| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 108 .. 187
07.08.11 15:29
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Hey Livipivi, super!! Gratuliere dier ganz herzlich zu dim 6i vore zue! Das isch au en riese Wunsch vo mer! und natürlich au zu dim "JoggingWahn". Ich glaub dini Bulldogge wird immer chliner!!

Au dier, Dia Glückwunsch, dass is Fitness gange bisch. dUberwindig isch mängisch schwierigste! Ha dr Muskelkater, allig fast nu gern gha, so hani allig gwüsst, dass ich öpis gmacht han

Wieterhin viel Spass bim Sport, ier liebe!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

07.08.11 18:39
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Wow ladies. Ich bin stolz auf euch. Echt toll, dass ihr das mit dem Sport so durchzieht.

Ich habs dieses Wochenende wieder Mal nicht geschafft. Voll frustrierend. Irgendwie hab ich das Gefühl, dass es auch damit zusammehängt, dass ich so unzufrieden im Job bin. Es gurkt mich schon jetzt an, wenn ich an morgen denke. Frag mich jeweils echt, wieso ich am Morgen aus dem Haus gehe. Es zieht einem so dermassen runter...es ist furchtbar. Mein GG meinte heute auch, ich sei total faul und antriebslos geworden. So kenne ich mich gar nicht und ich möchte es ändern. Aber wie...den Job wechseln macht irgendwie im Moment keinen Sinn und wie kann man dann aus diesem Teufelskreis ausbrechen?


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

07.08.11 18:53
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia: SUUUUUPER - du hesch es dürezoge und bisch gange- bin au stolz uf dich!!! Hey denn hend mir jetzt ja ziemlich die gliech Figur- ha ja au na es 9 hinde dra

@Schnubel&Schlumpf: Ja beängstigend, aber irgendwie bruch ichs plötzlich- das hani mir immer gwünscht. Sind am Nami na mit mine Eltere und de Schwö mini Joggingstrecki abgspaziert und es isch sooooo langsam gsi, ha mich müese zämäriesse zum ned Gas ge

@Prinzessin: Hmmmm, irgend öpis muesch mache- es chan ja ned so wietergah. Wieso ned doch en neue Job sueche? Ich meine- wenn ich ehrlich bin weiss ich na ned wenn mir Chind wend, evtl. wirds doch plötzlich es Thema- aber nume wege dem blieb ich ned i dem doofe Gschäft woni momentan bin. Es würd mich wahnsinnig mache...
Ich wünsche dir eifach das du en Weg findsch wies dir wieder besser gaht.
Ich kenne die Atriebslosigkeit na vo minere Arbetslosigkeit her und es isch Horror gsi, mer kennt sich gar nüme selber und de eige Maa mues eim sägä, es chan ned so wietergah.

ich hoffe du findsch e lösig!!!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 07.08.2011

07.08.11 19:05
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jöö livipivi danke dir! Es isch würklich en Seich die ganzi Situation. Wie du seisch, me kennt sich selber gar nüme so. Und wenn ich gsiehne, was anderi machet, wos streng im Job hend..die machet no Sport, sind dauernd unterwegs und ich verfule no daheime, weil ich eifach nöd mag

Ich hoffe au, dass ich e Lösig finde. So chans echt nöd witer go. Mir möchtet halt ebe scho bald Mol Nochwuchs . Drum bini chli hin- und her grisse wegeme neue Job...

Mol luege...ich hoffe, d Lösig wird sich bald zeige.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

07.08.11 19:08
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@prinzessin, oh je, ich känne das, die atriebslosigkeit chunnt 100% vom job, ich han das ja genau au! es macht ein so unzfriede und tuet s'ganze läbe beiflusse, es isch echt schlimm! meh hockt de ganz tag ume und das macht eim no viel fuuler und träger, mir gahts genau glich! aber zum en neue job sueche chan ich mich momentan nöd ufraffe, wil ich weiss, dass ich müessti öppe 20% mit em lohn abe und dass ich eh kein so tolle chef meh finde, es isch zum verzwifle... und dänn isch da ebe no d'familieplanig!

ich han jetzt hüt wieder agfange mit em programm! danke livipivi für de tip mit em salz, hans mir geschter kauft und es isch würklich nöd gruusig, aber defür au nöd ganz eso würksam wie s'andere... muess glaubs nomal es büteli näh oder morn nomal 2! han hüt en früchtetag gmacht und isch ganz guet gange, aber jetzt han ich meeeega huuunger! min schatz isch aber super, er macht tapfer mit mir mit, er hät kein eigne plan, er tuet amigs eifach mit mir am weekend und am abig mitässe und am mittag isst er amigs öppis rächts im büro.... er will nur so 2,5 kg verlüre udn so gaht das bi ihm guet! ichghörs dänn amigs i de chuchi raschle, wänn ich im bett bin für morn hani jetzt de riistag iplant und hüt mal flissig vorkocht für de zmorge und de zmittag, aber das wird mega härt, sind ja so chlini hüfeli riis, phuuu! jä nu, irgendwie überstahni dänn de tag au und freu mich dänn am zischtig uf feine lachs und vor allem ufs feine roggebrot! ach ja und dänn bini geschter in lade "vom fass" und han mich mit feine, gsunde öl ideckt, so chan meh amigs au no guet variiere bim choche...

