| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 176 .. 187
17.02.12 12:51
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Min Berater cham leider ei Frog nit beantworte. Wieso, döff mer eigentlich pro Mahlzit nur ei Sorte Eiwiss ässe und die Eiwisssorte nur einisch am Tag. Was bewürkt das?

17.02.12 12:53
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Gueti Frag Duffy, ich müest au mal mini Dame frage. Hani gar nie in Frag gstellt- solangs funktioniert Aber ich ha au scho mal am Mittag Feta und am Abig de Rest gesse well s söss kaputt gange isch. Also wege einisch mal s glieche denki isch kein Weltuntergang. s Mische
isch evtl. drum ned guet well söss z viel Kalorie git? oder die Eiwiess z.t. so unterschiedlich sind das es denn nüme verhebet? Uuuhhh kei Ahnig - da dra halt ich mich aber fix

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.02.12 12:53
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Evtl. wüsst das üsi MB-Spezialistin Tiffany-Girl. Sie isch leider nüme so viel im Forum

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.02.12 12:58
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Uhhh das wüsst ich au nid genau....


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

17.02.12 13:01
sniffi 

Re: Metabolic Balance

also mini Beraterin hett mir mal gseit gha, s'Eiwiis sött mer nöd mische wege dänä Süürene wons drinne hett. Mit dem eimal Eiwiis pro Mahlziit und immer äs anders sötti gwährleistet si, dass dä Körper optimal versorget wird.........

Ich han mich au nöd immer dranne ghalte und es hett funktioniert gha. Auf Dauer isch es mir z'astrengend s'gliiche Eiwiis nie zweimal am Tag z'esse......ä gsundheitlichi Uswürkig oder zviel Kalorie würd mich erstuune....

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

17.02.12 13:03
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

livipivi, Du häsch grüeft ?

Jaaa, sie weiss es so ungefähr, aber nüme ganz ide Details, isch rächt komplex - aber mini Beraterin häts mer mal erchlärt...

De Körper verarbeitet jedi Eiwiis-Art anders, und wämmer die mischt, chaner nur eis Eiwiis richtig verarbeite, die andere nöd. Das füehrt zur Übersüürig. Ufs Abnäh sött das nöd sooo en Iifluss haa, aber da Übersüürig ja nöd gsund isch und zu suschtige Problem chan füehre (Verdauig, ...), isches natürli besser, wämme möglichscht nöd mischt. Aber wänns gliich passiert, isch das au wieder nöd sooo wild, eifach nöd ständig und nöd zu allne Mahlziite...

LG,

Tiffany-Girl

Wir haben unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011 begonnen

17.02.12 13:09
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

http://www.metabolic-bayreuth.de/informationen.htm

Das ha ich no gfunde! Aber d Tiffany-Girl hets scho guet erklärt...

Lg dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

17.02.12 13:58
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Hey danke velmol. Jo jetz isch mers doch scho viel klarer. @Tyffany-Girl, jo du bisch jo scho voll de Profi für MB. @ dia danke für dHomepage, det stoht würklich sehr viel dine und au sehr guet beschriebe. Due jetzt mol no die Site chli durestöbere.

17.02.12 15:05
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
Hey Angieyves- also das ich glaube das din körper ebe scho ufem optimale Gwicht isch säg ich jetzt ned namal

Was hesch denn im Müesli? Well ich z.b. dörf nur Natür Geissemilchjoghurt (gar kei Kuhmilchprodukt) und en Apfel und nüt dezue zum zmorge.

Am Mittag und Abig jewiels es Eiwiess und Gmües oder Salat- wies d Dia scho guet beschriebe het.
Jede TAg ein Apfel und wenn mer wett na ei anderi Frucht.
Ned me frücht- well die viel z viel Fruchtzucker hend. Glaub au das das bi dir evtl. es Problem chönt si. Wie d Nimbini scho gmeint het.

nüt zwüsched inne stimmt - ned nach em 21.00 esse (bisch echli gär streng mit 7-i)
3liter Wasser trinke.

Nur eis Eiwiess- ned mische. 3EL Öl am Tag. Ich dörf nur 3 Schiebe Roggeknäcke. Und halt gar kei Schoggi.

Viellicht machsch du z viel Sport und bausch z viel Muskelmasse uf denn wärs logisch das du zuenimmsch anstatt abnimmsch.

Aber MB muesch fast en Test mache das mer s würklich richtig macht und nützt. Well söss weisch du so sache wie ich mit de Kuhmilch ja ned und evtl. issisch genau das wo dir schlecht tuet.

glg und ned verzwiefle du überus hübschi- jungi Frau mitere super Figur (aber echt jetzt)


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Hihi, Du wider Du bisch de Hammer!
Also, ich iss immer chli Müesli (MaVita) das isch e Knuspermüesli mit Honig und Mandle und drzue echli Laktosefreii Milch mit eme pürierte Öpfel. Mir isch klar, ich sött lieber Haferflocke ässe aber ich nimm nur weni und chli was ungsunds bruch ich
Also ich hätt gärn chli mehr Muskle glaub nit, dassi vom Velofahre uf easy Stufe viel Muskelufbau ha. Vorallem wenn me lang trainiert, nimmt me jo an Muskle ab, nit zue.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

17.02.12 15:07
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@livipivi und angiyves

Also dr letzti Satz vo dir livipivi ka ich nume unterstriche!

Und das mit em ville Sport und em Muskelufbau macht sinn und wird sicher au so si!!!

Ich ha jetzt äntlich konstant 65kg, jetzt ka ich äntlich die 64kg ins Aug fasse. Ich mach jetzt kleini Schritt und stress mi nüm so mit uf d Woog stoh! Ha au scho paar mol gsündigt und jetzt kunnt d Fasnacht, do ka ich eh nid immer luege... Aber ich merk, dass es paar gramm glich immer verlier!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hey, aber Du hebsch s Gwicht! Und im Summer gohts denn no eifacher

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 176 .. 187
beginnen   eigentlich   oktober   Metabolic   livipivi   schönste   wirklich   Tiffany-Girl   einfach   weniger   Tomorrow   Nimbini   wunderschöne   September   Balance   richtig   Traumtag   Forever   natürlich   schnell