| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 124 .. 187
22.08.11 15:59
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Hallo ier Liebe,

Ich ha wiedr mal e Frag! Hend er au Periode becho woner met MB gstartet hend, obwohl sie ev nuni nache gsi wer?? Ev vodr Ernährigsumstellig?

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

22.08.11 16:06
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ouu de Thread hani fast vergesse. Ich han das Weekend total Müeh gha mit MB. Hans am Samstig nöd gschafft 3x z esse. Ich bin am Morge ufgstande, han zmörgelet und denn bini de ganz Tag mit mim Mami in Konstanz umegrennt...han kei Zit gha zum Esse und han erst am Obig öppis gmampft.

Gester isch au so komisch gsi...han Zmorge und Zmittag gesse und de Znacht hani au kochet gha...aber woni vor dem Teller gsesse bin...hani echt kein Hunger gha. Han denn alles weggworfe...hans idiotisch gfunde, mich zum Esse z zwinge, wenn ich gar kein Hunger ha...

Sege jo...die cheibe Weekends sind nöd so MB tauglich

Aber bin zueversichtlich, dass ich Mo-Fr wieder "normal" esse chan. Und am Samstig würi denn i die 3. Phase cho....mir isch e glich, obi mis Idealgwicht han oder nöd...wot endlich wieder e Schummelmahlzit...ich han mittlerwiele Lust uf so ziemlich alles

Denke aber, dass sich die Quälerei glohnt het...ich gnüsse s Esse wieder...freu mich total uf e Schummelmahlzit und mini Hose sitzet hüt super

@Schlumpf: Chan dir leider nöd helfe...bi mir isch es glaub normal witer gloffe...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.08.11 16:14
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Hoi PrinzessinN, ich ha a dem Weekend au ned 3mal gesse! 2mal hend mer vörig glanget! Bi au dr Meinig dassi nid muess Esse wenni kei Hunger ha! Hend das Weekend eh nid so viel gmacht, und de nu die Wärmi drzue, da hetmr ja eh nid glich Hunger! Halte mech aber zumindest immer ad Regle!
Freut mi dass di so richtig wohl fühlsch, da het sichs doch echt glohnt!
Danke der trotzdem!

Liebs Grüessli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

22.08.11 16:19
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ebe gell. Ich bin vor dem Teller gsesse...han chli drinne umegstocheret und denn hani zu mim GG gseit, wieso mueni das jetzt eigentlich esse? Ich han kein Hunger. Wie du seisch....es isch sooo warm gsi und ich han au nüt gmacht...vo dem her.

Sust halti mich au immer ad Reglene...aber mängisch denki mir scho...uff wieso tuesch du dir das a. Aber uf die ander Site...wenn me sich wohl fühlt und satt isch mit dem, wome isst. Wieso söt me öppis anders esse, wo eim nöd so guet tuet.

Ich freu mi jedefalls uf de Samstig...denn sind die 14 Täg ohni Öl ume. Was ich jetzt gmerkt han...ich tue glaub in Zuekunft witerhin Fleisch usw. ohni Öl koche. Irgendwie brucht me nämli gar nöd so viel Öl.

Wie laufts bi dir sust allg. mit MB?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.08.11 16:26
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Bi mer send die 14 tag am Dunnstig ume! abrate ohni Öl gaht tip top, find ech! Hend e gueti TeflonPfanne da brennt nüd ah!
Bi sehr zfriede wies lauft, fühl mi rechtig guet, danke fürs nahfrage! DHose isch au scho es bitz lockerer!! Ha nie sGfühl gha, dassi muess hungere! Ich freu mi, wies du scho gschrebe hesch, ufs esse!

Liebs Grüessli


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

22.08.11 16:29
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Und denn stohsch am Dunnstig uf d Woog? Bin gspannt, was für en Erfolg du verbueche chasch!

Das find ich ebe so toll bi MB. Me het am Afang s Gfühl, die Miniportione machet eim nöd satt. Aber mängisch bini so vollgstopft...chan amigs nüme. Min GG verstoht das zwor nöd

Finds au no interessant, dass e MB Mahlzit mir länger anehebt wie z.B. wenn ich was anders isse...obwohls so e chlini Portion isch.

Am Weekend hani in Konstanz i mim Biolade feins, frischs Roggebrot postet *mhhhhh lecker*...Aceto Balsamico...Knäckebrot usw...voll cool. Schad isch de Lade nöd do i de Nöchi

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.08.11 16:39
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Bi endi legst Wuche scho mal druf gstande, ha nümme möge warte! Ha riese Freud gha, minus 2kg! Bi so stolz!
Ja gäll, mängisch beni soo satt, dassi Frucht rechtig muess abäzwänge! Ja das System isch schräg, aber wirkigsvoll!

Isch schad, dass nid sone guete Lade bi üch umenand hesch! Ich chaufe eigentli nüd im BioLade! Finde Roggeknäcke vom Coop super!

Wieviel zeigt bi der dWaag weniger ah??

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

22.08.11 17:23
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich han jo letscht Johr min grosse Erfolg verbueche chöne

Sit ich jetzt mit de 2. Phase ohni Öl agfange han, zeigt d Woog 1.2 kg weniger. Bin gspannt, was am Fritig azeigt wird

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.08.11 18:22
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Wow, das tönt super!! Gratuliere zum Erfolg!! Macht scho mega freud, wemmer Fortschritt gseht und au gmerkt!!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

23.08.11 14:41
sourrli2012 

Re: Metabolic Balance

Hallo Zusammen

Ich hab ja am nächsten Samstag mein Beratungstermin und dann kann ich bald auch los legen.

Mir ist letzens im coop aufgefallen das die ein reines roggenbrot zum Verkauf haben.

Falls also jemand nicht immer in einen spezialladen gehen möchte oder sogar selber backen. Es gibt sie auch im Coop.

Meine angefangenen Sporttage habe ich schön fleissig durchgezogen mal schauen wie es dann wrid wenn ich mit MB begonnen habe.

 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 124 .. 187
Tomorrow   Tiffany-Girl   weniger   eigentlich   schönste   Balance   Metabolic   wunderschöne   Forever   Traumtag   September   einfach   wirklich   beginnen   natürlich   livipivi   schnell   Nimbini   oktober   richtig