| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 175 .. 187
15.02.12 15:45
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

ok ich stoh am Wucheändi mol uf dWoog

15.02.12 16:56
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Also Duffy wend d Regle ighalte hesch hesch sicher Erfolg- kei Angst- das es am Afang ned gspürsch isch ja voll normal- glaub erst ab 3-4kg merkt mers Lah üs wüsse wies gsi isch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

16.02.12 09:49
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Guete Morge

Ich brücht mol Euri Hilf/Ideee...
Also, ich mach jo nit MB. S Einzig wo ich glich mach sinn keini Zwüschemohlzite und i versuech die 5h Pause zmache.
Ich ha jetzt fascht 56 Kg und ich wött bis zur Hochzit im August wieder 53Kg ha. Solang ich viel Sport mache, funktionierts nit schlächt und ich kum wider abe. Jetzt bi ich grad aber nit so fit und mach nit soviel Sport und nimm grad wider zue Ich wött nit so vom Sport abhängig si und so muessi wohl besser mit de Ernährig luege. Do brücht ich jetzt Tipps: Was machet Ihr in de stränge Wuche? Was machet Ihr nochhär, damit Ihr nit wider zuenähmet? Was ässet Ihr und uf was verzichtet Ihr? Uf was sött me luege?

Vile Dank für Euri Tipps!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

16.02.12 10:37
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@angiyves
Also in dr stränge wuche issisch alles wo du ufem plan hesch ohni öl. Nach 2 wuche kasch wieder öl bruche. Uf unserem plan stoht individuell das druf, wo du anhand vom bluetbild darfsch ässe (weles gmües, frücht, fleisch, fisch etc...) du issisch immer 1 eiwissprodukt mit gmües oder salat. Z.b fisch mit spinat, poulet mit salat, käs mit gmües... Wichtig isch, dass du nur 1 eiwiss produkt pro mahlzyt issisch! D mängi isch uf di abgstimmt. Ich ha z.b 130gr gmües und 135gr eiwiss zoobe, am nomidaag isch es weniger. Ich muess 3l am daag trinke (wasser natur)
Die 5h ihalte und nume 3x ässe weisch jo scho...
Das machsch eigentlich so lang bis dis wunschgwicht erreicht hesch. Nochärd kasch 2-3 mol (näbst dr schlemmermahlzyt) kohlehydrate zu dine mahlzyte näh. 1x im daag e öpfel und sunst darfsch nachem ässe au e frucht ässe. Ah jo, ich darf 5stk roggebrot zu dr mahlzyte ässe am daag ( ka mir das sälber iteile)
So, ha ich no öbbis vergässe livipivi, oder die andere???

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

16.02.12 11:02
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@angiyves
Also in dr stränge wuche issisch alles wo du ufem plan hesch ohni öl. Nach 2 wuche kasch wieder öl bruche. Uf unserem plan stoht individuell das druf, wo du anhand vom bluetbild darfsch ässe (weles gmües, frücht, fleisch, fisch etc...) du issisch immer 1 eiwissprodukt mit gmües oder salat. Z.b fisch mit spinat, poulet mit salat, käs mit gmües... Wichtig isch, dass du nur 1 eiwiss produkt pro mahlzyt issisch! D mängi isch uf di abgstimmt. Ich ha z.b 130gr gmües und 135gr eiwiss zoobe, am nomidaag isch es weniger. Ich muess 3l am daag trinke (wasser natur)
Die 5h ihalte und nume 3x ässe weisch jo scho...
Das machsch eigentlich so lang bis dis wunschgwicht erreicht hesch. Nochärd kasch 2-3 mol (näbst dr schlemmermahlzyt) kohlehydrate zu dine mahlzyte näh. 1x im daag e öpfel und sunst darfsch nachem ässe au e frucht ässe. Ah jo, ich darf 5stk roggebrot zu dr mahlzyte ässe am daag ( ka mir das sälber iteile)
So, ha ich no öbbis vergässe livipivi, oder die andere???

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ok, danke vilmol. Isch halt schwierig will i jo kei MB mach. Aber ich erhoff mir vo Eu so es paar Ernährigsgrundregle oder sowas.
Ich iss am Morge immer e Müesli und e Saft drzue , am Mittag Salat oder Suppe und am Obe Poulet oder Trute mit Gmies. Und am Mittag gönn ich mir z.B 2 reihe Schoggi. Mehr nit! Und ich verstand nit, wie me vo däm ka zueneh?! Ich iss zimli keini Kohlehydrat und Zobe nach de 19.00 Uhr nüt me...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

16.02.12 11:08
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@angiyves, lass mal de saft weg und nimm en ungsüesste tee! i dene fruchtsäft häts immer brutal viel zucker drin... usser du machsch en sälber, aber dänn muesch au ufpasse, dass über de tag verteilt nöd zviel frücht zu dir nimmsch wägem fruchtzucker!

