| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 83 .. 164 165 166 167 168 .. 178 .. 187
31.08.12 13:30
jamira

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

liebi Fraue was isch das gnau? kenne das ned

26.10.12 07:57
Sanis

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Liäbi Frouä - i bi somit wieder mega sträng mit an Board

Si afangs Monät no 2 Wuchä in Schottland gsi und hei rächt über d Sträng gschlagä... hmmm

itz hani vor 2 Wuche erneut mit vouer Motivation Istieger Täg gmacht. udn itz loufts super!
Bi mega motiviert und ha scho z eintä und z angerä rezäpt usprobiert!

Gwichtsmässig isch i denä 2 Wuchä itz natürlich nur fängs dr Feriä Späck vo knapp 2 kg wäg... aber mi Bläiibuch isch wieder fuhrt und mi magä rebelliert nüme! I füälä mi grundsätzlich scho wieder viu wohler...hoffä itz ganz fescht das sich mini wüäschti hut schnäu reguliert - würd mi ächt aschnäggälä weni de ar HZ ä hut hätti wi nä Teeni... ga de no zur Kosmetikerin i dä nächschtä wuchui...

Aber ei Haaggä het mi diät...ig ha hinäch diplomfiir mit abero und z nacht und und und... ha mir itz eifach fescht vorgno vrnünftig, aus ohni kohlenhydrate (oder wenig) z nä und mir drfür ä Whisky z gönnä ha schliässlich 3 jahr uf hinäch härä gschäffät!... drfür gani de morn am morgä statt 40 Min für 60 min ufä stepper...

wie loufts bi öich so?

26.10.12 08:00
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Sanis

Ich mache jo ned MB, aber ich fendes suuuper, dass du dini Motivation gfonde hesch ond ich hoffe fescht met der, dass dini Huut "au metmacht"
Herzlichi Gratulation zo dim (was auch immer ) Diplom!! Gnüss din Tag!

26.10.12 08:54
himbeer 

Re: Metabolic Balance

wie funktioniert das genau mit metabolic balance?

26.10.12 09:28
Sanis

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Auso ig hoffä i cha das erklärä, dass dir nachä chömät....

Grundsätzlich het jedä Mönsch Nahrigmittu wo si Körper besser und wenigier guät vrtreit. Uf grund wo derä Idee het ä schlauä Arzt äs System entwicklät wiä dass mä anhand vo Bluätwärtä cha luägä weli läbensmittu das si. Das hiuft nid nur zur Gwichtsreduktion, sondern zum nä besser igsteutä Körper, bessärä Stoffwächsu, weniger Blähigä, cha bi Neurodermitis häufä oder süsch körpärlichä Beschwärdä wo mit dr Ernährig chöi zämä hangä...

z System funktioniert mit 4 Phasä.
1. Phasä - 2 Istiger Täg - vergetarische leichte Ernährung, zuäsätzlich wird a denä Täg äs Magnesium Pulver gno wo hiuft dr Darm vorzbereitä...

2. Phasä - strenge abnehm Phase, die geit mindischtens 2 Wuchä oder so lang bis mä ufäm Ideaugwicht isch. I der Phasä vrzichtätmä fasch zu 100% uf Kohlenhydrate. Mä sötti sich sträng ad läbensmittu lischtä hautä. I der Phasä si d Mänginä a Eiwis, Proteinä und Gmüäs pro mauzit fix vorgä...

3. Phasä - gelockerte Abnehmphase, d Läbensmittu lischtä wird mit äs paar läbensmittu ergänzt. drzuä chömä langsam wieder kohlenhydrate drzuä

4. Phase - Ernharungsumstellung, i der phasä steut sichde "z Normal" ässä wieder i mit äm ungerschid das mä houptsächli läbensmittu vo dr lischtä sötti wählä.

ig persönlich ha ä super läbensmittu lischtä. ha mega viu fleisch und aui mini liäblings gmüäs!..leider hani sehr ä i gschränkti Früchtä wau...

mini mam wiederum die het ussert Poulet kei fleisch drfür viu fisch...

Zuäsätzlich gäutä 8 ernährigsreglä...
1. Nur 3 Mahlzeiten am Tag
2. 5 Stunden Pause zwischen den Mahlzeiten
3. Eine Mahlzeit dauert nicht läger als 60 Min
4. Jede Mahlzeit fängt mit 1-2 Bissen Eiweiss an (kann ach eine Mandel oder o sein)
5. Pro Mahlzeit nur 1 Sorte Eiweiss
6. Nie nach 21.00 UHr
7. 3 Liter ungesüsste Flüssigkeit am Tag (Flüssigkeitsmenge ist individuell)
8. Nach jeder Mahlzeit 1 Frucht

so das isch gloub so z grund grüscht...

näbscht am ernährigsplan gani zuästzlich id ernährigsberatig... de hani regumässägi kontrouä und o chli ä Druck dasi dran blibä...

30.10.12 14:18
himbeer 

Re: Metabolic Balance

oh das tönt aber no guet... e kollegin vo mir hät das au gmacht und ich ha mi jetz entschiede, mal anes beratigsgspräch zgah. ich würd denn im januar starte, will bis denn hani echt jedes weekend no jenstes vor mit geburtstäg und andere fest... ha mer jetz die erste zwei januarwuche in kalender iitreit.

was sind denn so dini erfahrige? haltisch es guet dure? häts öpis gnützt? :-)
ich bi denn au gspannt uf mini liste... hoffentlich isch guets züg druf, hha

13.11.12 09:59
Sanis

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

JEEEEPIIIIII -6 KG und das i 5 Wuchä
und mini unreini hut wird ou besser!!!!

13.11.12 10:41
toluwu

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

So cool Sanis! Gratuliere Dir!!

Meine Ernährungsberaterin hat mir von MB abgeraten. Aber mich schreckt vor allem der Preis dafür ab... :(

13.11.12 11:18
Sanis

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich machs kombiniert mit ernährungsberatung... und meine KK übernimmt einen anteil...

Was waren denn die Gründe, dass sie dir abgeraten hat?

13.11.12 11:38
toluwu

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Das schrieb sie mir:

Mit Metabilic Balance können Sie sicher rasch an Gewicht abnehmen – da die Untersuchungen meistens mit starken Lebensmittel-Einschränkungen resultieren.

Langfristig zeigt sich jedoch, dass die Ernährungsempfehlungen unausgewogen ausfallen und eine Unterversorgung bestimmter Nährstoffe zur Folge hat. Weshalb ich von dieser Methode abrate.

Wo machst Du MB (Stadt)? Es ist auch recht schwer jemanden in der Gegend zu finden... Zu dem ist es halt schon sehr teuer...

 1 .. 83 .. 164 165 166 167 168 .. 178 .. 187
Traumtag   Tomorrow   Metabolic   wunderschöne   Nimbini   September   weniger   oktober   beginnen   schnell   livipivi   einfach   Balance   natürlich   richtig   eigentlich   Forever   wirklich   schönste   Tiffany-Girl