| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 103 .. 187
02.08.11 11:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Nimbini: Wünsche dir einen guten Start- mmmmhh Raclette! Läckaaaa!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

02.08.11 11:58
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sibeli: Ach so Ja ich würd eifach wenn ich dich wär, luege das ned zu viel usnahme git, bi mir isch nämlich denn so, das es immer mehr une mehr geh het und schlussendlich alli guetä Vorsätz wieder über Bord kickt worde sind.
Ich ha au mega viel Iladige (voll doof) nime eifach immer mis Züg mit und d Lüt verstönds eigentlich sehr guet und säged au immer sie fändid das super das ichs so dürezieh.
Für mich selber isch es ned eifach- aber es gaht.
Also meines ned bös gäll- aber ich bin ebe gebranntes Kind. E gwüssi Konsequent bruchts ebe glaub scho bi so Sache

Lg und viel Erfolg wieterhin

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

02.08.11 12:35
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@sibeli: Ich finds super, dass Du schon anfängst und schon solche Erfolge hast!

Muss leider doch noch ein klitzekleines Dämpferchen versetzen: Irgendwann musst Du die strenge Phase aber ohne Wenn und Aber und jegliche Ausnahmen durchziehen, es geht ja darum, dass der Körper den Stoffwechsel umstellt, und das macht er genau dann... Das Gute ist aber, dass bei Dir dann wahrscheinlich die zwei Wochen reichen werden, und Du danach mit Phase 3 weiterfahren kannst !

Weiterhin viel Erfolg!!!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

02.08.11 13:24
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ihr habt schon recht. Die Ausnahmen dürfen sich nicht häufen. Ich wollte einfach keine "Extra-wurst" bei diesen beiden Einladungen. Ich bin jetzt mal gespannt, wie es die zweite Woche laufen wird. Bei mir ist es so, dass ich "nur" 8 - 10 kg abnehmen möchte und darum hoffe ich, dass es auch so geht. Unter der Woche sind Ausnahmen aber sowieso kein Thema, dann halte ich mich strikt an meinen Plan.

Merci für eure Unterstützung.

02.08.11 15:31
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey super Schlumpf!!!
Das freut mich für dich, dass der erste Schritt schon gemacht wurde! "daumenhoch smily"

Ich wage heute auch mein erster Schritt (leider noch nicht MB) aber ich gehe heute ins Fitness (ist gleich neben meinem Geschäft, so gehe ich auch regelmässig) und schliesse ein Jahresabo ab!
Juhuuuuu! Muss mich zwar noch überwinden bei dem Wetter und der Hitze...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

02.08.11 16:19
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

viel Erfolg Dia- mini fitnessabos hend amel 3 monät überlebt und denn hanis an Nagel ghänkt hoffe du hebsch besser düre als ich Sportnilpä. Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

02.08.11 16:22
nimbini 

Re: Metabolic Balance

haha livipivi, dänn bisch emal no besser als ich, bi mir isch es nach 2 mönät scho nüme interessant gsi.... und hans immer und immer wieder versuecht, aber jetzt hanis definitiv glernt, dass ich das geld für anders chan usgäh

02.08.11 16:26
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Uhhhh ich bin eigentlich au so e "sürmel" mis letzte Fitnessabo (vor ca 8 Joor) bin ich in eim Joor 4 mol gange!! Yeah...
Aber ich has mir ganz fest vor gno 2x in dr Wuche Sport z mache (1x Zumba, 1x Fitness) und do das Fitnesscenter grad näb mim Gschäft isch, denn gang ich eher verbi, als dass ich irgendneume no muess anefahre oder so... Es isch au mega schön und kostet nume 420.- im Joor. Ich muess eifach mehr mache und mini Bulldoge überwinde
Nägst Monet möcht ich denn dr Bluettest go mache vor Australie und im Nov kas denn mit MB los go. Ha mi scho informiert, in Basel gits 3 wo das mache. Bi einer kostets mit 4-7 Berotige 590.- und das find ich super!! Bis jetzt ha ich immer höcheri Prise geseh mit Berotig...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

02.08.11 16:33
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das isch echt günstig Dia, und ich drück dir echt vo Herze de Dumä das es das mal schaffsch. Sicher guet wennd grad nachem schaffe chasch gah, wenn ich amel zerst hei gange oder irgendwo hie mues (da hesch Recht) isch erst recht schlecht.

@nimbini- ha ha du schlasch mich. Ha gmeint schlimmer geht nimmer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

02.08.11 16:37
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke livipivi, bis jetzt bin ich au no optimistisch dass ich's schaff und regelmässig gang und mehr wie 4 mol in eim Joor das Fitness bsuech...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 103 .. 187
wunderschöne   einfach   richtig   September   beginnen   Metabolic   Traumtag   natürlich   Forever   schnell   Balance   Tiffany-Girl   schönste   weniger   Nimbini   wirklich   livipivi   Tomorrow   oktober   eigentlich