| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 125 .. 187
25.08.11 11:52
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey livipivi, schön wieder Mol vo dir z lese

@Schlumpf: Toll, gratuliere! Witer so!!!

Was mich betrifft...ich werde morgen wieder auf die Waage stehen...bin gespannt. Und dann freu ich mich auf Samstag, dann gibt es Pizza

Aber ob ich das mit nur einer Schummelmahlzeit pro Woche schaffe? Ufff mal schauen...ich hab momentan Lust auf alles...Pizza, Schokolade, sogar Alkohol (obwohl ich gar nie viel trinke)..

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

25.08.11 12:13
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi & PrinzessinN: Danke üch vielmal. Ja ich ha mega Freud, isch e tolle Start und es motiviert extrem zum wiitermache!
Am Sunntig hani de mini erst Schlemmermahlziit, sind zum Esse iiglade! Freu mi sehr! Es gaht mr ähnlich wie dier, PrinzessinN, ich hät im Moment uf soooo vieli Sache Lust. Uf Süesses oder Salzigs nid unbedingt (das verwunderet mech sehr bi mer, da ich dr Schoggijunkie schlechthin bi). Mech glustets meh uf alles andri, Aelplermagrone, Pasta, Pizza....etc.

@PrinzessinN: Dänksch eifach an Erfolg wos get, de klappets sicher met "nur" einere SchlemmerMahlziit. Und sus isches sicher au nid tragisch wenns emal 2 gid. Isch ja öpis fürs Gmüet! sWichtigst isch, so dänk ich, dass mr dnah wiedr mit MB istiegt und nid wieder is "alte" Muster zrugg gheit!
Toi toi toi morn ufdr Waag - bi gspannt

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

25.08.11 12:22
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Heeeey sicher haltisch dich a einisch i de wuche- muesch luege, fühlsch dich super und wenns ebe dörfsch chasch es ganz anders gniesse..., luegsch das eifach abwechslend jedi Wuche eis vo dene "Lustesse" machsch und zum Dessert dir e Schoggi gönnsch oder es Glace oder so.
Das isch ja erlaubt, einisch defür alles. Wär doch mega schad, wend scho wieder us em Rythmus keisch. De ganz Ufwand mit de Strenge Wuche vergebe

@Schlumpf: Ich würd mich schon versuchen an 1x pro Woche zu halten, weil (ich kenne das von mir) wenn man anfängt sich grösseren Spielraum einzuräumen, wird der automatisch immer noch grösser. Der Skrupel sich an die Regeln zu halten schwindet und bald ist man in alten Fahrwassern...
ich bin auch nur so gut drin mit MB weil ich mir "FAST" nie eine zusätzliche Ausnahme erlaube.
Die Schoggi vorgestern mal abgesehen
Man gewöhnt sich dran so zu essen und irgendwann ist es normal und gar kein Kampf mehr. Für mich ist es eigentlich schon so mit dem normalen Essen an den 3 Mahlzeiten am Tag.

Ihr beide- das wird schon. Einfach streng mit euch selber sein!

@Nimbini: ich esse im Fall momentan auch immer anderes Zeug zum zmorge, als ich auf dem Plan habe. Also schon MB (Produkte die ich darf) aber nicht Schafsjoghurt mit Früchten und so. Mag das auch nicht mehr schmöcke!
Oft esse ich ein stuck Appenzellerkäse und ess einen Apfel dazu. Sättigt und schmeckt.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

25.08.11 12:44
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi: kei Angst, ich wirde gnueg streng si met mer! Ha am Zistig 4Fraue dörfe bem PizzaEsse zueluege! Hend das Treffe scho lang vor MB abgmacht. Ich ha schön brav drhei gesse (da es det nur Pizza odr Pasta ged) und bi halt nur met öpis gu trinke! Isch wunderbar gange!! Das met 2mal Schlemme isch nur für PrinzessinN dänkt gsi, nid für mech! Ech ha so feini Sache uf mim Plan, das isch super eso! Bi bis jetz sehr stolz uf mech, au wenni erst set 2wuche dra ben.

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

25.08.11 12:47
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

bin au fest stolz uf dich, du machsch das bewundernswert Schlumpf. Ich ha ja au x so iladige gha wo ich nur ha dörfe zueluege, aber im Nachhinein isch mer um so stolzer. Und weisch wie gniessisch denn die ersti Usnahm- ich säg dir es isch alles na viel feiner, wend denn wiedermal richtig dörfsch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

25.08.11 13:06
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Also ich han überhaupt kei Müeh mit MB vo Mäntig - Fritig. Do klappets wunderbar...ich liebe min Naturjoghurt am Morge mit Frücht und chli Flöckli. Bis jetzt isch es mir no nöd vertleidet

Ich han eher Müeh am Samstig und Sunntig...nöd wege de Glüscht uf Sache, woni nöd dörfti esse, sondern wege de 5 Stunde Regle. Finde das isch so unpraktisch am Weekend...wil meistens isch me unterwegs, macht vieles und het nöd immer grad denn Zit zum Esse, wenn me esse söti. Drum hani letscht Weekend am Samstig nur 2x gesse und am Sunntig hani de Znacht nöd möge und weggschmisse und eifach mini Frucht und e Schiebe Roggebrot gmampft. Het mir vörig glanget.

Denke, ich wird scho witer mache. Wie du seisch livipivi, sust wäret die 14 Täg ohni Öl umsust gsi. Aber ich wirds viellicht am Weekend chli lockerer neh...1x e Schummelmahlzit und viellicht nur 2x esse. Ich schaffs halt eifach nöd immer zum 3x was esse...und han kei Lust exta am Morge am 7ni ufzstoh, nur zum zmörgele...

Mol luege...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

25.08.11 13:07
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Das stemmt, mr isch drnah um so stolzer uf sech!! Mmh de freu ech mech grad numal meh ufe Sunntig, feiiiiiinnnn

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

25.08.11 13:40
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Ahhh Bella, ja das mach ich ja au so- ich lass eifach immer de Zmorge sause am Weekend well ich ned so früh ufstah mag- aber wenn de rest ihaltisch isch das im Fall ned soooooo schlimm- ha gmeint du wellisch me schummlä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

25.08.11 13:42
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Jo meh Schummle, ohni zueneh..das würi sofort mache . Ich chan guet am Weekend Mol es Flesich uf de Grill schmeisse und Gmües dezue...das findi super. Und isch MB grecht. Aber 3x esse...das schaff ich am Weekend nöd so guet.

Aber bin froh, dass du au nöd 3x issisch und trotzdem so viel Erfolg hesch.

Zum Glück isch s Tiffany-Girl i de Ferie...sie wür sicher wieder de Mahnfinger ufehebe

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

25.08.11 15:02
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hi hi- glaub ich has ihre scho mal gseit das ich am Weekend amel de Zmorge weg lahne und sie het ned gschumpfä Sogar mini MB-Frau het nüt gseit Also don't worry!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 125 .. 187
wirklich   Tomorrow   wunderschöne   schönste   Nimbini   weniger   Tiffany-Girl   Traumtag   richtig   schnell   beginnen   eigentlich   September   livipivi   einfach   natürlich   oktober   Forever   Balance   Metabolic