| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 172 .. 187
27.01.12 13:01
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
Also je nach dem was füren Tag fahr ich au mal wieter

@Angieyves- isch im fall kei regle wo ich selber ufstelle- isch erlaubt bi mim MB Programm einisch i de Woche und mer nimmt trotzdem ab

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Oke, ich mach jo nit würkli MB. Und bi mir würd e Schlemmermohlzit usarte!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

27.01.12 13:03
livipivi

nicht registriert

Also ich mach meistens voll dick beladeni Pizza selber mit zweierlei Chäs und Salami und allem was ich wett und ha amel im Sommer immer na es Cornet gesse und trotzdem kontinuierlich abgno gha einisch hani soger na es Stuck Cheesecake als Vorspies gesse

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

27.01.12 13:04
PrinzessinN

nicht registriert

@livipivi: Mhhh die Pizza tönt aber mega fein

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

27.01.12 13:07
dia

nicht registriert

Mmmhhh mi Hefeschnägg isch super gsi!!!!

(Het jo Nüss dinne)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 27.01.12 13:14

28.01.12 18:03
Zottel 

Hey Mädels ich bins... eui Motivation, han mich gester versteckt gha! :-) bi mir sind am Mäntig zwei Wuche MB ohni Oel ume und es gaht super, ussert dasi vermehrt kalt han und Müed bin. Mengisch hani au mega Glüscht, vorallem wenn min GG nebed drah irgendwie Döner, Guetzli oder so öppis isst. Aber was bi mir sehr guet nütz isch eifach drah schmöcke, bez. INHALIERE :-)
Aber han i dene 2 Wuche scho 4,5 Kg abgnah (weiss scho isch ziemlich normal am afang, aber glich) und min GG seit ich suffe Wasser wie e Chueh (muess 3 Liter und han vor MB grad mal knapp 1 Liter trunke)
Min neue Kolleg isch am Afang aus WC gsi, aber jetzt het sich d Blase langsam drah gwöhnt und die 5 Stund nüt esse isch au zum ushalte.
Was für mich am schlimmste isch, ich bin en Langschläfer am Weekend (nach 12 Uhr) und jetzt mit MB muess ich de Wecker stelle und ufstah zum z morg esse, ha vorher nie z morge gesse)!

Und bi eus im Gschäfts hets au immer soooo feini Sache vo eusne Patiente, letscht Wuche hemer e Bündner Nusstorte übercho.....leck isch dass gemein gsi. Han zu mine Kolleginne gseit, chömed mer mached es Schild bim Empfang anne......Bitte nicht füttern :-)......

28.01.12 18:10
angiyves 

Wow Zottel, gratuliere Dir!!! Machst Du suuuper!
Haha, ich mach das mit dem inhalieren auch

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

29.01.12 10:53
Proeschu 

@Zottel

Wow, gratuliere der zo dim Erfolg met dene 4.5 kg! Aso das Schildli met "bitte nicht füttern" fendi suuuuuuuper

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

08.02.12 10:30
Duffy.10 

Hallo zusammen

Ich han hüt mit minere Umstelligsphase begonne. Ich hoffe das klappet und ich wierde nit schwach. Ich möcht eigentlich doch no gärn bis zur Hochzit es paar Kilo verlüre. Es sind leider nur no es bizeli meh als 3 Mönet, aber ich hoffe doch scho, dass mer denn öpis gsäht. und ich mich chan i mim Chleid wohlfühle. Aber so wie ich idem Forum scho gläse han, isch das MB würklich mega guet und mer nimmt au sehr viel in würklich kurzer Zit ab und doch chamer einigermasse viel ässe. Ich bin doch no voller Hoffnig.

08.02.12 11:33
dia

nicht registriert

@duffy

Ich wünsch dir ganz vill durchhaltevermöge und vorallem disziplin!
Ich mach mb sit nov und ha 7kg abgno. Nume leider bliebt's siteme monet stoh... jetzt gohts halt langsamer, das ha ich nid gärn. Will ebe immer erfolg gseh...
Naja, mit einigermasse vill ässe übertriebsch grad e chli....hihi

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

08.02.12 11:49
Duffy.10 

Sali Dia

Jo also 7 Kilo häsch demfall i 3 Mönet abgnoh, dass isch jo mega. Also ich han gsäiht, mis Ziel isch öpe 10 Kilo. Mol luege öbi das schaffe due. Ich han jo es Ziel, dassi ade Hochzit würklich guet usgsäh. Ich luege velecht, dassi nochli Sport zwüschedure mache due. Han jetzt extra min 2. Aprobetermin für mis Chleid uf Ändi April verschobe. :-)

1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 172 .. 187
oktober   livipivi   richtig   weniger   Nimbini   wunderschöne   natürlich   September   eigentlich   Metabolic   schnell   Balance   schönste   Tomorrow   Forever   Traumtag   einfach   beginnen   wirklich   Tiffany-Girl