do mir jo alli chi gsündigt hän, fange mir im Feb motiviert wieder a.

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Also ich gönn mir 1 Mol am Dag was Süesses... ok, denn ligt das dinne- simer mol nit so wenns denn bi däm Zmittag und Znacht blibt

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:26
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
@angiyves, hehe ja genau

uiuiuiui, das isch nit zum lache. Bi jeeeeedem Gipfeli muesch jetzt an mi dänke!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 10:29
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@angiyves
hahahhaha, das böse Gsicht seh ich jetzt au uf allem süess wo ich wird ässe....

Villicht klappt jo das! Kasch nid emol e böses Gsicht-Föteli poste?? Wirdsch villicht anderne au no hälfe drmit!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.01.12 10:30
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@angiyves, ja aber du hsäch ja keis böses gsicht und jetzt gsehni dänk immer dis gsicht bim gipfeli und muess lache, hihi!

27.01.12 10:34
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@angiyves
hahahhaha, das böse Gsicht seh ich jetzt au uf allem süess wo ich wird ässe....

Villicht klappt jo das! Kasch nid emol e böses Gsicht-Föteli poste?? Wirdsch villicht anderne au no hälfe drmit!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ui, das wird schwierig aber ich probiers nochhä mol. haha, das kani eh nit
Aber vilicht hilfts jo trotzdäm

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 169 .. 187
schönste   wirklich   livipivi   einfach   beginnen   eigentlich   wunderschöne   Nimbini   schnell   September   Traumtag   oktober   Tiffany-Girl   Tomorrow   weniger   Metabolic   Forever   Balance   richtig   natürlich