| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 173 .. 187
09.02.12 22:42
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ok, mini beroterin het ebbe gseit mol en tee zwüsche dure macht nüd. Aber dos so kalt isch, trink ich halt mehreri zwüsche dure...
Denn probier ich das wieder z reduziere und trink mini 3l wasser am daag! ohhhh!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 08:04
happy83 
Re: Metabolic Balance

Sälü zämä
Mini Beraterin het mir au gseit, dass ich zwüschet düre dörf Tee drinke....
Sie het mir ja sogar en Spezial Entschackigstee empfohle, wo ich hauptsächlich set drinke...
Eifach nid meh als 1 Schwarztee/ Kaffee pro Tag..
Hmm das gits ja glich no rechti Variatione
Morn morge gahts uf d`Waag....bi gspannt und hoffe dass es mich dürehalte laht

lg a alli

10.02.12 14:39
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

OH MEIN GOTT!!!!
Ich ha hüt voll e frässatacke ka!!
Zum zmorge ha ich e bounty und e vanilla latte ka (bi spot dra gsi zum deheim ässe) do ich erst am 2 mittag ka han bin ich fast verhungeret. Mis gsunde zmittag wo ich mitgno han, hets hackfleisch so komisch gschmöckt nachem ufwärme, s gmües isch denn au zur sau gsi... Denn bin ich so schnäll schnäll e dürüm go hole, dä ha ich aber nume zur hälftig gässe (bim ganze wirds mir immer schlächt) und denn no früsches brot mit butter!!! Ohhh isch das fein gsi, aber ich könnt no mehr frässe!!! Sorry, ässe wär dr falschi usdruck! Wieso ha ich kei disziplin?? Ich ha doch scho e stillstand! Mist! händ ihr au scho so e attacke ka??

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 14:44
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
OH MEIN GOTT!!!!
Ich ha hüt voll e frässatacke ka!!
Zum zmorge ha ich e bounty und e vanilla latte ka (bi spot dra gsi zum deheim ässe) do ich erst am 2 mittag ka han bin ich fast verhungeret. Mis gsunde zmittag wo ich mitgno han, hets hackfleisch so komisch gschmöckt nachem ufwärme, s gmües isch denn au zur sau gsi... Denn bin ich so schnäll schnäll e dürüm go hole, dä ha ich aber nume zur hälftig gässe (bim ganze wirds mir immer schlächt) und denn no früsches brot mit butter!!! Ohhh isch das fein gsi, aber ich könnt no mehr frässe!!! Sorry, ässe wär dr falschi usdruck! Wieso ha ich kei disziplin?? Ich ha doch scho e stillstand! Mist! händ ihr au scho so e attacke ka??

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ich bi jo wider dra, mit mega gsund ässe und s Gwicht änderet sich nicht! Im Gegeteil! Ich ha grad vorhär 3 Reiheli Schoggi, e kleises Twix und e Farmer-Stängel ka Ich ärgere mi au grad mega! Vorallem bini nit fit und ha gar kei hunger!!! Also, ich lid mit Dir!!!
Ha au grad kei Plan wie witer

Ha gescht nachem Training 54.3 Kg ka und ha hüt Morge wider fascht 1 Kg mehr ka und das vo däm Ässe:

Bitz Müesli mit Öpfel und eme früsche Saft, halbe Täller Salat und 2 Reiheli Schoggi und chli Pute mit Gmies und paar Banane-chips
Wie ka me vo däm nur fascht 1 KG zueneh???

Bi grad au zimli verzwiflet, da nüt funktioniert und ich vorallem au nit fit bi und mi mega zum Sport zwinge muess

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 10.02.12 14:47

10.02.12 14:52
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich weiss au nid, mini ganze glüst wo ich sit em nov. han (wo ich mb agfange ha) schwirre dure kopf und ich ha s gfühl, dass ich alli muess ässe, dass ich nochärd wieder beruhigt bi und mi plan ka witter verfolge...
Sch.... egal, ich sündige hüt halt dr ganz daag!!

Oh je, mir fraue hän amigs scho e flick ab, was ässe und s gwicht abelangt. Mir dörfe uns eifach nid so e stress mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 14:58
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

So, e snickers ha ich jetzt au no verdruckt, jetzt bini glücklich miteme schlächte gwüsse und gang wieder go schaffe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 14:59
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@dia - ich kenne das nur zu guet welli Frau eigentlich nöd? würd sägä - gnüsses hüt in volle Züüge!!!!!! und mach morn mit dim normale Plan wiiters...........än riese Chopf mache und Stress ha deswege bringts nöd! Machsch Dich nur wahnsinnig!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

10.02.12 15:10
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Ihr sind jo cool!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

10.02.12 15:16
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke!!
Ich weiss, ich mach mir z fest gedanke!
Egal, jetzt ha ich mol so e Attacke ka, ab morn bin ich wieder konsequent!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 15:17
sniffi 

Re: Metabolic Balance

Das wüsset mir ja

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 173 .. 187
Balance   Traumtag   livipivi   Forever   Metabolic   richtig   September   weniger   natürlich   beginnen   schnell   Nimbini   schönste   wirklich   eigentlich   Tiffany-Girl   Tomorrow   wunderschöne   einfach   oktober