| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 121 .. 187
17.08.11 15:43
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Juhhuuiiiii freu mich schon auf Phase 4. Diese zwei Regeln sind echt easy...ich beginne jetzt schon automatisch immer mit einem Bissen Eiweiss....und Wasser trinke ich auch genug

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

17.08.11 16:26
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

juhui habe meine ersten beide MB Termine jetzt geht's los... lg und schönen abend.

18.08.11 10:24
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hoi mini Mitliedändä

Es het sich glohnt das ich gest härt bliebe bin, ha hüt wieder es halbs kilo weniger uf de Waag gha Und es isch mir ned mal soooo schwer gfalle. Ah ja und min Schatz het au mega Freud gha a de feine Dessertlis wo ich ihm vo eu mitbracht han!

hüt Mittag gits wiedermal Guacamooooole- yeeeah, das mues 1x ide Wuche eifach si

@Sony: Super, wenn chasch denn gah?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 10:39
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hey livipivi, du glaubsch es nöd, aber ich han trotz sündige geschter abig hüt morge au 300 gramm weniger uf de waag gha frög mich nöd, wie das gange isch, aber ja, isch natürlich au schön, hihi! han scho dänkt, ich müess hüt dopplet liide, aber so isch das natürlich super....

bi mir gits hüt wieder feine lachs und salat und am abig freu ich mich uf zuchetti mit ricotta überbacke, yummy!

18.08.11 10:44
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Nimbini- das isch ja mega! bi mir wärs 100% ned so gsi Aber find ich toll und motiviert jetzt wieder MB z esse- mmmhhh fein- also so en Zucchetti würd ich scho au mal gern mit Ricotta esse- ich mues immer Feta oder Geisslichäs oder höchstens Mal Appezeller neh, isch zwar au na recht fein- aber Ricotta isch halt meeega fein

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 10:59
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Bi mer geds hüt au Lachs met Salat, mmmhh fein! Zucchetti wurdi au gern esse, nur darfi die ned!
@Livipivi, wie machsch du Guacamole? Und was nimmsch de drzue? Will Avocado darfi esse!
Finds super dass du das gester so düezoge hesch, dr Lohn hesch ufdr Waag gseh!
Au bi der Nimbini, 300g weniger trotz schlemme, was wotmr numeh



Liebs Grüessli



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.08.11 11:02
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey nimbini, bi mir gits hüt au Salot & Lachs

Finds super, dass ihr uf de Woog so erfolgrich sind. Bin gspannt, wies bi mir morn ussieht...denn stohni au wieder druf...aber han zwor nöd s Gfühl, dass gross was gange isch...mol luege

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 11:20
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Schlumpf: Jaa mega gell also ich matschä d Avocado mitere Gable und denn tue ich Pfeffer und Salz und Chili und es Sprützli Zitrone dri. Und ich liebes na 2-3 Cherrytomätli drischnätzlä. (d Avocado isch ja meistens z wenig Gramm und drum mit de Tomätli chunts guet)

@Prinzessin: ned sooo negativ, wirsch sicher en Erfolg ha. Ich ha amel gfunde du gsehsch au so super us (chans ja jetzt live bestätige)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 11:30
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Jööö danke dir . Aber au du gsiehsch super us. Mues sege...die 8 kg weniger gsieht me dir sehr guet a (han jo d Föteli vo dim Polterobig gseh)...das isch en gwaltige Unterschied. Findi super, dass du mit MB agfange hesch!!! Und übrigens...du bisch echt e mega ufgstellti und herzlichi Person und hesch e gueti Usstrahlig...chani jetzt au live bestätige

Danke für s Rezept...tueni mir notiere...glaub irgendwenn dörfi au Avocado esse...i de 3. Phase glaub

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 11:36
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

*ganzfestrotwird* danke vielmal fürs Kompliment, also s doppelte Kompliment! Ja wenn ich die Fotos aluege, isch es echt en gwaltige Unterschied. Verschrecke amel grad echli das es sowiet het chöne cho...
und s Sympathiekompliment chani me als zrug geh, eifach sind mir fast z viel gsi zum sich jedere Einzelne mal so richtig z widme gell- du bisch so wiet weg ghöcklet Aber ebe, vo mir us mues es ned s letzti Treffe gsi si und denn hocket all wieder anders

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 121 .. 187
Metabolic   beginnen   September   weniger   wirklich   oktober   richtig   schnell   schönste   Forever   Traumtag   Nimbini   livipivi   Balance   eigentlich   Tomorrow   wunderschöne   natürlich   einfach   Tiffany-Girl