| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 119 .. 187
16.08.11 14:36
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hi all

ja 2kg find ich natürlich au super, aber angesichts dessen, dass es no öppe 10x soviel sötted si, han ich doch eher no en seeeeehr, sehr lange, beschwerliche Weg vo mir *seufz*

@livipivi und prinzessin, also sind mer nöd bös, aber es tuet irgendwie no guet z'läse, dass ich nöd allei bin mit dem problem! mini kollege lueged mich immer schief a, wänn ich säge, dass ich de ganz tag umehocke und nüt gschieds ztue han... die chönd das alli nöd verstah! und ich verzwifle fascht a dere situation (isch ja nöd zum erschte mal, dass ich so en job han).... und ebe, ich bin eigentlich au immer so en positive und ufgstellte mänsch, aber wänns halt im job nöd stimmt, hät das leider en extreme impact ufs ganze privatläbe, wo bi mir ja eigentlich au alles stimmt und alles bestens isch..... ich bin mer jetzt ernsthaft am überlege, ob ich nöd söll afange, mich bewerbe und mir en neue job z'sueche! d'frag isch eifach, isch es besser ame neue ort? was machi, wänns i de kündigungsfrist no würdi ischlah? isch halt alles e chli doof im momänt....

@tiffany-girl, ja ich weiss, ich bin ganz klar de fruschtässer, wo anderi dänn amigs abnähmed, fang ich a fuettere und versueche, mit em ässe öppis z'kompensiere! drum isch en langwilige job gift für mich! eigentlich weiss ich genau, dass wänn ich afange zuenäh bime job, dass ich dänn was muess ändere, aber ebe, isch momentan echt nöd so eifach! ich wird wohl mal wieder müesse mit mim maa zämehocke und das disskutiere.... aber er wird mir eh säge, ich söll doch no chli durebisse!

hüt isch au wieder so en tag, wo ich mich ufrege im büro! han nöd viel ztue, aber das woni ztue han, schisst mich gröber a! de eint will mir immer meh arbeit gäh, worum ich ja eigentlich froh wär, aber leider isch das alles eso technische mischt und ich bin nunmal leider überhaupt nöd technisch versiert und verstah nur bahnhof, wänn de mit sim fach-chinesisch hinefüre chunnt! das begrifft de nöd, dass ich 1. e frau bin und 2. kein plan han vo technischem züüg.... ach ehrlich, am liebschte würdi de ganz bettel anewerfe und gah.....

@livipivi, ou so schön mit em seedamm plaza! mir händ no en guetschii für en feine brunch det, hämer uf d'hochyt übercho! händ en welle de summer ilöse, aber wänn mri dänn amigs am samschtigabig uswärts sind oder iglade oder bsuech händ, chömer am sunntig nöd au no soviel go hindere biige, das wär dänn too much! drum werded mer de mal ilöse, wänn mer en ruhige samschtig händ... aber ich freu mich also au scho jetzt druf, hihi!

@sony, also ich han au 10kg abgnoh vom zytpunkt her, woni mis chleid kauft han bis zu de hochzyt und die schniderinne vom bruutlade händ mer das chleid wunderbar chönne inäh, meh hät überhaupt gar nüt gseh, dass es mal viel grösser gsi isch! darum würd ich mir da nöd zviel gedanke drüber mache....

lg nimbini

16.08.11 14:39
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

nimbini: wow, mega längä Text, ha ids grad numä das gläsä wo du a mi gschribä hesch.

ja das weis ig scho oh, aber ig ga ds chleid nid inä "normalä" Ladä ga choufä, drum isch es evtl. scho besser weni wartä. und wenn i när äs viu schöners gseh, wo mir de geit bini de entüscht, das ig ds erst beschtä gno ha. ig dänkä das isch sicher besser no chhli ds wartä - ig ha ja zyt!

ps. la dr chopf nid la hangä, aller anfang ist schwer! u du schaffsch das... ig ha vor 3 wuchä mini jeans vo letschd Summer fürä gno, da si mir fasch d'Tränä cho, so 8kg machä mega viu us, u das isch mi apsorn gsi, witer ds machä, u nid uf ds gä!!!!

lg sony

16.08.11 21:23
Carmile 

Re: Metabolic Balance

hi nimbini

ich kann dich gut verstehen, dass sich der frust bei der arbeit auf deiner ganze restliche energie auswirkt. ich weiss wie es ist, wenn man wenig zu tun hat, sich aber extrem dahinter klemmen muss, um dann überhaupt die wenig vorhandene arbeit zu erledigen. hätte ich nicht auch mal so einen job gehabt, könnte ich dich wohl wenig verstehen, da sich bei mir die situation jetzt 180 grad gedreht hat. super job, sehr viel zu tun, könnte 24h pro tag arbeiten, fühle mich erfüllt und bin abends zwar müde, aber zufrieden, mit dem wissen, dass ich wieder einen grossen schritt voran gekommen bin im projekt.

