| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 174 .. 187
10.02.12 15:24
lolo 

Re: Metabolic Balance

@dia

eusi ernährigsberateri im schwümclub hät immer gseit, dass mr frässafäll söll i volle züg gnüsse, denn wenn mr sich ärgeret dänn hört d`läbere uf richtig schaffe und dänn setzt no meh a

10.02.12 15:36
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@lolo - dini Ernährigsberaterin isch ä kluugi Frau

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

10.02.12 15:58
lolo 

Re: Metabolic Balance

@sniffi

ja die isch würkli super gsi

10.02.12 19:17
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Sooooo, ich bim im Mc gsi!!! Und jetzt iss ich grad Praliné

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

10.02.12 19:27
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Mädels

also mir isch es de ganz Januar immer mal wieder so gange- zwei Mahlziite guet glueget und am Abig gsündiget nachem Esse- immer und immer wieder.
Sit dem Mäntig bini wieder fix und halt mich a all regle und fühl mich super. Klar hani Glust und klar hani au mengisch Mühe, aber ich merk eifach wies mir guet tuet und ich ha kei Buchweh me gha (ha viel Buchweh gha im Januar)
Ich wetts unbedingt wieder schaffe und endlich die restliche (immerna) 8kg abzneh! Defür bini momentan wells eifach z kalt isch ned go jogge sit am Sunntig vor 2 Wuche- aber sobald s wieder ufe gaht s Termometer gang ich wieder.

Bussy Mädels

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.02.12 21:19
Zottel 

Re: Metabolic Balance

Ich bin jetzt in Phase 2 mit oel und es gaht super!! Bin gester go Skifahre het soooo gern Pommes gha aber nei!!!! Han gwunne geg de inneri Saucheib!! Ha bis jetzt no kei Schlemmermalzit dörfe ha, heisshunger hani nie aber Lust uf Gummibärli :-) muess aber nochli dure hebe, erst denn gangi mis Kleid go ussueche. E Frag, was nehmed ihr für Brot und wo kaufets ihr?

10.02.12 21:52
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@zottel
Ich iss roggeschrotbrot, oder pumpernickel vom migros oder rogge knäcke vom reformhuus. Ha die no sehr gärn!
So, ich ha min sündige daag ume, bi jetzt au so richtig ufbleiht, fang morn wieder ganz mb mässig a!
Zottel, ha am afang au nid so glüst ka, die sind erst so nach 2,5 mönet ko. Denn ha ichs langsam gmerkt, dass ich gwüssi sache bruch!

@angiyves
Mmmhhh, isch sicher fein gsi? Gniess es...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

10.02.12 22:03
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:

@angiyves
Mmmhhh, isch sicher fein gsi? Gniess es...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Seeeehr guet! Hihi, mir sündige immer zämme hanis Gfühl- und morn gömmer wider zämme dra

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

11.02.12 08:48
happy83 
Re: Metabolic Balance

hihi ja die Frässattaacke kännet mer sicher alli
Mini MB- Beraterin het mal gseit, wenn 2 Mandle vorde Schwarzwälderturte issisch, ischs nur halb so schlimm

liebs grüessli vo de liecht frustrierte happy....bi vorher gad uf d`Waag gstande....*nerv*

11.02.12 12:57
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Bi mir isch alles wider palletti, ha nit zuegno- bi hüt füreh ufgstande und ha Sport gmacht


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 174 .. 187
Tiffany-Girl   richtig   wunderschöne   schnell   September   Tomorrow   livipivi   wirklich   eigentlich   oktober   Traumtag   Forever   beginnen   natürlich   schönste   Balance   einfach   weniger   Metabolic   Nimbini