| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 80 .. 157 158 159 160 161 .. 174 .. 187
11.02.12 14:20
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@dia: Du machst aber schon Deine eine Schlemmermahlzeit pro Woche, oder? Wieviel willst Du denn noch abnehmen? Vielleicht wäre es ja besser, Du würdest in die Phase 3 kommen, und vielleicht nach einem Monat nochmals zwei Wochen Phase 2 einschalten - wird dann zwar nicht mehr sooo schnell gehen, aber vielleicht würde Dir das mehr entsprechen?

LG,

Tiffany-Girl

Wir haben unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011 begonnen

11.02.12 18:05
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@tiffany-girl
Ja, ich habe immer am sonntag meine schlemmermahlzeit! auf die freue ich mich auch immer...
Ich habe nächste woche einen termin bei meiner beraterin, mal schauen was sie meint! Ich möchte schon noch 5-7kg abnehmen! Ich weiss es ja, dass es jetzt langsamer geht, ich hatte ja auch kein riesen startgewicht, sie sagte auch, dass es dann langsamer geht. Mal schauen...
Aber danke für den tipp!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

13.02.12 09:37
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Boah isch mis Wucheändi schlimm gsih. Bin im Usgang gsih und bin glangwielt vor mim Wässerli ghocket. Alli andere um mich ume händ chöne feinschti Cocktails oder feine Wii trinke. Also de Alkohol fehlt mer doch scho mega. Ich glaub das wierd für mich s Schlimmschte werdä. Ich trinke doch so gärn am Wucheändi 1,2,3.... Gläsli feine Wiii

13.02.12 09:48
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Duffy.10:
Boah isch mis Wucheändi schlimm gsih. Bin im Usgang gsih und bin glangwielt vor mim Wässerli ghocket. Alli andere um mich ume händ chöne feinschti Cocktails oder feine Wii trinke. Also de Alkohol fehlt mer doch scho mega. Ich glaub das wierd für mich s Schlimmschte werdä. Ich trinke doch so gärn am Wucheändi 1,2,3.... Gläsli feine Wiii

Hey, aber Du hesches dureghalte!!! Respäkt!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

13.02.12 09:51
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Jo aber das isch erst 1 vo vielne gsih.

13.02.12 10:01
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Duffy.10:
Jo aber das isch erst 1 vo vielne gsih.

Das stimmt! Aber Du weisch jetzt, dasses goht! Und weisch wie toll sehsch Du am Schluss us?!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

13.02.12 10:51
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Ich hoffs doch, dasses sich wierd lohne. Also sZiel isch 15 Kilo weg bis im Mai.

13.02.12 12:14
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Ihr alli,

also ich ha vor einere Wuche wieder strang agfange und sogar am Weekend kei Schlemmermahlziit gmacht- wett mal luege wie lang ich ohni chan Es isch erstuunlich guet gange und ich ha s Gfühl wieder drin z si. Mim Maa hani gest sogar e selber gmachte (mini Lieblings) Pizza zum Znacht gmacht und ich ha brav mini Kidneybohnli-Gmüesitopf gesse. Het mich gar ned gstört gha.
Au d Cupcakes wo mini Sis mitbracht het (honig/zimt und Blueberry) hend mich kalt lah.
Am Mittag hend mir eifach Racelette gha, da hani eifach nur Käse mit Gmües (Champignons, Artischocke, Tomätli und so ) gesse- isch u fein gsi und d Herdöpfel hend mich au gar ned greizt.
Ha drum d Hoffnig wieder mini Disziplin vom Summer gfunde z ha und jetzt endlich mini letzte 8kg na weg z bringe.

A alli, probiereds wieter wieder dri z cho- ha jetzt au über en Monat brucht- aber es lohnt sich doch und ebe- es gaht mir soooo guet. Kei Buchweh und kei schlechti Verdauuig, kei Pickel, guet schlafe... juhuuui

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

13.02.12 12:57
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das isch supi livipivi!!!
Ich glaub ich ha mi au wieder im Griff nach minere Frässattacke am Fritig. Bi gestert ganz schüch uf d Woog gstande, ha nid mol mehr druf ka, sogar es paar Gramm weniger...
Ich muess eifach luege, dass ich das nid z vill han und nid grad e schlächts Gwüsse ha, wenn ich mol übertrieb. Ich darf mi au nid stresse wäge däm, nimm jo nid grad mini 7kg wieder zue
Ich hoff ich schaff mini 5-7kg au no bis em Mai, das wär mi Ziel!

Allene e guete Start in d Wuche und vill Erfolg bim durezieh!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

13.02.12 12:58
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi
No e Frog, wievill Schiebe Chäs hesch könne ässe?
Mach sunst au mol eins, no e gueti Idee mit Gmüess..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 80 .. 157 158 159 160 161 .. 174 .. 187
eigentlich   schönste   September   Balance   schnell   wirklich   einfach   wunderschöne   Traumtag   Tomorrow   Nimbini   livipivi   richtig   natürlich   beginnen   Metabolic   oktober   Tiffany-Girl   weniger   Forever