| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 128 .. 187
30.08.11 15:30
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sniffi, danke, ich han mer jetzt nur s'öl kauft, aber dänn sött ich wohl s'tonic und wöschgel au mal probiere! hihi ja min maa hät geschter scho gmotzt, woni s'öl druf ta han, es stinki eso fescht aber was macht meh nöd alles für d'schönheit! han dänkt, das ränkt sich öppe i mit dene pickel, aber jetzt gaht das scho sit 5 mönät eso, finds furchtbar, chume mir vor wie en teenie.....

30.08.11 15:32
sniffi 

Re: Metabolic Balance

bi mir isches fast äs Jahr gange bis es weg gsi isch - heb dure das chunt guet. s'öl alleige hett bi mir au nöd viel gnützt gha. Erscht won ich konsequent s'Gsicht gwäsche han und no mitem Tonic greiniget han isches langsam besser worde.

Äs isch wahnsinnig wie lang dä Körper brucht zum wieder umstelle und die ganze Hormone usschütte....ich bin froh han ich Pille abgsetzt und mini Huut isch wieder so rein wie vorher

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

30.08.11 15:36
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sniffi, ja das isch würklich verruckt! und ich han doch vorher und während de pille immer so e baby-huut gha! aber ganz ehrlich? ich glaube, wänn mir chind händ, wird ich wieder pille näh, ich han mich nie schlächt gfühlt demit, im gägeteil, ich han sie cheibe praktisch gfunde, kei pickel, kei starki mens, kei schmerze, schöni haare, han mal chönne schiebe, wänns nöd passt hät.... isch ebe scho no cool! aber ja, jetzt mal abwarte und luege, wie sich das ganze entwicklet, irgendwänn muess ja das alles besser werde.....

30.08.11 15:42
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@nimbini - also ich wirde Pille definitiv nie meh neh......ich han aber zum Glück au keis Problem mit minere Mens....han kei Schmerze und sie chunt mehr oder weniger immer regelmässig. Siit ich Pille nümm nimme han ich glernt uf min Körper zlose und ich merke also genau wenns sowiit isch aber äs stimmt scho, mit dä Pille chasch amigs chli schiebe wenns grad unglege chämti....aber was ich mim Körper mit däne Hormone atue, das wott ich nümm........und ebä Pickel lönd nah mit dä Ziit - dä Körper isch am useschaffe und das zeigt sich ebä au mit dä Pickel im Gsicht

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

31.08.11 09:08
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Mädels

Jetzt muss ich Mal etwas los werden. Ich habe heute Hosen an, welche schon seit Jahren auf dem Bügel im Kleiderschrank dahinvegetieren....heute hab ich die angezogen und sie passen, sind bequem und schneiden nirgends ein (deshalb hab ich die nie angezogen...sie waren total eng und haben oben eingeschnitten).

Juhhhuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

31.08.11 09:14
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hey prinzessin, so schön! es ist schon erstaunlich, was bei mb nur schon 2kg ausmachen.... ich habe auch ein paar jeans, welche ich zwar knapp zumachen konnte, dafür waren sie einfach knalleng und nur schon mit z wei kg weniger sind sie total bequem! mega cool......

lg

31.08.11 09:16
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja sag nichts...und gestern hab ich mich im Spiegel angeschaut (also nur das Gesicht). Ich habe ja eher ein rundes Gesicht...aber ich fand...es sieht mega schlank aus jetzt...wenn ich an die Fotos von Weihnachten 2009 denke...Oje...da war ich so speckig....und jetzt...schön schlank...und fühl mich super. Abgesehen von dem Ohrenproblem...meine Mutter meinte ja, das kommt sicher, weil ich nichts mehr esse. Dann sag ich ihr immer...ich esse 3x am Tag!!!!

Denke eher, das Ohrenproblem kommt vom psychischen Stress...totale Unzufriedenheit im Job...HZ-Stress...keine Energie für nichts....hoffentlich kann ich bald Mal aus dieser Spirale ausbrechen


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

31.08.11 09:32
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@PrinzessinN: sooo schön!! Freu mich grad met der met!! So öppis zeigt grad dass mr ufem rechtige Weg esch!! Hoffe dass das met dim Ohr schnell duet bessere!!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

31.08.11 10:20
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Gratuliere PrinzessinN! Super...

Ich habe mein angefressenes-Ferien-Kilo auch schon wieder fast weg. Hab jetzt seit 2 Wochen hauptsächlich keine Kohlenhydrate gegessen, vorallem Abends nicht mehr. Heute morgen war ich auf der Waage und ich fühlte mich schon wieder besser, obwohl ich ja gestern und am Montag die voll Krise hatte. Lustig, kaum sieht man ein Resultat, da fühlt man sich schon besser....
So und jetzt nur nicht aufgeben....
Ich war gestern auch schön im Zumba und habe geschwitzt, morgen gehts in Fitness und schon habe ich die 2x Sport in der Woche überstanden...

Wünsche Euch auch weitere Erfolge und gute Besserung an livpivi und PrinzessinN

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

31.08.11 11:35
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke Mädels- hey Prinzessin MEEEGAAAA- ich ha am Sonntig au Hose agha wo mir na nie so ring gsesse sind, ned mal det wo ichs kauft han Das isch es super gfühl. Am So het mir doch tatsächlich öper gseit, du gheisch ja bald usenand!!! (Also det devo bin ich ja na wiet entfernt, aber gfalle hets mir gliech)

Also super Dia wege dim Sport- ich ha sit am Samstig nüme chöne go renne, und bin die restlich Wuche krank gschriebe- ha immerna saumässig Schmerze- schiesst mich a 1 Wuche ned renne, ich verlüre mini ganz Kondition!!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 128 .. 187
Tomorrow   Nimbini   livipivi   Tiffany-Girl   wirklich   September   Metabolic   eigentlich   richtig   oktober   natürlich   beginnen   Balance   wunderschöne   Traumtag   einfach   Forever   weniger   schönste   schnell