Metabolic Balance |
|
1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 124 .. 187
|
|
|
|
|
22.08.11 16:19
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Metabolic Balance
Ebe gell. Ich bin vor dem Teller gsesse...han chli drinne umegstocheret und denn hani zu mim GG gseit, wieso mueni das jetzt eigentlich esse? Ich han kein Hunger. Wie du seisch....es isch sooo warm gsi und ich han au nüt gmacht...vo dem her.
Sust halti mich au immer ad Reglene...aber mängisch denki mir scho...uff wieso tuesch du dir das a. Aber uf die ander Site...wenn me sich wohl fühlt und satt isch mit dem, wome isst. Wieso söt me öppis anders esse, wo eim nöd so guet tuet.
Ich freu mi jedefalls uf de Samstig...denn sind die 14 Täg ohni Öl ume. Was ich jetzt gmerkt han...ich tue glaub in Zuekunft witerhin Fleisch usw. ohni Öl koche. Irgendwie brucht me nämli gar nöd so viel Öl.
Wie laufts bi dir sust allg. mit MB?
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
22.08.11 16:29
|
Und denn stohsch am Dunnstig uf d Woog? Bin gspannt, was für en Erfolg du verbueche chasch!
Das find ich ebe so toll bi MB. Me het am Afang s Gfühl, die Miniportione machet eim nöd satt. Aber mängisch bini so vollgstopft...chan amigs nüme. Min GG verstoht das zwor nöd
Finds au no interessant, dass e MB Mahlzit mir länger anehebt wie z.B. wenn ich was anders isse...obwohls so e chlini Portion isch.
Am Weekend hani in Konstanz i mim Biolade feins, frischs Roggebrot postet *mhhhhh lecker*...Aceto Balsamico...Knäckebrot usw...voll cool. Schad isch de Lade nöd do i de Nöchi
|
|
|
|
22.08.11 17:23
|
Ich han jo letscht Johr min grosse Erfolg verbueche chöne
Sit ich jetzt mit de 2. Phase ohni Öl agfange han, zeigt d Woog 1.2 kg weniger. Bin gspannt, was am Fritig azeigt wird
|
|
|
|
23.08.11 14:41
sourrli2012
|
Hallo Zusammen
Ich hab ja am nächsten Samstag mein Beratungstermin und dann kann ich bald auch los legen.
Mir ist letzens im coop aufgefallen das die ein reines roggenbrot zum Verkauf haben.
Falls also jemand nicht immer in einen spezialladen gehen möchte oder sogar selber backen. Es gibt sie auch im Coop.
Meine angefangenen Sporttage habe ich schön fleissig durchgezogen mal schauen wie es dann wrid wenn ich mit MB begonnen habe.
|
|
|
|
1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 124 .. 187
|