| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 175 .. 187
13.02.12 13:25
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Duffy.10:
Ich hoffs doch, dasses sich wierd lohne. Also sZiel isch 15 Kilo weg bis im Mai.

Ui, denn so witermache Du packsch das!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

13.02.12 13:28
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Boah, Ihr sind suuuper! Toll! Ih bi guet im Sport Mi Schatz het mi gfrogt, ob ich im Momänt e Bikini wür azieh- nimm a das heisst mir gönn morn go bade

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

13.02.12 16:03
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia: Kei Ahnig- ha so viel wie ich ha möge sicher 6 !!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

15.02.12 12:32
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Ich han do mol en Frog a Euch:

Ab wenn händ ihr öpis bemerkt? Well ich bin jo jetzt scho sit einere Wuche voll dra und han sGfühl ich han no nüt abgnoh. (ich weiss isch erscht en Wuche ). Aber do sött doch scho es chlises Resultat ume si? Vor allem, well alli schriebet, dass mer im erste Monet scho bis zu 10 Kilo abnimmt.

15.02.12 12:42
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Was seit denn D Waag Duffy?

Ich ha mich ziemlich schnell mega wohl gfühlt. Umfangmässig hets aber scho echli länger brucht bis en Spürbare Effekt ume gsi isch. Allerdings het d Waag nach de erste Wuche scho 1.5 kg weniger azeigt.
Allerdings denk ich d Nimbini isch kei normfall- die andere wo ich kenne hend eher wie ich abgno. d.h. i 3-4mt. 10 -15kg. also kenne eifach niemert söss (und kenne sicher privat na 10 lüt wos mached ) wo soooooo rassig abgno hend wie die Glücklich

Bisch uf de Waag gstande?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

15.02.12 12:53
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@duffy
Also ich ha eigentlich au schnäll abgnoh, drfür stockt's jetzt extrem. Es isch am Afang au schnäll gange, ha in 2 Mönet 7kg abgnoh, aber jetzt ca 1kg im Monet, wenns guet kunnt...
Bi mir isch dr Buchumfang drfür rächt zrugg gange und das freut mi mehr wie d Kilos!!!
Eifach nid ufgäh, d kilos purzle denn scho...

Bi grad hüt bi minere Beroterin gsi, sie het gseit sie sigi stolz uf mi wie ich das mach, au mini Fräsattacke het sie belächlet. E Dürüm isch jo fast MB mässig, usser d Sauce... Jetzt darf ich 1-2 in dr Wuche no Kohlehydrate Bielage näh, uf das freu ich mi. Ha die Volkorn Penne vo Barilla sehr gärn!
Nach dr Fasnacht fang ich a drmit und lueg wies mir drmit goht...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

15.02.12 12:56
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Hallo Livipivi, nei ich getrau mich gar net uf dWoog stoh. ich weiss wies isch uf dWoog stoh und denn stimmt sResultat nit, denn chasch mi gar nümme bruche. Ich han nur hüt am Morge wieder es paar Jeans azoge und sie sind immer no, wie vorher, brutal äng gsih. Das hätt mi grad chli deprimiert.

15.02.12 13:03
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

sProblem isch, sit ich mit MB agfange han, gsähn ich erst richtig, wie ich eigentlich zuegnoh han ide letschte 10 Johr. Irgendwie han ich das gar nie so richtig wohr gnoh und jetzt lueg ich mich jede Tag a und chönt mi am liebschte unter Bettdecki verchrüche. Dasses überhaupt hätt chöne so wiet cho, hätti nie dänkt. Drum wotti dringend, dasses vorwärts goht und ich vo dene vielne agfueterte Kilos loschume. Ich halte mich doch würklich eigentlich guet an Plan, aber ebe mer gsäht no gar nüt. I so Situtatione chönti grad loshüle.

15.02.12 13:09
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Kopf hoch Duffy!!! Das kunnt scho guet! Los dir Zyt und vorallem stress di nid! Sunst erreichsch s Gegeteil! Es wird öbbis go, trink vorallem dis Wasser. Ich ha 3l und es isch kei Problem. Und lueg, dass die 5h wirklich kasch durezieh!
Mi Maa isst nur Zoobe mit mir mit, dure Daag isst er was er will und het sogar glich vill abgnoh wie ich. Das het mi zerst au deprimiert!
Dr umfang isch erst spöter ko, wo d kilos nüm purzlet sind, isch dr Umfang kleiner worde.

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

15.02.12 14:42
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Duffy, nachere Wuche CHASCH du d Hose na ned gspüre- zerst gaht vor allem Wasser weg. Ich würd dir rate stah einisch i de Wuche uf d Waag

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 175 .. 187
September   wunderschöne   livipivi   Traumtag   oktober   Forever   richtig   schnell   beginnen   Tomorrow   einfach   eigentlich   wirklich   Nimbini   weniger   Balance   Tiffany-Girl   schönste   natürlich   Metabolic