| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 127 .. 187
30.08.11 12:59
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich ha so schomol 8kg abgnoh, au keini Kohlehydrate me gässe. Ich ha das wieder welle probiere und s letzte mol hets gar nid klappt... Wieso au immer¨
Jetzt bin ich wieder dra (nume nid so konsequent) aber es passiert glich nid viel...
Ich hass es wenn ich lueg und mach und me seht kei Resultat, denn gits ebbe immer wieder mol e frustässe!
Viellicht isch es die Wuche eifach bsunders närvig und blöd, do mich d Tante Rosa kunnt ko bsueche..
Nägst Wuche sehts viellicht scho wieder anders us und isch gaaar nüm sooo schlimm!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

30.08.11 13:06
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Ok, dänn vergiss es die Wuche doch, dänn isch mer doch eh immer gbläht und eh nöd guet druff - und wirsch gseh, mit MB gahts dänn würkli besser, dänn stellsch ja wie gseit de ganz Stoffwächsel um, und dänn fühlsch Dich allgemein mega guet!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

30.08.11 13:10
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany: Weiss ned welle Typ- er het gmeint, wenn d Medis helfed und ich nacher kei Schmerze me ha, segis nur e Gastritis, wenns nach de Medikur na immer weh tuet mues ich e Spieglig mache, da denn wieder gschwür chöntet ume si. Er het min Buuch abtastet und das het denn weh tue und denn het er mir so Mageberuhigstablette und Schmerztablette geh...

@Dia: Mues s Gspräch absägä- chan chum sitze, geschweige denn uf LU fahre hüt Zabig..., nei bin dihei am ligge wie es Klappmässer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

30.08.11 13:21
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Oh livipivi, tuet mer so leid! Aber wie gseit, chan mir nöd vorstelle, wie das sötti dur MB verursacht sii, wänd luegsch, wie die einzelne Type entstönd...

Chasch s Gspröch dänn verschiebe?

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

30.08.11 13:23
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Oh je du duesch mir mega leid!!!
Dänk fest an di, dass es dir gli wieder besser goht!!

Drück dich (aber nid z fest, dass de weh hesch)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

30.08.11 13:29
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@dia, ja das känn ich, vor de mens hani au immer eso grausami glüscht, isch bi mir letscht wuche so gsi! ich glaube, dem chasch eh nöd vorbüüge, wie tiffany-girl seit, versuechs ab nächst wuche! und vor allem am abig d'kohlehydrat weglah nützt bi mir am meischte.... wänns dich beruhigt, mri gahts momentan au eso, ich han no s'ganze gsicht volle mit pickel und pustle, das hani ja früehner nie gha, woni no pille gnoh han und drum magi mich momentan au chum im spiegel aluege.... aber ja, es chömed au wieder besseri zyte ;o)

@livipivi, ich dänke nöd, dass dini gastritis vo mb chunnt, aber uzschlüsse isch es sicher nöd! kollegin vo mir hät au mb gmacht und so 2 mönät nachdem sie agfange hät, hät sie allergie übercho und dänn hät meh bi ihre e laktose-intoleranz feschtgstellt und das obwohl sie gemäss mb hät dörfe chuehmilch-produkt zu sich näh?! drum bini mir ebe nöd zu 100% sicher, ob dänn das immer alles eso wunderbar isch, wo det uf dene plän drufstaht! sie isch jetzt au ziemlich am liide, es hät sie mega bös verwütscht....

lg nimbini

30.08.11 13:36
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@nimbini: Ui nei, das isch aber krass, dass mer das mit em Bluettescht nöd feschtgstellt hätt! Hmmmm, obs da au Unterschied git? Will mini Beraterin hätt vorem Bluettescht gseit, bi Endo werdet sie kei Chuemilchprodukt dörfe ässe, und das isch prompt au eso usecho...
Naja, aber trotzdem, au wämme gwüssi Sache nöd feschtstellt, dass MB Gastritis sötti uslöse chani trotzdem nöd glaube...
Wänn häsch Du d Pille abgsetzt? Min Arzt hätt mir damals gseit, es chönnt bis zumene Jahr gah, bis sich alles wieder "normalisiert" hätt, vo dem her durehebbe!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

30.08.11 13:36
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Tiffany: Ja ha chöne uf de Do verschiebe- weisch eigentlich wett ich de Job gar ned- isch nämlich bim Zahni. Aber er tönt nett und ich wett eifach mal go luege!

@Nimbini: Ja ich dörf ja e kei chuemilch- eigentlich dörf ich nur Züg wo ich au söss scho gesse han und det hets mir au ned gschadet..., also ich persönlich chan fast ned dra glaube das es vo MB isch. Aber ebe, de Arzt het gseit es gäbi Lüt wo afällig seged bim Mage. Da ich letzt Jahr drü Gschwür gha han, chans scho si das es mich jetzt eifach wieder verwütscht het.
Ich glaube eher das es de psychisch Stress wegem Job isch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

30.08.11 13:42
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi
Ich wönsche der ganz schnelli ond guet Besserig!! Gar ned schön, was du do muesch doremache....
das metem Job chonnd guet, well ich dänke, dass bi der en Veränderig doch secher wördi guet due ond wenn de Chef scho nätt tönt, denn chonnd das guet!
Ha amigs sGfühl, mer setti ned vo Afang a dänke, dass mer öppis ned wett, well mer jo denn gar kei Ahnig hed, wies denn wörkli esch (aber ich chas scho verstoh, dass du chli "misstrauisch" besch, well du ned so gueti Erfahrige met em Zahni gmacht hesch....)
Toitoitoi.....!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

30.08.11 13:47
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@Tiffany-Girl, ja ich finds au rächt krass wäge minere Kollegin, es gaht ihre mega schlächt und sie hät durch das ganze dänn schlussendlich no irgendwie 10kg zuegnoh, sie hät die ganz ernährig wieder müesse umstelle und de mb-plan hät sie chönne knicke..... ich persönlich dänke jetzt au nöd, dass die gastritis vo dem chunnt, aber untersueche lah würd ichs trotzdem emal, villicht gits es paar lebensmittel, wo das chönnted begünstige?! ich han kei ahnig....

pille hani afang april abgsetzt, also vor 5 mönät! mit mim streuselchueche gsicht chumi schier krise über, zudem hani no so juckendi chopfhuut die ganz zyt, obwohl mini haare durchs absetzte eher zu fettig sind, mega komisch! und liiiide muess ich die erschte zwei täg während minere mens, es isch echt horror!

@livipivi, ich gange au devo us, dass es bi dir vo dem ganze psychische stress chunnt, aber abkläre würd ich's trotzdem! bisch es arms.... ich hoffe, dass die medis bald aschlönd und du dich wieder besser fühlsch!

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 127 .. 187
natürlich   Nimbini   beginnen   schnell   richtig   Tiffany-Girl   Metabolic   einfach   September   oktober   wunderschöne   eigentlich   weniger   Balance   Traumtag   Tomorrow   livipivi   schönste   Forever   wirklich