| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 82 .. 162 163 164 165 166 .. 177 .. 187
23.02.12 13:27
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi

Ich stand au jede Daag uf d Woog (ämel fast jede) und ich närv mi jetzt au, dass ich wieder 66kg und nüm 65kg....
Tjanu, has jo gwüsst, dass ich jetzt 2 Wuche nid so guet ka luege, wäg dr Fasnacht etc...
Gang denn im März wieder voll dra! Ich iss im Momänt leider Zoobe nid so nach MB, aber dure Daag lueg ich scho...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.02.12 13:33
angiyves 

Re: Metabolic Balance

Oh jö, Dia! Muess au grad mega kämpfe und ka guet mitfühle! Ha au immer so Luscht zum koche und backe
Jo, ab März isch doch suuuuper! Machi grad au mit!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.02.12 14:20
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Angiyves

Das isch super, dass ich dini Unterstützig au ha...
Aber an dr Fasnacht isch es eifach schwierig nach MB ässe...
Ich due drfür luege, dass ich nid so vill Alkohol trinkt, vorallem kei Bier!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.02.12 14:48
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
@Angiyves

Das isch super, dass ich dini Unterstützig au ha...
Aber an dr Fasnacht isch es eifach schwierig nach MB ässe...
Ich due drfür luege, dass ich nid so vill Alkohol trinkt, vorallem kei Bier!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo weisch wie schwierig als Fasnächtlerin!!!
Bi mir sinns no 1.9 Kg!

P.s s Röckli isch cho am weekend machi es Phöteli dri!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.02.12 14:59
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Juhuuuu Föteli!! Freu...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.02.12 16:05
angiyves 

Re: Metabolic Balance

dia:
Juhuuuu Föteli!! Freu...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Es isch suuper

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

24.02.12 12:26
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Mädels

Ach Dia, das kenn ich- ha ja sit em Dezember ned so immer glueget und au meistens am Tag düre super und am Abig veseit.

also bin sogar mal zwüscheziitlich wieder uf 68 gsi- aber hüt morge hets wieder 66 gha und bin motiviert und uf guetem Weg. Glaub jetzt laufts wieder guet und ich halte sogar mal eis - zwei Wuche ohni Usnahm us.

Lieber langsam aber stetig.

En Guete Mädels

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.03.12 15:39
Piratenbraut_77 

Re: Metabolic Balance

Hallo liebe Bräute

ich ernähre mich auch nach MB. Angefangen habe ich (zusammen mit meinem Verlobten) letztes Jahr im Mai. Ich wollte zwar auch einige Kilo abnehmen, aber mir ging es vor allem auch um das Wohlbefinden und darum mal über meine Ernährung nachzudenken. Wir haben dann nach den Entlastungstagen 3 Wochen die strenge Phase ohne Öl gemacht und diese dann Schritt für Schritt nach Plan gelockert. In der Zeit habe ich 6/7 Kilo abgenommen, aber das wichtige für mich ist, dass ich kaum noch Magenschmerzen und Kopfschmerzen habe (hatte ich beides vorher recht häufig), ausser dem bin ich v.A. nach dem Mittag nicht mehr so müde. Wir machen es jetzt so, dass wir unter der Woche nach MB essen und am Wochenende oder zu speziellen Anlässen das, was wir möchten. Es läuft super und ich habe bisher auch nicht wieder zugenommen, trotzdem wir es Weihnachten, in den Skiferien und an der Fasnacht sehr haben schleifen lassen. Um jetzt aber wieder richtig reinzukommen, habe ich heute erneut mit der strengen Phase begonnen. Allerdings nur für zwei Wochen, aber ich bin eher der ganz-oder-gar-nicht-Typ, daher muss der Cut für mich sein

Auf jeden Fall funktioniert es für mich wunderbar (und ich war vorher eher skeptisch) und ich wünsche euch noch viel Erfolg und Durchhaltevermögen an den Gelüste-Tagen

LG
Piratenbraut


***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

29.03.12 12:50
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ohhhh Mann sind die letzte paar Kilos schwer zum ewäg z kriege!!! Jetzt bin ich mit voller stolz 64.8kg. Aber nume scho die 200gr sind hartnäckig gsi! Ha sit ca 2 Mönet e stillstand ka. Am Afang bin ich immer zwüsche 66 und 65 gsi. Denn ca 1 Monet immer 65 und jetzt hoff ich, dass es äntlich wieder mehr abe goht!! Mini Beroterin het gmeint, dass sich mi Körper scho an das wenigere ässe dra gwöhnt het und nüm mag verbrenne. Ich söll mol mehr Roggebrot ässe und ha so Drops beko, wo d Verdauig duet mehr a rege! Ich muess aber au sage, dass ich mittlerwile scho 2 Schlemmermahlzyte due ässe... und nüm diszipliniert mini 3l Wasser due trinke. Aber do ha ich jetzt wieder drmit agfange...
Wie laufts bi euch so? Ich hoff ich schaff no bis afangs Mai no 2kg, oder immerhin 1kg, dass ich in dr USA nid für jede Biss muess e schlächts gwüsse ha...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

29.03.12 12:53
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, ja das isch ebe mega tricky, das isch bi mir au so gsi, dass sich de körper eifach irgendwänn uf das wenige ässe igstellt hät! drum häts mir dänn au irgenwdänn abglöscht, dass ich quasi immer muess verzichte und verzichte, aber kei kgs meh abegönd.... irgendwänn isch eifach irgendwie fertig und das isch en mega fruscht! ich han ehrlich gseit au nüme dra glaubt, dass bi mir mal no es paar kg's verschwindet, aber jetzt die 10 täg, woni chrank gsi bin, hani grad 6kg abgnoh und bin eigentlich grad mal froh drum.... jetzt versuechi aber, dass es grad no chli witer abegaht, wänni scho grad chli drin bin, dass ich kei süesses mag verliide....

hach es isch doch en fluech, ich han jetzt bis ändi jahr no 14kg vor mir, aber weiss au nöd so rächt, wie ich die no söll wegbringe...

lg nimbini

 1 .. 82 .. 162 163 164 165 166 .. 177 .. 187
Tomorrow   Metabolic   beginnen   Balance   einfach   eigentlich   Forever   richtig   wirklich   wunderschöne   Tiffany-Girl   livipivi   natürlich   schönste   oktober   Traumtag   weniger   schnell   Nimbini   September