| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 111 .. 187
09.08.11 13:20
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@nimbini: Sorry, han nöd welle stänkere ! Aber das isch ja super, dass Du soooo vill Sache druff häsch, wo Du gern häsch! Ich ebbe au, finds genial - vor allem sooooo vill Fisch und au rächt vill Fleisch, das isch für mich natürli super! Ja, Sprosse - s Luschtige isch, ich han entdeckt, dass die uf eim Blatt als Eiwiis und ufeme andere als Gmües aagäh sind, bin schon siit Ewigkeite draa, de Beraterin mal es Mail z mache, damit sie mir das erchlärt... Aber vermisse tuenis au nöd, drum hanis damit nöd so pressant ...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

09.08.11 13:26
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@tiffany-girl, keis problem! wänn mich gsehsch, merksch, dass ich gar nöd heikel chan si (mit mine rundige *g* die müend ja vo irgendwo her cho).... ebe mir fehlt halt würklich s'fleisch, aber mit 1-2 mal i de wuche chani läbe.... ganz verzichte hetti nöd chönne! ich glabue, ich hett echt meh es problem gha, hett ich au kei chuehmilchprodukt druf, wil all das geisse- und schafszügs gaht gar nöd.... ebe halt das milchige züügs!

hey da hani im fall irgendwas gläse! häsch vermuetlich d'sprosse bi de phase 3 als gmües druf! witer une staht, dass wänn sprosse bi de phase 2 als eiwiss druf häsch, dänn gälteds au als eiwiss und nöd als gmües! irgendwie so isch es erklärt....

09.08.11 13:38
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

jo genau, das hani jetzt au grad glese. han kurz min plan aglueget.

mues sege, ich chan au froh si. es het eigentlich nur sache druf, woni gern han
bin mir nur am überlegge, ob ich echt au wieder wie du nimbini vo vorne afange söll. ich isse eifach die sache, woni dörf...han aber kei entlastigstäg gmacht usw...hmmm mol checke, wie sich das mit em gwicht über s weekend entwicklet het. han chli "gschummlet"


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

09.08.11 13:42
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ou Nimbini ech beniede dech grad sehr. Ech ha keis Kuhmilchprodukt droffe, au nor so Geisse- ond Schafsfrischkäse. Aber en guete hani ergendwie no ned gfonde ond Feta esch jo ned Schafsfrischkäse, oder?

Ech lieeeebe Käse. Ond Joghurt han ech vorher emmer zom Zmorge gha. Hüttekäse hani vell zom Salat gmischet, hani au sehr gärn gha. Ond all das döfi jez ned. Guet, ech ha wenigstens en chline Lichtblick. I de nöchste Phase hani es paar Käse weder droffe. Juhui, of da freu mi mega. Esch denn hoffentli i de nöchste Woche einisch so wiit.

09.08.11 13:50
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich würde jetzt Feta auch nicht zum Frischkäse zählen. Uiii bin echt froh...ich hab Hüttenkäse auf dem Plan...zum Zmorge kann ich meinen feinen Naturejoghurt mit Früchten essen...das passt. Ich hab Mal versucht Eier und Gemüse zu essen am Morgen. Brrr war das "eklig". Hab ich kurz vor 7 nicht runtergebracht.

Betreffend Ziegenfrischkäse...ich mag den Chavroux (gibts z.B. in der Migros) noch sehr gerne...der "böckelet" überhaupt nicht. *mhhhh*



...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011

Datei-Anhänge
chavroux.JPG chavroux.JPG

Mime-Type: image/pjpeg, 45 kB

09.08.11 14:07
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Sehr intressant üch "zuzlese"!
Bechume morn min Plan, bi total gspannt wasi so darf esse, odr besser gseid, wasi vo dem gern ha! Obwohl ich eigentlich nid e heikli bi!!

Griässlis


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

09.08.11 14:37
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke Prinzessin, du bist ein Schatz. Dann werd ich den mal in der Migros suchen gehen. Vermisse nämlich den Käse schon

@Schlumpf79: Das chond scho guet. Ech ha mech zersch au chli met dene Sache müesse arrangiere ond mech a die einte Essware müesse dra gwöhne, wellis eifach ned könnt han. Z.b. Kichererbsen und Linsen hani vor MB nie bewusst gässe. Jez hanis aber mega gärn.

09.08.11 14:48
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany: AAAAAHHHH das isch de Pilz. Ach mano- denn probier ichs mal us Ich ha überall gsuecht, de Name hani scho gseh, aber meinsch bin uf d Idee cho das dä de Austernpilz isch.
Ja weisch evtl. hani ja de Wildries in Kombi mit em Pilz gern, probiere tue ichs uf all Fäll- Mal öpis anders zwüsched düre

@nimbini: Ich liebe Hüttechäs und Quark und praktisch all Milchprodukt bis uf Yoghurt, also chans scho esse, aber wenns ned mues si lah ichs lieber

@Prinzessin: Feta isch au Ziegekäs, aber es gits au mit Kuhmilch. Mues mer nur luege welle. De Chäs da vo de Migros kenn ich, au de chli i de Rolle isch na fein

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011

09.08.11 15:30
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jo ich weiss scho, dass Feta au Ziegekäs isch. Aber glaub kein Ziegefrischkäs, oder? Drum hani denkt, de Chavroux das isch en Ziegefrischkäse

De Chavroux i de Rolle hani nöd soooo gern. De Pyramideförmig hani am Liebste *mhhhh*

Wieso chönd ihr denn Wildris esse? Isch das uf euem Plan druffe? Mhhhh fein...bi mir stoht das nirgends...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

09.08.11 15:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja ich het jetzt Feta scho als Frischchäs bezeichnet, aber 100% weiss ichs ned

Ja ich dörf Wildries, aber nur mit dene Austernpilz- zämä seg das Eiwiess. Aber einzeln ned. Sie het aber gseit es heged ned so viel die Kombi druf.

Also nächst mal kaufi au mal d Pyramide- de ander hani au nur gern wenn er warm über es Gmües lauft, kalt böckelet er sehr starch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 111 .. 187
eigentlich   livipivi   Tiffany-Girl   oktober   Forever   richtig   natürlich   Balance   schnell   Metabolic   wirklich   September   wunderschöne   beginnen   schönste   Tomorrow   Traumtag   einfach   weniger   Nimbini