| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 120 .. 187
17.08.11 11:35
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Pasta, Pasta und nomol Pasta!
Denn hän mir viel Wyy degustiert und die Gelati sind au so dr Hammer!!!

Aber ich will jetzt do niemerts glustig mache, es isch so wies isch, nägst Wuche wird wieder gluegt....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

17.08.11 11:36
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

guet, wenn ich so viel pasta esse wür, denn heit ruckzuck au es kg oder meh druffe...aber ebe...me lebt nur eimol und me chan nöd s ganz lebe uf alles verzichte. drum...gnüss es und lueg nächst wuche wieder...das chunt scho guet.

aber jetzt hani au lust uf pasta und immer no choge lust uf pizza

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 11:40
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ups Sorry PrinzessinN....

Nach sooooo viele Kohlenhydrate ha ich richtig Lust uf Gmües und Frücht...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

17.08.11 12:12
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Bi dinere erste Schlemmermahlziit plansch du e selbergmachti feini Pizza i- muesch luege die schmöckt dir na 1000x besser wend so lang druf gwartet hesch. Ich bin au voll Pizza und Pasta Fan. Megamässig

@Dia: Oh ja guet hesch es gnosse- wie d Prinzessin sein, mer lebt nur einisch und wenns i de Ferie isch isch es ja halb so wild. Jetzt dörfsch wieder Gmüesli und Früchtli gnüsse

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 12:49
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@schlumpf: Super häsch das gmacht, bin stolz uf Dich!

@dia / all: Aso 1kg - das isch doch nüüt! Ich han im Verlauf vom Monet immer Schwankige vo 1 - 2 kg, das hängt ja nöd nur mitem Ässe zäme! Und schlussändlich dörfemer nöd vergässe, bim metabolic gahts au um de Gnuss, und zwar um de Gnuss vo früsche, unverfälschte Läbesmittel und s Erlange vode Fähigkeit, siis Ässe au wieder bewusst z gnüüsse und uschoschte statt gschnäll abewürge... Und nach de stränge Phase söll mer ja ab und zue so richtig sündige (näb dem, dass es nachher würkli nüme so sträng isch, ich versprichs!!!).

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

17.08.11 12:51
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany: Du machsch üs allne sooo Hoffnig. Danke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

17.08.11 13:01
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Das machi gern! Aber das bruuchts gar nöd, lueged Eu doch aa, Ihr mached das super !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

17.08.11 13:48
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany-Girl: Dein Wort in Gottes Ohr . Ich hoffe, dass es nochher nüme so streng isch. Krass, dass ich diesmol eher Müeh han mit dene 14 Täg...aber ebe. Freu mich uf d Zit noch dene 14 Täg und jo livipivi...denn genehmige ich mir e feini Pizza und es Gläsli Rotwi oder so...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 13:59
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@PrinzessinN: Du muesch ja nöd so vill abnäh, au wänns jetzt müehsam vorwärtsgaht, aber nachher wirds würkli besser! Und ganz am Schluss muess mer würkli nur na die 8 Regle iihalte, und das lohnt sich uf all Fäll, damit mer nöd immer wieder vo vorne muess aafange...

Chasch Dir die Pizza ja vorem geischtige Aug i Stückli uufschniide und jede Tag, wo Du länger dureghebed häsch, chummt wieder es Stückli dazue, bis Du sie Dir "verdient" häsch !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

17.08.11 14:01
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Tiffany: ich werde in nächster Zeit auch mit MB beginnen. Kannst du mir sagen, was das für 8 Regeln sind die man einhalten muss, am schluss?

lg Sony

 1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 120 .. 187
richtig   oktober   weniger   September   natürlich   schönste   Tomorrow   einfach   beginnen   Balance   Traumtag   Nimbini   Metabolic   livipivi   Forever   Tiffany-Girl   wunderschöne   wirklich   eigentlich   schnell