| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 130 .. 187
05.09.11 12:31
sigport 

Re: Metabolic Balance

Yuhui, die ersten 2 Wochen sind durch, nun darf ich mir endlich mal wieder einen leckeren Salat mit Olivenöl machen

@sourrli es ist erstaundlch wie schnell man abwechslungsreiches Essen vermisst, auch wenns nur mal ein Joghurt ist!

@PrinzessinN Das klingt ja wie ein Traum

"Um den vollen Wert des Glücks zu erfahren, brauchen wir jemand, um es mit ihm zu teilen" (Mark Twain)

05.09.11 12:37
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Hoi Livipivi, bi sehr zfriiede wies lauft, fühl mi pudelwohl! Bi setem 11.8. dra! Und juhee, es send scho 5kg weniger!!
Wie gahts dier und dim Mage??

Liebs Griässli


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

05.09.11 12:44
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Schlumpf- WOW scho 5Kg gratuliere- mega!!! Ja es isch na ned super, gaht aber wieder so guet das ich schaffe chan Mues hüt namal i d nachkontrolle

(und nacher hani na es Vorstelligsgspräch- bime Zahni- gange eifach mal go luege- bin zwar sehr kritisch )

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 12:55
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Danke vielmal, Livipivi, han au mega freud!!

zum Glück gahts der besser, het scho ned schön tönt! Toi,toi toi für dNachkontrolle! Und viel Erfolg bem Vorstelligsgspräch. Au wenns bemene Zahni esch! Vorneweg näh, eventuell passt es ja (Wunder gits ja immer wieder)

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

05.09.11 13:32
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@sigiport: Ja du sagst es. Aber jetzt geht es wieder los mit MB. Sonst fall ich wieder ins alte Muster zurück, das wäre sehr schade!

@Schlumpf: WOW, gratuliere schon 5 KG!!!

@livipivi: Weiterhin gute Besserung und ich drück dir die Daumen, dass der Job doch besser ist, als du meinst

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

05.09.11 13:45
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke Bella- wird scho Und ich bin ja scho ufgschlosse de Chef het sehr nett tönt und well ich krank gsi bin de Termin scho 2x verschobe, ohni mit de Wimpere z zucke... , aber ich het glaub scho mühe nach 2.5 Jahr wieder izstiege- kei Ahnig ob ich na röntge chönti

Hey und jetzt wieder mit MB ihenke- ich ha letzt wuche au nur so so la la gmacht well ich krank gsi bin, vor allem viel z wenig trunke dihei. Und immer de Zmorge weg lah, mues jetzt au wieder ihenke. Isch die ersti Wuche wo ich kei Abnahm gha han..., jetzt gang ich wieder go renne und tue wieder im Plan esse- au wenns mir grad im Moment ned immer ganz so eifach glingt- ha so dämlichi Glüscht uf Schoggi (ICH WO NIE SCHOGGI GESSE HAN FRÜHER!!!)

naja, ha grad hüt mittag vome Arbetskolleg wieder so es herzigs Kompliment becho- er müesi sägä ich gsächi super us und heg ja gar kein Buch me und au am Füdli gsäch mers mega- jööö mega lieb! Er meint so: Ihm segs gar ned ufgfalle, bis en andere Kolleg letzte Fritig Abig gseit hegi: D livipivi het mega abgno- da heg er hüt mal druf gachtet und es seg ja echt erstuunlich- das ihm das ned ufgfalle segi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 13:49
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jööö das isch doch herzig. Männer chönd doch au herzig si, wenns wönd

Gsiehsch, bisch scho Gspröchsstoff i dinere Firma

Mach dir kein Kopf...zerst chunt d Gsundheit und wenn du halt nüt abgno hesch. Hauptsach du wirsch wieder gsund. Denn chasch au wieder abneh. Aber de Körper isch im Moment mit anderem beschäftiget. Muesch ihm au d Zit geh.

Und wie dini Kollege seget...du hesch scho so viel abgno...me gsiehts echt sehr guet und das isch doch au scho schön als es 1. Ziel

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

05.09.11 13:52
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Du hesch 100% Recht- nur isch es mir letzt Wuche gar ned liecht gfalle das z akzeptiere- ich Deppechind

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 14:17
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@PrinzessinN: danke dier vielmal!!! *freu*!
der wünschi wiedr e guete Iistieg is MB


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

07.09.11 10:50
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Heute wiedermal 300Gramm weniger auf der Waage gehabt seit Sonntag- nach einer Woche Flaute freut mich auch dieser kleine Erfolg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 36 .. 69 70 71 72 73 .. 130 .. 187
Metabolic   Tomorrow   beginnen   wunderschöne   einfach   oktober   livipivi   September   eigentlich   Nimbini   Balance   natürlich   weniger   richtig   Forever   wirklich   schönste   Tiffany-Girl   Traumtag   schnell