| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 114 .. 187
10.08.11 15:08
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Bin grad mega am kämpfe. Min Chef hed höt Gebortstag ond seeehr feini Nussgipfeli ond Schoggichüechli met is Büro gno. Mer händ am Morge i de Pause scho gässe ond det hani mi scho rechtig müesse wehre, dassi keis nehme.

Ond jez stöhnd die cheibe eifach emmerno ofem Tisch im Pauserüümli. Ond ech weiss doch no vo letzt Johr, dass die eifach meeega fein send. Ohh, ech wett doch au eis....

10.08.11 15:10
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

S I B E L I
S I B E L I
S I B E L I
Ich schecke der vell Dorchhaltewille, dass du das schaffsch!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

10.08.11 15:10
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Sodeli, han endlich()mis Programm, und wasi so gseh ha hanes glaub nid so schlecht preicht!
Gah jetz gu poste! Bi gspannt uf mini zwei Vorbereitigstäg! Hend er nur dr ObstTag,Gmüestag,RiisTag und KartoffelTag zur Uswahl gha? Odr au nu e Alternative(leichtes Frühstück/ Zmittag:Gemüsesuppe/ znacht:Gmüese mit Chrütli? Weli Variante hend er am beste gfunde?

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

10.08.11 15:12
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hey schlumpf, ja ich dänke, die 5 alternative händ alli druf! ich persönlich han scho alli usprobiert und mir liit de früchte- und härdöpfeltag am beschte, de riistag am mäntig hani grässlich gfunde! aber isch halt immer chli gschmackssach....

lg und viel erfolg!

10.08.11 15:18
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Düre hebe Sibeli, es wird na es paar so Versuecher geh, aber glaub mir, wend einisch nachegisch machsch es wieder und denn chunts ned guet. Du schaffsch das!!! Denk a dis Ziil und wend hüt heigasch bisch meeeega stolz das düreghebet hesch!!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.08.11 15:19
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Schlumpf ich ha de Gmüestag am beste und halt abwechselriechste gfunde, Frücht hani ned dörfe wells bi mir ja verdacht uf Zucker gfunde hend und das z viel Fruchtzucker gha heti.
Herdöpfel hani gar ned guet gfunde. Glaub nächstmal würd ich na Riestag mache mit Chrütli gwürzt, das hani au söss na gern..

VIEL ERFOLG

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.08.11 15:32
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke eu. Es esch eifach huere schwer, wenn devor hocksch. Solang echs ned gsehne, dänki au ned dra ond chome gar ned i Versuechig. Aber ech dänke jez eifach emmer au eu, wennis aluege.

Schlumpf: Ech ha zwe Gemüsetäg gmacht. Ha mer am Afang grad rechtig vell Gmüessuppe gmacht, wo för beid Täg glanget hed ond den esch da recht guet gange. Guet, ech ha eh gärn Gmües i allne Variatione.

10.08.11 15:34
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Dankä üch vielmal für die schnelle Antworte! Bi jetz underdesse idr Migros acho! Ha au am ehnste a GmüesTag dänkt! Isse das nu sehr gern roh, vorallem da er jetz wiedr wärmeri Temperature agseid het!

Danke vielmal!!!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

10.08.11 15:36
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

sibeli, luegs nüme a Du quälsch dich doch nur

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

10.08.11 19:51
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@ sibeli
Und hesch könne wiederstoh??

Phuuu ich bi hüt e Stund im Fitness gsi, het mega guet do, aber jetzt bin ich fix und foxi...

@nimbini
Wie gohts dir und dim Crosstrainer? Händ ihr euch scho agfründet?

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 114 .. 187
Balance   weniger   natürlich   wunderschöne   September   Forever   schnell   livipivi   beginnen   richtig   einfach   Metabolic   oktober   Tiffany-Girl   Nimbini   Tomorrow   wirklich   eigentlich   schönste   Traumtag