| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 176 .. 187
17.02.12 15:11
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
hüt Abig Dia, hani Wu-Tü und gang mit mim Schatz in blinker go esse- das isch es hammer Resti- relativ neu und sautüür und mega feins Esse. Hüt gits für mich au e Usnahm.
Das Wucheend schaff ich ja 2x a Fasnachtsbar und det wird au i de NAcht sicher einisch en Burger verdruckt und ab em Mäntig isch denn wieder streng. Mer mues sich so spezielli Sache gönne und nacher wieder luege.
Ich bin ja au strickt scho fast 2 Wuche kei Usnahm. Und scho 1.5kg wieder weg. Aber immer gaht eifach ned- denn lieber am Mäntig wieder 0.5kg druf und wieder streng si.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich glaub Du nimmsch nit zue. An sore Bar schaffe, do bewegt me sich jo mega und schwitzt und tanzt Hihi, ka mir Di dört voll vorstelle Gniessets hüt Obe!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

17.02.12 15:53
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

jööö Tiffany-Girl: Schick dir viel küssli- schön das du gliech na ab und zue chunsch


@Angiyves: Jaa nur hoff ich es lauft ned ständig Schlager- WÜRG- ich hasse Schlager. Söss los ich alles- aber die Gaudimusik macht mich hässig Wend nüt vor hesch- chönt dir de Weg is schöne Toggeburg beschriebe

Freu mich voll uf hüt Abig und wirdes eifach nume Gnüsse- einisch mal isch wie gseit kein Weltuntergang und ja- am Sa. und So wird ich gnueg kalorie verbrenne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.02.12 16:05
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:

@Angiyves: Jaa nur hoff ich es lauft ned ständig Schlager- WÜRG- ich hasse Schlager. Söss los ich alles- aber die Gaudimusik macht mich hässig Wend nüt vor hesch- chönt dir de Weg is schöne Toggeburg beschriebe

Freu mich voll uf hüt Abig und wirdes eifach nume Gnüsse- einisch mal isch wie gseit kein Weltuntergang und ja- am Sa. und So wird ich gnueg kalorie verbrenne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Hihi, denn würd Dir sicher nit langwilig wärde und ich wür au luege, dassd gnue ztue hesch
Aaaaber kei Auto und kei Hundesitter

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

17.02.12 16:13
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

ja denn isch es scho echli wiet vo basel her Und eidütig z luut für d hundis. Naja, es anders mal ame andere ort?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.02.12 18:22
angiyves 

Re: Metabolic Balance

livipivi:
ja denn isch es scho echli wiet vo basel her Und eidütig z luut für d hundis. Naja, es anders mal ame andere ort?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Jop

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

21.02.12 12:55
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Duffy

UUUND hast du gewogen???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.02.12 13:17
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

Hallo Livipivi : leider nein , han am Wucheändi Bsuech gha. und mir schwer vorgnoh, dassi chli luege due. Han Chinoise gmacht und für mich en Avocado Sauce. Jedoch: hani eifach bem Alkohol nit chönne nei säge und han leider vel zvel trunke. han nacher am nächste Tag es mega schlächts Gwüsse gha und min Buch hätt rächt degäge rebeliert. uns somit hani mi denn au nit getraut uf dWoog stoh. Ich weiss ich sött, aber de Samschtig hani eh nacher no en Beratigstermin, denn muessi jo denn uf dWoog stoh.
Jetzt bini jo gnau scho sit 2 Wuche debi und ich muess zwar säge, han mi langsam sogar scho chli as Ässe gwöhnt. Mit echli Fantasie bringi doch sehr vieli abwächsligsriechi Rezept ane und mit em sälbergmacht Dinkelbrot (wo mega lecker isch) fallts mer au echli eifacher, wenni nit immer das trockene Knäcke muess ässe. Aber ebe de blödi feini Wii, woni doch so mega gärn trinke due. Das wird mis grösste Laster si. Aber da ich ab jetzt am Wucheändi sowieso en Schlemmermahlzit döff ässe, luegi eifach, dassi bim Ässe glich no luege due, defür chani denn chli Wii trinke.

Wie laufts be Dir Livipivi?

22.02.12 15:55
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

oje Duffy, für dis Durchhaltevermöge wärsch besser gliech druf gstande- du hesch sicher scho weniger druf- au mit Wii
Ich ha ja das Weekend a de FAsi- Bar gschaffet und det i jedere Nacht en Burger gfuetteret. Dafür bin ich zwei nächte durchgerannt- war saustreng- aber fühl mich trotzdem schlecht deswegen.
Ich weiss sollte man nicht- aber ich kann da auch nie ganz raus- also kannst du dich trösten

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.02.12 16:11
Duffy.10 

Re: Metabolic Balance

jo aber ebe du häsch di defür mega vel bewegt, denn sött das jo sicher nüt usmache. Du bruchsch jo denne au en Stärki, wenn so sträng schaffe muesch, denn chamer sich nit nur vo Salötli und Gmüess ernähre . Also dörfsch keis schlächts Gwüsse ha. und vor allem du häsch jo scho mega vel abgnoh, also wäge eimol...
Jo ebe no 3 Täg denn muessi drufstoh. (dWoog isch min grösste Feind uf dere Wält und wirds glaub immer bliebe, usser ich passe wieder i mini chlinste Jeans im Schrank )

23.02.12 12:41
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi Duffy du bisch e Lustigi- weisch d Waag chan au zum Fründ werde- wend denn wüchentlich die guete Ergebnis gsehsch. Glaubs mir- ich stah sogar täglich druf (mach das ned- mer sött ned, da mer immer Schwankige het und mich das grad immer ufregt)
Früher hets au e Ziit geh wo ich nie druf bin um d wahrheit ned z gseh- aber jetzt. Isch es e gueti Kontrolle das es ned wieder usuferet

Ja genau wie du gseit hesch- es git die Usnahme wo mer sich nüt sött verbüte- das chasch dir grad au hinder d Ohre schriebe

Bin jetzt sit am Mäntig ja au wieder strikt und ha s Gfühl es het nüt gmacht Und leck sind die Burger fein gsi- die beste wos git- jedes 2 Jahr wenn ich det schaffe freu ich mich uf die fein Sosse

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 176 .. 187
wunderschöne   richtig   schönste   oktober   Balance   livipivi   Tomorrow   Forever   einfach   September   Tiffany-Girl   schnell   Metabolic   natürlich   beginnen   wirklich   Traumtag   weniger   Nimbini   eigentlich