| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 106 .. 187
04.08.11 14:42
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sniffi, ja klar, dann ist es besser, wänn du mehrere termine abmachst! bei mir nützt das eben oftmals eh nichts, deswegen mach ich's lieber alleine! mein berater hat mir nicht mal mitgeteilt, dass das brot keine hefe und kein weizen beinhalten darf, er konnte mir auch nicht gross tips geben, wo ich gewissen lebensmittel bekomme, welche mb-tauglich sind etc.... ich hab dann echt viele tips aus dem mb-forum bekommen!

@wow sibeli, herzlichen glückwunsch! ich kann mir gut vorstellen, dass das ein mega gefühl war! bei mir hat sich die 6 vorne leider schon seit jahren nicht mehr blicken lassen danke für die motivation sibeli, ich weiss ja eigentlich, wie es sich anfühlt und ich weiss ja eigentlich auch, wie wunderbar mb funktioniert, aber irgendwie blockts bei mir im kopf momentan einfach mal wieder, das richtige hebeli ist noch nicht um! aber das kommt, ich weiss, dass für mich aug-nov immer eine gute zeit ist um mein gewicht in angriff zu nehmen.....

04.08.11 14:50
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@nimbini - und der darf sich Berater nennen? Dann bezahle ich lieber etwas mehr und habe eine kompetente Person vor mir......und ich schicke Dir auch noch etwas Motivation für ein gutes Gelingen

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

04.08.11 14:57
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sniffi, ich glaube, solche luschen gibts noch oft, da bin ich dann froh, hab ich weniger bezahlt und mich selbst informiert danke dir! die motivation kann ich echt brauchen....

04.08.11 15:00
mond26 
Re: Metabolic Balance

hallo ihr lieben, ich habe eure erfahrungen mit mb mitgelesen und finde es toll, dass ihr so motiviert und diszipliniert seid. eine freundin von mir hat sich nach der schwangerschaft auch für mb entschieden und bereits einige kilos verloren.
ich muss seit einigen jahren leider auch aufs essen achten, da ich sehr starke medikamente einnehmen muss und ich so doch zugenommen (vor allem wassereinlagerungen) habe, was mich sehr stört. ich war vor jahren sehr schlank (bmi zu niedrig) und musste nie aufs essen schauen. durch den verlangsamten stoffwechsel etc. verbrenne ich nun nicht mehr so viele kalorien, somit schaue ich sehr aufs essen. wenn das gewicht wirklich ein problem darstellt, denke ich, dass man dann automatisch ein wenig aufs essen etc. schaut. ich muss das gezwungenermassen und für mich ist es auch nicht so toll, da ich nicht vom "futtern", sondern wegen der medis zugenommen habe-trotzdem stört es mich und ich gebe mir mühe, auch wenn ich weiss, dass der grund nicht am essen liegt...

@nimbini: irgendwie finde ich es doch ein wenig merkwürdig, dass du dich so über dein gewicht etc. beklagst, du aber trotzdem nicht wirklich abnehmen willst. dir ist langweilig im büro, dann kannst du dich sicherlich anders beschäftigen als mit essen? du schreibst, dass du gerne schwanger werden möchtest. dies wäre doch eine super motivation, ein wenig abzunehmen? je weniger gewicht, desto bessere voraussetzungen auch überhaupt schwanger zu werden. ich hoffe für dich, dass du dich motivieren kannst! ich weiss, dass es nicht einfach ist, doch es lohnt sich doch sehr, wenn du so unzufrieden bist!

@livipivi: ich werde mich noch per pn melden, bin noch nicht dazu gekommen. du machst das super! du kannst stolz auf dich sein. ich wünsche dir, dass es weiter so gut läuft und das verzichten dich nicht all zu stark stressst!

ich wünsche euch ein tolles brauttreffen im august!

04.08.11 15:09
sourrli2012 

Re: Metabolic Balance

dann hab ich bereits die nächste Frage.

Muss ich da vorher zum Arzt zur Blutabnahme bevor ich mich anmelde oder kann ich das Anmeldeformular ausfüllen bevor ich überhaupt zur Blutabnahme war bzw. überhaupt was gemacht habe??

04.08.11 15:45
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sibeli- suuper bi mir fehled na 400gr

@sourrli: Ja leider mues ich da de Nimbini recht geh, MB wird ja über s Bluet bestimmt und usgwertet, also gahts wahrschindich ned richtig mit nur de Büecher. Evtl. bis zume gwüsse Grad scho, aber viel wirds ned si. MB basiert ja druf das du genau weisch was dir guet tuet und was ned.

Ich z.b. dörf kei Rüebli und kei Brokkoli- und anderi dörfed defür söss öpis ned. S einzig wo bi allne ziemlich glich isch isch d Kohlehydrat wo mer dörf.
Nacher muesch ja au gnau abmesse wie viel Gramm und so. Also ich würd dir rate, WENN du das machsch denn richtig. Nur so chunt de nötig Erfolg wo dich bestärkt zum wietermache.

