| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 116 .. 187
11.08.11 14:26
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@tiffany, ich glaube langsam musst du ein Honorar überlegen nein ich finde es auch super es motiviert NOCH mehr als der Erfolg und es ist so schön das man sich zusammen freuen und aufbauen kann. glg Livipivi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 07:56
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich hab gestern gesündigt!!!

Ich hab dich diese doofe Serie geschaut, GZSZ und da ist jemand gestorben und ich hab sooo geheult und dann stehen bei uns auf dem Tisch ein Glas voll Gummi-Züg da. Bis jetzt hat es mich noch nie gereizt, aber gestern habe ich was zum trösten gebraucht.
GG war nicht da, Busis waren draussen.... da hab ich ein Gummibär gegessen, so einen mittelgrossen.
mmmmhhh war lecker, aber hab mich trotzdem über mich genervt. nur wegen dem ts ts ts!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 08:14
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Hüt isch mi 2.Entlastigstag(Gester Gmüetag, hür Früchtetag)! Fühl mi richtig guet! Freu mi dassi ab morn darf "nurmal" esse! Sind am SO zum grille iiglade, und au für mech gets det ganz feini Sache!

@all: wo gfind ich e feine Öpfelessig? Bi nid so Fan vo Essig, aber Shrimps mit Salat wär soooo fein!!!

@wow, Livipivi: gratuliere zu dim super Erfg, da purzlets recht! Freu mi so für dich!
Cha dier nahfühle weg gester(GZSZ), bi mich de mit putze(???) gu ablänke

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

12.08.11 08:17
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Schlumpf, nach de Entlastigstäg wirds richtig agnehm, die zwei Täg hani relativ doof gfunde. Aber ebe sind nur zwei Täg. Ich nimme amel Balsamicoessig. De isch uuu fein, na es paar Chrütli und guet. Au ohni Öl. Ich ha ghört das vom Fass na gueti Öl het, kennsch de? Gits glaub überall eso Filiale. Frag mal d Nimbini. Sie het glaub det en Öpfelessig kauft

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 08:19
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ah ja - sit letztem Samstig sinds "nur" 600Gramm wos abe isch. Bin jetzt bi 69.3Kg. Aber bin ganz z friedä, ha ja mit ca. 77Kg agfange und es fühlt sich jetzt scho super a!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 08:49
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Gratuliere dir! Mach witer so und eis Gummibärli wird kein Weltungergang si.

@all: Ich mues jetzt was ändere i mim Läbe, sust dräh ich no dure. Verfule sust no . Jedefalls isch hüt de 1. Tag vo de "strenge Phase" bi mir. Die zwei Entlastigstäg hani nüme gmacht...aber ich wot jetzt strikte noch Plan esse...ohni Öl.

Ich han mich entschiede, doch jetzt scho azfange und nöd erst noch em Bruttreff nöchst Wuche. Mues jetzt scho e Veränderig ha, chan nüme warte. Und ich ziehn das jetzt dure, wot mich gli besser fühle . Drum sorry, wenn ich denn kein Dessert esse chan nächst Wuche

Bin gspannt, obs was bringt...s Gwicht söti zwor no messe

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

12.08.11 09:39
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Liebi Prinzessin!!! Ich finds toll- ha ja do au agfange obwohl ich grad 3 rundi Geburtstagsiladige mit Brunch gha han ide strenge Phase. Ha tapfer dürebisse und mis Züg selber mitgno. Und glaub mir nacher bisch um so stolzer wenns klappt.
Ich werd mich au zrug halte nächste Mittwoch und ned eifach hemmigslos schlemme. Ich werde sicher vo allem echli neh, wells bi mir d Usnahmemahlziit isch i de nächste wuche, aber ich wett ja au ned grad wieder eis kilo druf ha. Also bisch ned die einzig wo echli igschränkt isch
Ich wünsch dir en tolle Start und heb düre, denk a üs anderi so au dra sind. Du bisch ned elai!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 09:43
Diddl 
Re: Metabolic Balance

Hallo zusammen

Falls es hier auch Wiedereinsteigerinnen hat, meine Metabolic Beraterin hat mir folgendes geraten: 1 Tag Gemüsesuppe und dann gleich in die strenge Phase!

Freu mich schon darauf, dass die Pfunde weiter purzeln.

Weiterhin gutes Gelingen an alle

12.08.11 09:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Viel Erfolg Diddl Erzähl dann mal wies dir ergeht!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

12.08.11 09:50
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Diddl: Ohhh wirklich...einen Tag lang Gemüsesuppe? Hmmm das hab ich nicht gemacht. Ich wollte einfach mit der strengen Phase beginnen. Ist das in diesem Fall nicht gut? Hmmm bin grad ein wenig verwirrt.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 116 .. 187
beginnen   eigentlich   einfach   schönste   weniger   wirklich   Tomorrow   richtig   Forever   Tiffany-Girl   wunderschöne   schnell   Metabolic   September   livipivi   Balance   Nimbini   natürlich   oktober   Traumtag