| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 131 .. 187
07.09.11 10:52
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

SUPER!!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

07.09.11 10:53
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi
Ich froie mich met der! Es chonnd jo ned of dMengi drofa, sondern dases abegod, oder?
Wiiiter soooooooo

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

07.09.11 10:56
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Gelled Mädels, find ich ebe au- het mich grad ufgstellt- und vorig het scho wieder öper gfragt ob ich na me abgno hegi. Ha das denn verneint, 300Gramm gseht mer ja ned

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.09.11 11:00
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@livipivi, das isch super, solangs abe gaht und nöd ufe, spielts doch kei rolle ;o)

da ich d'finger vom feine ässe momentan eifach nöd chan si lah, han ich, nachdem eusi putzfee de crosstrainer abgstaubt hät, mich wieder mit dem agfründet! mag zwar nonig e stund druf, aber e halb stund isch doch scho mal en super afangt.... wobi ich immer nonig chan verstah, dass es lüüt git, wo schwitze geil findet, ich finds immer no übelscht, wänn mir de schweiss überall abelauft, iiiihhhh....

ach und zudem hani hüt mis bewerbigsdossier aktualisiert und bereits die erscht bewerbig useglah! viel gschiedi jobs häts momentan leider nöd ume, aber ich gib nöd uf!

lg nimbini

07.09.11 11:03
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Supi livipivi!!
"Doppeltes Daumenhochsmily"!!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.09.11 11:08
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Danke Nimbini und dia

@Nimbini: Hey echt super und ich gange ja au nur 30min go jogge- also tip top. Besser als nüt oder? Und das jetzt agfange hesch dich z bewerbe find ich 1A, ich bewirb mich au überall- zmal isch de perfekti job debi. Ned ufgeh, drück dir d Düme!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.09.11 11:10
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Nimbini
Das esch guet!! Aso ich fende schwitze au voll üüüüüüüübel....
wäääääääääähhhhhhhh......................
schlemm fendi ebe amigs, wenn ich denn mol einisch Sport mache, dass ich nochem dusche emmer no dampfe..... voll blöd!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

07.09.11 11:13
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Proeschu: dörfsch ned sofort nach em Sport dusche, zerst usdampfe und abkühle und denn go dusche- denn hesch das Problem ned

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

07.09.11 11:18
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@proeschu da bini aber froh, bin ich nöd die einzig, wo das hasst! han amigs kei verständnis für die lüüt wo säged, sie bruuched das und fändet das geil, wäääähhh!

@livipivi, danke vielmal! ja mir findet sicher no de richtig job! ich bin jetzt eifach chli wählerischer, bewirb mich nur uf züügs i de nöchi und am liebschte wieder richtig tourismus.... muessi zwar mit em lohn wieder chli abe, aber ich wirds überläbe.... ach und danke für de tip mit em uschüehle lah, de muess ich mir i dem fall au zu herze näh.....

07.09.11 11:20
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hi hi ja ich schwitze im Fall au ned "gern"- ha mich aber dra gwöhnt, hocke amel nach em jogge na es wieli uf de Sitzplatz oder vor de TV und schnufe us und trinke viel und wenn ich denn obe abecho bin mit de Hitz und em Schwitze, gang ich go dusche und denn fühlsch dich nacher im fall super

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 131 .. 187
weniger   schönste   September   richtig   wunderschöne   Traumtag   oktober   Balance   wirklich   Metabolic   Nimbini   eigentlich   einfach   Tomorrow   livipivi   Forever   Tiffany-Girl   natürlich   schnell   beginnen