Metabolic Balance |
|
1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 176 .. 187
|
|
|
|
|
17.02.12 16:13
livipivinicht registriert
|
Re: Metabolic Balance
ja denn isch es scho echli wiet vo basel her Und eidütig z luut für d hundis. Naja, es anders mal ame andere ort?
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
21.02.12 12:55
|
Hey Duffy
UUUND hast du gewogen???
|
|
|
22.02.12 13:17
Duffy.10
|
Hallo Livipivi : leider nein , han am Wucheändi Bsuech gha. und mir schwer vorgnoh, dassi chli luege due. Han Chinoise gmacht und für mich en Avocado Sauce. Jedoch: hani eifach bem Alkohol nit chönne nei säge und han leider vel zvel trunke. han nacher am nächste Tag es mega schlächts Gwüsse gha und min Buch hätt rächt degäge rebeliert. uns somit hani mi denn au nit getraut uf dWoog stoh. Ich weiss ich sött, aber de Samschtig hani eh nacher no en Beratigstermin, denn muessi jo denn uf dWoog stoh. Jetzt bini jo gnau scho sit 2 Wuche debi und ich muess zwar säge, han mi langsam sogar scho chli as Ässe gwöhnt. Mit echli Fantasie bringi doch sehr vieli abwächsligsriechi Rezept ane und mit em sälbergmacht Dinkelbrot (wo mega lecker isch) fallts mer au echli eifacher, wenni nit immer das trockene Knäcke muess ässe. Aber ebe de blödi feini Wii, woni doch so mega gärn trinke due. Das wird mis grösste Laster si. Aber da ich ab jetzt am Wucheändi sowieso en Schlemmermahlzit döff ässe, luegi eifach, dassi bim Ässe glich no luege due, defür chani denn chli Wii trinke.
Wie laufts be Dir Livipivi?
|
|
|
22.02.12 15:55
|
oje Duffy, für dis Durchhaltevermöge wärsch besser gliech druf gstande- du hesch sicher scho weniger druf- au mit Wii Ich ha ja das Weekend a de FAsi- Bar gschaffet und det i jedere Nacht en Burger gfuetteret. Dafür bin ich zwei nächte durchgerannt- war saustreng- aber fühl mich trotzdem schlecht deswegen. Ich weiss sollte man nicht- aber ich kann da auch nie ganz raus- also kannst du dich trösten
|
|
|
|
|
|
1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 176 .. 187
|