| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 123 .. 187
18.08.11 17:03
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

livipivi:
Ja mini 3 liter sind hüt weg wie nüt- vorig bin ich is Chücheli und ha en Moment lang de Kopf in Gfrührer ine ghebet. Hi hi , d lüt hend mich schön schräg aglueget- aber MIR ISTS GLEICH- ich habe HEEEEIIIISSSSSS!!!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011


Livipivi, du bist zu geil. Stell mer dech grad vor im Gfrührfach inne.

18.08.11 17:04
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jaaaaaaaaa mer mues sich ja z helfe wüsse

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 17:49
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Du besch eifach herrlech, Livipivi, hamer das grad beldlech vorgschtellt ond zmetzt im Manor müsse afe gröhle

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

18.08.11 21:42
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi ja ich ha selber in Gfrüher ine kicheret

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 21:59
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Hey Girls

Han grad öppis gfunde: http://www.lush-shop.ch/lushnews_51.html



Okeeee... Ich muess jetzt würkli wieder go baschtle ...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

18.08.11 23:01
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Iiiihhhh Tiff- bisch scho mal bim Lush verbi glaufe- da stinkts bis uf die ander Strassesiete- glaub i de Lade bringed mich kei 10Schwingginis hi hi, d Idee isch ja ned schlecht, aber viiiieeel z intensiv- oder findsch ned? Und ich mues sägä, ich schmier mir Honig lieber is Muul als ufd Huut

Danke dir trotzdem für de Tipp- wer weiss viellicht getrau ich mich ja doch mal

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 23:06
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Aso im Lade isches nüme so schlimm - ich bin scho es paarmal dine gsi - zum eis chliises Irgendöppis für 3 Stutz chaufe - und bin usegloffe und han mind. 10x sovill usgäh - und die Artikel sind ächt de Hammer, v.a. d Badechugle!!! Aso wänd sones Bad gnah häsch, bruuchsch kei Food meh !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

19.08.11 08:45
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich liebe de Lush . Finde es schmöckt immer so fein und me weiss scho x Meter vorher, dass irgendwo en Lush Shop isch. Das Honig Zeugs findi de Hammer...schmöckt würkli uh fein.

So jetzt zu mim Update...han vor 1 Wuche mit de strenge Phase 2 ohni Öl agfange und hüt morge hani uf de Woog 1.2 kg weniger gha...uiiiiii das motiviert mich grad

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

19.08.11 09:13
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey PrinzessinN, super, das send jo gueti Nochrichte. Wiiter so...

Ech be i letzter Ziit ned wörkli wiiter abe cho. Be emmer no bi 69, also - 5 kg. Aber halt au, welli a de Wochenänd ned wörkli sträng gsi be zo mer. Aber ech findes scho guet, chani da Gwicht halte ond wett de, wenn di stressig Ziit met Gebori's ond Hochsigsiladige dore esch, nomol nochli abe.

19.08.11 10:02
Diddl 
Re: Metabolic Balance

Hi Prinzessin

Super! Weiter so! Hab mich heute morgen auch auf die Waage gestellt und auch bei mir hat sich was getan. 1kg weniger, juhuii!! Jetzt einfach so weiter machen

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 123 .. 187
oktober   Nimbini   Traumtag   livipivi   beginnen   September   schönste   Balance   wunderschöne   natürlich   Metabolic   Forever   Tiffany-Girl   eigentlich   Tomorrow   einfach   richtig   weniger   schnell   wirklich