übrigens, wänn meh zwenig isst de ganzi tag über, de chans au si, dass de körper blockiert, wil dänn schaltet er uf sparflamme und dänn nimmsch au nöd ab!

lg nimbini

16.02.12 11:16
angiyves 

Re: Metabolic Balance

nimbini:
@angiyves, lass mal de saft weg und nimm en ungsüesste tee! i dene fruchtsäft häts immer brutal viel zucker drin... usser du machsch en sälber, aber dänn muesch au ufpasse, dass über de tag verteilt nöd zviel frücht zu dir nimmsch wägem fruchtzucker!

übrigens, wänn meh zwenig isst de ganzi tag über, de chans au si, dass de körper blockiert, wil dänn schaltet er uf sparflamme und dänn nimmsch au nöd ab!

lg nimbini

Ich mach e Saft us Frücht. Meistens Orange und so. Ohni Zucker, früschpresst. Und s Müesli mitem Öpfel!
Ich dänk nit, dassi zweni iss. Ich iss jo mini 3 Mohlzite und immer e Täller voll.
Ach, weiss au nit!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

17.02.12 12:35
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Angieyves- also das ich glaube das din körper ebe scho ufem optimale Gwicht isch säg ich jetzt ned namal

Was hesch denn im Müesli? Well ich z.b. dörf nur Natür Geissemilchjoghurt (gar kei Kuhmilchprodukt) und en Apfel und nüt dezue zum zmorge.

Am Mittag und Abig jewiels es Eiwiess und Gmües oder Salat- wies d Dia scho guet beschriebe het.
Jede TAg ein Apfel und wenn mer wett na ei anderi Frucht.
Ned me frücht- well die viel z viel Fruchtzucker hend. Glaub au das das bi dir evtl. es Problem chönt si. Wie d Nimbini scho gmeint het.

nüt zwüsched inne stimmt - ned nach em 21.00 esse (bisch echli gär streng mit 7-i)
3liter Wasser trinke.

Nur eis Eiwiess- ned mische. 3EL Öl am Tag. Ich dörf nur 3 Schiebe Roggeknäcke. Und halt gar kei Schoggi.

Viellicht machsch du z viel Sport und bausch z viel Muskelmasse uf denn wärs logisch das du zuenimmsch anstatt abnimmsch.

Aber MB muesch fast en Test mache das mer s würklich richtig macht und nützt. Well söss weisch du so sache wie ich mit de Kuhmilch ja ned und evtl. issisch genau das wo dir schlecht tuet.

glg und ned verzwiefle du überus hübschi- jungi Frau mitere super Figur (aber echt jetzt)


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.02.12 12:43
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi und angiyves

Also dr letzti Satz vo dir livipivi ka ich nume unterstriche!

Und das mit em ville Sport und em Muskelufbau macht sinn und wird sicher au so si!!!

Ich ha jetzt äntlich konstant 65kg, jetzt ka ich äntlich die 64kg ins Aug fasse. Ich mach jetzt kleini Schritt und stress mi nüm so mit uf d Woog stoh! Ha au scho paar mol gsündigt und jetzt kunnt d Fasnacht, do ka ich eh nid immer luege... Aber ich merk, dass es paar gramm glich immer verlier!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

17.02.12 12:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hüt Abig Dia, hani Wu-Tü und gang mit mim Schatz in blinker go esse- das isch es hammer Resti- relativ neu und sautüür und mega feins Esse. Hüt gits für mich au e Usnahm.
Das Wucheend schaff ich ja 2x a Fasnachtsbar und det wird au i de NAcht sicher einisch en Burger verdruckt und ab em Mäntig isch denn wieder streng. Mer mues sich so spezielli Sache gönne und nacher wieder luege.
Ich bin ja au strickt scho fast 2 Wuche kei Usnahm. Und scho 1.5kg wieder weg. Aber immer gaht eifach ned- denn lieber am Mäntig wieder 0.5kg druf und wieder streng si.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 175 .. 187
weniger   Metabolic   Traumtag   eigentlich   richtig   Nimbini   Balance   einfach   schnell   Tomorrow   Forever   natürlich   oktober   wunderschöne   September   schönste   livipivi   wirklich   beginnen   Tiffany-Girl