| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 173 .. 187
08.02.12 13:06
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

09.02.12 11:41
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

So jetzt beni scho im zweite Tag. Han gester zobe mol 3 Kilo Gmüess gschnätzlet, kochet und grad abgwoge in Tiefkühler do, wie au 4 Kilo sälber Dinkelbrot (4 Brot) gmacht und au in Tiefkühler do . Somit hani mol echli Vorrat gschaffet

hätt öper no Tipps, wie mers sich chan eifach mache. Mit abwäge etc. Nähmet ihr das sehr genau, oder nur so ungefährt?

09.02.12 12:29
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@duffy
Also ich wäg scho au ab mit minere Kuchiwoog. Aber öb die au uf's Gramm stimmt???
Vodämhär nimm ich's nid sehr genau, aber ich übertrieb au nid. Wenn mol 10-20gr meh hesch goht d Wält nid unter...

Ka das si, dass mis Gwicht im Momänt stoppt will ich mehr Tee trink als Wasser und evt nid ganz uf mini 3l am Daag kum??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.02.12 13:20
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

@ Dia: Mir hat mein Berater gesagt, dass es Zeiten geben kann, da man nichts auf der Waage sieht. und ich soll eher meinen Umfang messen, als immer auf die Waage zu stehen, sonst werde ich nur depressiv und höre auf mit MB. Da ich ein Neuling bin, kann ich leider noch nicht von Erfahrungen sprechen nur was der Berater mir gesagt hat.
Er hat mir auch strikt verboten, jeden Tag auf die Waage zu stehen. Es gäbe so viele Einflüsse, auf welche der Körper reagiert.

09.02.12 13:23
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@duffy.10, wow hut ab, du bereitest dich ja echt super vor auf deine mb-zeit! finde ich toll! sogar mit selbstgebackenem brot, wow....

@dia, na ja, ich bin immer no de meinig, dass sich de körper eifach irgendwänn a die ernährig und das ässe gwöhnt und dass dänn s'gwicht eifach nüme abe gaht..... emal so schnäll wie am afang gahts sowieso au nüme, das hani scho binere andere ernährigsumstellig müesse merke, woni früehner mal gmacht han!

09.02.12 13:33
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jo mini Beroterin het mir au gseit, dass es jetzt langsamer goht. Aber grad gar nüd, dass närvt mi scho. In dere Hiesicht, bin ich sehr ungeduldig... Muess immer Erfolg seh, wenn ich scho am verzichte bi...
Naja, villicht gohts jo nägste Monet besser...
Ha nägst Wuche nomol e Termin bi minere Beroterin, villicht het sie mir e tipp!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.02.12 14:32
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Jö Dia- ich fühl mit Dir! Mir hohts grad nit anderscht. Ich iss jetzt 3 Mohlzite am Dag und süscht nüt anders. Am Morge schön brav Müesli und Saft, Mittag was mit Salat/Gmies und Zobe es Stückli Fleisch mit Gmies. Ab hüt fangi a... Mol luege aber i dänk au, ab März, wenns chli wärmer wird, wird alles eifacher!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

09.02.12 15:04
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Ihr Liebe

Ha no es Frögli: Ich ha mir überlegt, dassi geg de Hunger könnt Tee trinke (Früchtetee). Jetzt isch mir aber nit klar (wägem erhöhe vom Insulinspiegel) darf ich nowas dri due? Tee het jo glaub keini Kalorie. Ha so Maiszucker, dä het ganz weni Kalorie- oder Honig???

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

09.02.12 15:10
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@angiyves
Also eigentlich darfsch nüd dri due...
Aber ich find heisse tee stillt scho guet dr hunger! Probiersch es emol us...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.02.12 21:49
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@Dia: Sooooorryyyyyy - aber eigentlich dörfsch zwüsched de Mahlziite au kei Tee, Kafi & Co trinke, au wänd nüüt driituesch ... Drum trink ich ja die ganz Ziit das warme Wasser... Es chönnt scho sii, dass d Stagnation wäg dem isch...

LG,

Tiffany-Girl

Wir haben unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011 begonnen

 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 173 .. 187
weniger   oktober   wirklich   Tomorrow   beginnen   wunderschöne   livipivi   September   Balance   Tiffany-Girl   einfach   schönste   Nimbini   natürlich   richtig   Traumtag   Metabolic   Forever   schnell   eigentlich