lg nimbini

07.08.11 19:42
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi
Ja genau, wir sehen uns sehr ähnlich, nur bin ich blond und habe blaue Augen :-)
Aber dieses blöde 9 machen wir auch noch kleiner bin schon froh, wenn es zur einer 5 wird. Richtig happy wenn es eine null wird (aber die 6 vorne bleibt natürlich)

@PrinzessinN
Ich denke mir auch, dass deine "Faulheit" vom Job kommt! Habe manchmal auch so durchhänger... Aber meinst du nicht, dass du in der Freizeit etwas brauchst, dass dich wieder ein wenig hoch puscht? Wenn du schon unzufrieden im Job bist, dann musst du doch schauen, dass du in der Freizeit dein Leben geniessen kannst! Sonst wirst du noch eine Stubenpflanze die zu wenig Wasser bekommt... (nicht bös gemeint)
Aber wenn du zur Zeit noch nichts ändern willst (Job mässig) dann würde ich mir ein Hobby zulegen, dass dir Spass macht (muss ja nicht gerade Sport sein) z.b eine neue Sprache lernen mit Abendkurse, evt ein Insrument lernen, malen oder Gedichte schreiben, was weiss ich. Einfach etwas, dass dir gut tut und du wieder ausgeglichener wirst!

Ich war auch mal in so einem tief und hoffe, dass du da raus kommst und nicht tiefer fällst!

@nimbini
Dir toi, toi, toi an deinem Reistag morgen! Ich finde es voll süss, dass dein GG mit dir mitisst. Das hilft schon sehr, als dass er etwas anderes für sich kochen würde. Mein GG wird dann das bei mir auch tun. Und genau auch wie bei deinem GG: wenn ich im Bett bin dann höre ich auch immer ein rascheln in der Küche!!!


Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 07.08.2011

07.08.11 20:37
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Wünsche dier morn au e guete Riistag, geg Endi Wuche staht mier das au bevor!! Hoffe dass mich mi GG au so guet duet unterstütze (ich glaubs zwar scho!).

Griässli

P.s. Allne e guete Wuchestart, und viiel Motivation für üchi Vorhabe (MB, Jogge, Sport allgemein...)

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

07.08.11 20:47
trinidattli 
Re: Metabolic Balance

Hey dir sit jo richtig guet sött gloubs ou wieder chli meh Sport mache. Hüt hanis leider nid gschafft. Mi Schweinehund wäri jo no z überwinde gsi, aber mi Buch het mer e Strich dür d Rächnig gmacht. grrrr.... (Mit Buchweh macht Sport ächt kei Spass) Aber das sötti i ungefäh emene Monet ou ändlech besser si. Judihui fröiemi scho druf.


Das mitem Sport sött zwar scho gli wieder bessere da üsi summerpouse verbi isch u s training wieder afoht. Hoffe wird mi ou süsch wieder chli meh chönne überwinde. Aber wenni do inne so vöu vo öich lise, wie dir zu öich zu richtige Sportskanone entwicklet, hani ou no chli hoffnig für me.

07.08.11 21:31
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Nimbini: Hey super das wieder agfange hesch- bin fest stolz uf dich!!! Ja das Pulver isch easy zum ne, bi mir isch es au schwach am wirke gsi, aber d Kollegin het meeega Durch.... gha... also ganz unterschiedlich. Z viel würdi aber ned ne Ned das morn dauernd ufs Hüüsli muesch

@Dia: d Augefarb teiled mir üs demfall au Du schaffsch s 5-i sicher. Oder au s 0, Ich wett ungedingt s 0 ha und evtl. sogar mal es 5-i vorne. S Erst mal das ich sogar a das glaube

@Prinzessin: De Dia ihre Vorschlag isch sicher guet, das du dir öpis suechsch wo dich so richtig glücklich macht i de freiziit. Was machsch denn so gern oder würdsch mal gern mache?

@Schlumpf: Au en guete Wuchestart und en schöne Abig na

PS:Min Schlemmerabig isch verbi mit Pizza und eme Stück selbergmachtem Himbeer-Cheese-Cake I lovin it!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.08.11 22:30
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi
Kann man das Salz auch so nehmen, ohne dass man mit MB angefangen hat? Macht das auch für mich Sinn, bin jetzt schon ein wenig am schauen was ich esse. Was bewirkt das denn genau??
Ich glaube fest an dich, dass du dein 5 noch erreichst, auch wenn eine 9 am Schluss ist, das wäre eine riiieeesen Leistung von dir! Toi, toi, toi...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 108 .. 187
Tiffany-Girl   September   wirklich   Balance   richtig   beginnen   einfach   Traumtag   eigentlich   Forever   livipivi   weniger   natürlich   schnell   Metabolic   oktober   Tomorrow   schönste   wunderschöne   Nimbini