| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 122 .. 187
18.08.11 15:25
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi hi nei Nimbini du bisch die Best- ich würd glaub würklich idöse und nacher na abem WC purzlä. Ha ha ha wenns Tätscht suecheds dich denn

Ja so Beeri sind scho fein, aber ich ha doch JEEEETZT so heiss und dihei bruch ichs denn sicher nüme

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 15:25
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Mir hend da im Gschäft so en Frisco Box mit allne Glaces drin wod am Kiosk au überchunsch und es Kässeli- heieiei Versuchung lass mich wieder los

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 15:28
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@livipivi, hehe ich döse aber amigs würklich! bis dänn mal türe ufgaht und öpper inechunnt, dänn verschrick ich, wil türe chlöpft.... aber suscht hani so also au scho 30 minute verbracht, tuet amigs no guet, han eifach nachher so doofi abdrück uf de bagge

nei nei, härt bliebe! jetzt häsch geschter soviel feine sache chönne widerstah, da wird es glace doch keis problem si für dich! frisco sind eh nöd guet

18.08.11 15:30
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi sind ned nur vo Frisco Nei ich wiederstah scho- aber d Luscht isch ume

Hey aber wunderet sich dini Gspänli ned wenn du eifach 30min verschwindsch? also mich würdeds sicher go sueche und nacher motze...

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 15:32
nimbini 

Re: Metabolic Balance

na ja, also bi eus verschwindet amigs no es paar lüüt eifach mal für es zytli... entweder go rauche, id pause oder es git au lüüt, wo rasch is ichaufszentrum übere gönd was go poschte das hani allerdings no nie gmacht....

18.08.11 15:46
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

oh krass- bi üs motzeds scho wend 2x am Morge 5min id Pause gahsch!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 16:36
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

So geil, adr Wassermelone odr am Himbeeri gu läcke!!!
aber da geb ech dr Livipivi scho recht, esch ned ganz zgliche wie es feins Cornet odr e Magnum! Dänk eifach a dis feine Znacht und häng di idr Zwüscheziit ad dWasserfläsche!
Du schaffsch das scho, eifach nid dra dänke!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.08.11 16:49
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

au ich hange a de wasserfläsche

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 16:51
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja mini 3 liter sind hüt weg wie nüt- vorig bin ich is Chücheli und ha en Moment lang de Kopf in Gfrührer ine ghebet. Hi hi , d lüt hend mich schön schräg aglueget- aber MIR ISTS GLEICH- ich habe HEEEEIIIISSSSSS!!!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 16:55
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich han au scho meh trunke, als uf mim Plan stoht.

das heti wöle gseh

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 28 .. 53 54 55 56 57 .. 122 .. 187
Tomorrow   wirklich   Traumtag   einfach   Balance   wunderschöne   Metabolic   livipivi   beginnen   Forever   weniger   natürlich   oktober   eigentlich   schönste   schnell   September   Tiffany-Girl   Nimbini   richtig