Lg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

04.08.11 16:03
Carmile 

Re: Metabolic Balance

hey nimbini

oje, chan der guet nofühle wie demotiviert dass bisch und atribslos. han noch mim letschte job au gmerkt, de job isch soo extrem entscheidend fürs wohlbefinde, au fürd energie denn ide freizit, ob mer en sinn drin gseht am morge überhaupt ufstoh und go schaffe. und wenns eifach nur langwilig isch, denn wird mer übel lasch. i han jetzt zwor nöd immer gesse, aber mer häts dozmol sus sehr ufd stimimg gschlage und han mi richtig wieder möse zwinge mi me hinter gwüssni sache zmache, me wird immer bequemer und chunt immer uf dümmeri idee, kennes: wellnesshotel österrich, wiehnachtsmärkt, neckermann reise, denn gits no interassanti kleidersitene, spas in zürich, möbelsitene haha.

wenn jetzt nöd bald hetsch wölle schwanger werde, het der au grote, unbedingt job wechsle. bin jetzt zfriede und happy mit mim job und mini lebesfreud und motivation isch wieder do, han scho gmeint di ganz power seg verschwunde.

was aber insgesamt hilft sich gsünder zernähre isch, wenn mer sichs selber glustig macht. zb. han mer e schöni glaskanne kauft, wo i jede tag mit wasser uffülle im büro, damit i me trinke. däze es schös glas und e fruchtschale statt snacks. es zitli lang han mer au agwöhnt zb. die frische fruchtsäft go zhole statt kafi, wenn i gfrustet gsi bin. oder kurz en spaziergang mache statt esse. was sich mit metabolic veribare loht, weiss i jetzt zwenig. aber es goht drum, dass mer sich selber überlistet indem mer sichs gmüätlich macht. es söll kein verzicht si, sondern e freud sich gsünder zernähre und zlebe. plus dihei zettel ufhenke am küählschrank wo der es bild usdrucksch mit pfote em lustige spruch "pfote ab de rösti" oder sowas :-) sontig henksch ide wohnig uf und muesch aber all 2 wuche neu gstalte und ufhenke, sus gwöhnsch di dra und es wirkt nümm. hend das nomol mit sparfuchswuchene gmacht ;-) zum bewusst me zspare. hehe. und es wirkt. han sogar im supermarkt dra denkt i dere zit zum bewusst jewils sgünstigere produkt zneh.

das wäret so mini psychologische tricklis. au jo und was mer mini muetter bibrocht hät, immer schön decke mit set und bsteck und allem, sich bewusst hisetze und esse, en chlinere teller neh zum druff schöpfe und denn bewusst gnüsse statt vor em tv inefuettere, bim laufe oder im büro. isch aber nöd immer ganz einfach. plus dregel, nix me noch em 18h esse. was i aber au schwer zum ihalte find, da i hüffig nur scho länger schaff.

jetzt drucki der dume, dass din innere schweinehund chasch überliste und toi toi toi. sende dir als reisefan en liebe gruess us shanghai. han gad airportsicht vom hotel us und freu mi morn wieder id schwiz chönne zflüge ;-)

greetz, carmile

04.08.11 16:38
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Wow, livipivi, das send jo gueti Nachrichte. Gratuliere. Die paar Grämmli bringsch secher au no weg. Ond mer chönd jo de am 17. Augste chli ofenand luege, dass mer ned zvell Usnahme möchid. :-)

04.08.11 18:26
trinidattli 
Re: Metabolic Balance

Ha üichi Diskussion ou scho lengers mitverfougt u findes u spannend.
Toll au die Erfouge wo der scho erreicht heit. Das beidruckt mi auso scho chli.Grosses Komplimänt a üch!

Bi ou immer chli am kämpfe mit mim Gwicht. Da eg aber nid so vöu wett abnäh (5-6kg) hani mi bis jetze no nid chönne überwinde so öppis in Agriff z näh. Ha irgendwie z Gfüeu sig chli übertribe für mi Wunsch.

Has mou mit WW brobiert. Ha aber nach ca 3 Mönet nume 2Kg abgnoh gah u de hanis wieder ufgäh.

Lise mou no chli bi üch mit u wär weis villech brobierenis de doch mou no. Im Momänt miechs äuä eh nid so sinn.

04.08.11 18:41
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sibeli: Ja unbedingt- mir lueged das mir ned übertriebäd

@Trinidattli: Probier mal eifach Kohlehydrat weg lah, denn bringsch ruck zuck sicher 5 Kg weg. Ich ha vor em Hochziit i 3 Wuche 3.5kg wegbracht demit (sorry wenni mich wiederhole) Muesch luege wend denn aschlüssend wenns weg hesch d Kohlehydrat eifach ischränksch chasch es au halte

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 106 .. 187
Traumtag   Nimbini   natürlich   oktober   schnell   weniger   Forever   Metabolic   Tomorrow   wirklich   wunderschöne   einfach   beginnen   schönste   September   Tiffany-Girl   richtig   Balance   eigentlich   livipivi