daher mein ratschlag, ändere etwas an der situation, sonst wirst du immer unzufriedener und schaffst es immer weniger dich selbst wieder zu motivieren. zudem, je länger du dich an solch eine situation gewöhnst, umso schneller bist du im nächsten job überfordert, da du dich nicht mehr an viel arbeit, stress und druck gleich gewohnt bist.

an deiner stelle würde ich mich entweder wirklich nach einem neuen job umschauen (denn, was ist, wenn es nicht einschlägt, es länger dauert? deine unzufriedenheit wird sich immer mehr auf das restliche leben auswirken), notfalls nochmals 1 jahr warten mit dem nachwuchs, oder 2x die woche abends eine weiterbildung machen (etwas regelmässiges, sodass du wieder an schwung gewinnst), für welche du dann tagsüber im büro lernst. ich weiss nicht genau was für einen job du hast, falls du einfach deine 8h absitzen musst und wirklich zuwenig arbeit im geschäft vorhanden ist, kannst du sicherlich auch ohne schlechtes gewissen lernen (natürlich sofern du alle möglichen varianten abgecheckt hast wie du dir zusätzlich arbeit beschaffen könntest, selbst projekte begonnen hast falls möglich etc.). was meinst du? denn wenn du jobmässig zufriedener bist, mehr gefordert bist, abends happy nach hause kommst und weisst, wass du geschafft hast, kommst du nicht mehr auf die idee geld für shoppen, ferien etc. auszugeben (bzw. viel weniger) und du denkst gar nicht mehr gleich ans futtern während der arbeit. gleichzeitig tust du noch etwas für deinen grips. ist doch nicht schlecht, ich würd die chance nutzen. denn, normalerweise hast du auf der arbeit viel zu viel zu tun, scheffelst überstunden etc. und hast diese chance nicht.

lieben gruss,

carmile

17.08.11 09:08
Diddl 
Re: Metabolic Balance

Hallo Mädels

Habe den Suppentag gut überstanden und gestern den ersten Tag in der strengen Phase auch. Es fällt mir zwar jetzt viel schwerer wie beim ersten mal, als ich mit MB angefangen habe. Hoffe, ich halte trotzdem durch!

Ich wünsche denjenigen, die heute ans Brauttreffen gehen viel Spass! Schade, bin ich nicht auch aus der Gegend

Wie geht es bei euch anderen mit MB? LG

17.08.11 09:14
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey sag nix, mir fällt es jetzt beim zweiten Mal auch schwerer...beim ersten Mal gings ganz einfach. Ich glaub aber an uns und wir schaffen das!!!


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 09:18
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Diddl und Prinzessin: Klar schafft ihr das!!! Ihr seit top motivierte junge Frauen, habt ein Ziel und ihr bändigt eure inneren Schweinehunde zu kleinen Chiwawa's!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 09:18
Diddl 
Re: Metabolic Balance

Hi Prinzessin

Dann bin ich ja beruhigt, dass es nicht nur mir so geht! Genau, wir schaffen das, müssen einfach ganz fest daran glauben und vorallem streng bleiben!!

17.08.11 09:19
Diddl 
Re: Metabolic Balance

livipivi:
@Diddl und Prinzessin: Klar schafft ihr das!!! Ihr seit top motivierte junge Frauen, habt ein Ziel und ihr bändigt eure inneren Schweinehunde zu kleinen Chiwawa's!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011


Hihi Livipivi Danke!

17.08.11 09:27
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Ja das ist das Ziel...einen Chiwawa zu erhalten

@Diddl: Du sagst es....streng bleiben...das fällt mir irgendwie ein wenig schwer...aber lustigerweise nur am Abend und am Wochenende. Aber die 14 Tage sollten doch schnell rum sein... bei mir sind es ab morgen noch 9 Tage

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 10:18
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Ich bi morn sitere Wuche mit MB dra! Hüt hani die erst richtig Heruseforderig gha! Mer hend Gipfeli UND e Chueche ubercho! Aber ha die guet gmeisteret, ha mis Gipfeli grad wiietergäh!

Au die 5Stund zwüsche de Mahlziite send guet zum ushalte! Es isch sogar schön, wenn dr Mage vorem Mittag wiedr mal richtig chnurret, de freut mr sech grad numal meh ufs Esse!!

Sunnigs Tägli @all!

Und viel Vergnüege hüt am BruutTreff


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

 1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 119 .. 187
natürlich   Tiffany-Girl   weniger   Forever   Traumtag   September   Nimbini   Metabolic   einfach   wunderschöne   Tomorrow   schönste   Balance   beginnen   schnell   wirklich   oktober   livipivi   richtig   eigentlich