| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 122 .. 187
18.08.11 11:43
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jo du hesch recht...bi so vielne Fraue het me leider nöd d Möglichkeit, mit allne glich viel chöne z rede. Aber ebe....wär scho cool, wenn mir üs wieder Mol treffe chötet....und denn hocket mir alli anderst

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 12:01
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi: danke schön förs Rezept, muessi unbedingt mal usprobiere! Darf zwar nid soviel Tomate (nur e halbi am Tag), aber sus gfindi sicher öpis anders zum drischnätze! mer werd allig rechtig erfinderisch

Liebs sunnigs Grüessli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.08.11 12:06
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

2-3 Cherry gend sicher e halbi grossi, drum dont worry

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 12:41
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi: tip top!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.08.11 15:04
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

GLACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE- het ich jetzt gern es isch sooooooooo Schwinginiheiss und ich verlaufe fast und es isch mir richtig trümmlig vor Hitz. Jetzt het ich gern es Erdbeercornet- einersiets lecker und zweitens CHALT

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 15:06
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Mhhhh und ich nimme es Vanillecornet oder es Magnum *yummiieeee*

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 15:14
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hahaaaa schwinggi, ich chan nüme! ich liebe das wort eifach *g*! uf glace chani momentan guet verzichte, han au gar nöd so heiss! han aber defür chopfweh hüt und schwindlig isch mer au.... uuuund ich bin hundemüed, mir pennt schier s'gsicht i vor em pc! bin vorher scho uf de pippi-box gsi es paar minute go döse

18.08.11 15:19
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@nimbini: uiiii jo du bisch halt echt z spot is bettli cho...bi mir isch es eigentlich fast "normalzit" gsi...aber bin hüt au chli müed.

freu mich, wenn ich fierobig han.

also das "schwinggi" hani echt gester zum erste mol ghört gha

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 15:20
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ha Ha Nimbini, stell ich mir grad vor- det höckle und schlöfele
Ja weisch meistens chani au guet uf Glace verzichte, aber bi dere Hitz wärs jetzt echt mjiami und abchüelend

hi hi ja wege dir hani au Schwinggi gschriebä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 15:23
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@prinzessin, bin au froh, wänn ändlich fiirabig isch! weiss nöd, wie ich die zwei stunde no söll umebringe, villicht gangi nomal uf pi-box go pfuse, hehe

@livipivi, weiss dänk scho, dass es wäge mir gschriebe häsch, hihi! chasch ja wassermelone pöschtele und in gfrürer tue und dra umeschläcke oder gfrorni himbeeri schläcke... isch doch au fascht wie glace :o))! haha ich tuen dis bild no verfinere, ich sitz dänn so det und han mini ärm uf de chnü und de chopf uf de händ und dänn machi d'auge zue *schnaaaarch*

 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 122 .. 187
Tomorrow   September   Forever   Tiffany-Girl   oktober   Traumtag   Metabolic   livipivi   Balance   wirklich   schnell   einfach   Nimbini   weniger   natürlich   richtig   wunderschöne   schönste   beginnen   eigentlich