| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 172 .. 187
08.02.12 12:03
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@duffy.10 also ich han 10kg scho im erschte monat abgnoh mit metabolic balance... muesch eifach luege, dass es chleid häsch, wo meh dänn au guet 2 chleidergrössene chan inäh, das isch nämlich dänn bi mir de fall gsi! ich dänke, 10kg sind je nach usgangsgwicht machbar.... chan mer vorstelle, wänn z.bsp. 65 kg bisch und 10kg willsch abnäh, gahts länger als wänn 85 kg häsch....

wünsche dir uf all fäll viel erfolg!

08.02.12 12:25
happy83 
Re: Metabolic Balance

Sälü zämä, ich han vor 3 Jahr Metabolic gmacht und super abgno...Leider hani letscht Jahr sgfühl gha ich nimm jetzt sicher nid wieder zue, wenni wieder "normal" isse
Und promt wär hätte es gedacht, hani wieder zuegno...
Also jetzt fangt das ganze wieder vo vorne a... bi sitere Wuche ade Ölfreie Ziit dra und bis jetzt gahts nid allzu schlecht....
aber au nur willi immer chli am Forumläsä bin vo eune Erfolge
Es grosses unterstützends DANKE

08.02.12 12:27
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Duffy,

also ich ha vom juli bis ende September 13kg weg gha, wichtig isch je konsequenter du bisch und wend wie ich au na es biz sport afangsch mache- klappt das. Viel ERfolg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.02.12 12:29
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Happy

hi hi du bisch es lustigs- wieso hesch du gmeint wend all Regle vergissisch nimmsch nüme zue?

d Grundregle mues mer sich ja scho für immer dra halte- drum isch es ja e Ernährigsumstellig und ned e Diät.

Hoffe du schaffsch es wieder- wiederistiege isch schwieriger als am erste Mal- aber ich glaub wenn die erste 2 Wuche hesch- denn laufts wieder

Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.02.12 12:31
happy83 
Re: Metabolic Balance



Hi livipivi

Naja im Nachhinein isch mer immer gschieder
Han lang brucht bis ich jetzt wieder dehinder gang...jetzt bini aber motiviert. Ha 10 Kilogramm vor mer...und hoff das chunnt guet... und denn willi go Hochzitschleider a probiere

lg happy83



livipivi:
Hey Happy

hi hi du bisch es lustigs- wieso hesch du gmeint wend all Regle vergissisch nimmsch nüme zue?

d Grundregle mues mer sich ja scho für immer dra halte- drum isch es ja e Ernährigsumstellig und ned e Diät.

Hoffe du schaffsch es wieder- wiederistiege isch schwieriger als am erste Mal- aber ich glaub wenn die erste 2 Wuche hesch- denn laufts wieder

Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.02.12 12:50
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi ja stimmt scho- mir isch es früher bi WW immer so gange. Aber MB mues ich sägä chani sit am September halte- jetzt wett ich aber na 8kg und s wieder streng si (ohni mal e sünd zwüsched düre) fallt mir au schwerer
Aber wend jetzt luegsch schaffsch die 10kg super- wie gseit ich ha vom juli letzt Jahr bis september mit einer Schlemmermahlziit i de Wuche (hani dörfe- mengisch wird das bi de Berater au ned erlaubt- liet aber drin für d Motivation) 13 gschafft und glaub mir ich ha au en Bulldogge als Schweinehund

Viel ERfolg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.02.12 12:54
happy83 
Re: Metabolic Balance

Wow da hesch aber i churzer ziit mega viel abgno*Respekt*
Jupi ich dörf au "Schlemmer- Usnahme-Mahlziite" mache....
Jetzt machi aber sicher 3 Wuche ohni und denn freui mi au sehr uf die Usnahme

Merci für de gwünscht ERfolg, wünschi dir au
lg happy

08.02.12 12:55
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Baoh , ihr machet mir jo richtig Muet. Hei wenni so vel wör abnäh, denn wöri glaubs de glücklichschti Mänsch uf dere Wält. Also wenns würklich so vel würkt, denn isch das grad en doppelti Motivation. Mega mega. Freui mi doch grad no meh, dassi velecht i 3 Mönet chan 1 bis 2 Chleidergrössene weniger träge. Hätt nit dänkt, dass mer ebe so schnell chan würklich abnäh. Han doch bis jetzt scho fascht alles versuecht gha.

08.02.12 12:57
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

jaaa super machsch du das- hi hi weisch wie gnüssisches denn bi de erste usnahm- min Maa het sich immer schlapp glacht und s so herzig gfunde wie ich amel e halbi zeremonie gha ha und (im Sommer) denn jedes mal na es Erdbeer Cornet ha müese organisiere. Well under de Wuche hends im Gschäft fast täglich Glaces spendiert wege dere Hitz und ich ha ja nie dörfe.
Er hets amel soooo coool gfunde und isch fest stolz gsi Herzig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

08.02.12 12:58
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Duffy, bi mir het au nur s MB funktioniert- ha Jahrelang so viel Kilos z viel umegschleppt- aber das funktioniert echt- natürlich mer mues konsiquent si- aber ebe- einisch i de Wuche dörf mer ja und wie grad vorig gschriebe- das isch denn immer e Explosition im Muul und mer gnüssts na VIIIIEEEEL ME

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 172 .. 187
schönste   Forever   eigentlich   oktober   richtig   beginnen   Metabolic   Tomorrow   Tiffany-Girl   Nimbini   Balance   weniger   Traumtag   schnell   September   livipivi   einfach   wunderschöne   wirklich   natürlich