| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 99 .. 187
27.07.11 12:54
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

E guete zäme!

Ich ha mit miner Angina immernonig guet ässe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.07.11 12:59
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@dia: Ou ja Du, gueti Besserig, sorry, hani doch welle schriibe ...

@livipivi: Merci villmal, sehr lieb ! Tja, ich dörf kei Mais - hans dänn gliich mal probiert, und rächt Problem mit de Verdauig übercho, es hätt also scho en Grund, wieso gwüssi Sache nöd uf de Lischte sind ...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

27.07.11 13:05
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Uhhhh uf Mais oder Brokkoli möcht ich scho nid verzichte müesse...
Wie wärs mit Kefe, Schwarzwurzle oder Erbsli?? Das ha ich drum au nid so gärn...

Danke, danke, die blöde Medis wirke nonig so, wo ich gestert vom Arzt beko han und mis Arztzügnis lauft nur no bis hüt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.07.11 13:11
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

@dia: Kei Panik, jede chummt e individuelli Lischte über, das heisst na lang nöd, dass Du die Sache nöd dörfsch ässe! Und abgseh vom Mais und Aubergine gits bi mir eigentlich nüüt, woni vermisse, und sehr vill vo dem, woni nöd gern han, sötti au nöd - ich glaube, i villne Fäll tuet de Körper das au sälber chli reguliere via "gern ha" oder "nöd gern ha"...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

27.07.11 13:12
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Gopf, was isch hütt los, schriibe immer nur d'Hälfti vo dem, woni han welle...

Wänns Dir nonig guet gaht, dänn söll de Arzt das Zügnis verlängere, de schickt Dich doch nöd mit Angina go schaffe !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

27.07.11 13:12
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Denn isch jo guet

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.07.11 13:14
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jo ich hoffe es goht bis Zoobe besser, sunst lüt ich halt nomol a...

Sehsch es denn, wenn ich morn nid die ganz Zyt im Forum bin, denn bin ich go schaffe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.07.11 13:16
Tiffany-Girl 

Re: Metabolic Balance

Lieber na en Tag warte als z früeh und dänn en Rückfall ha! Ich bin sehr Angina-aafällig, mit dem isch nöd z spasse! Hans au emal "verhockt" und bin dänn zwei Wuche chrank gsi !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

27.07.11 13:22
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

So ich mach mir mol sälber gmachts Öpfelmuess, das rutscht wenigstens guet abe...

See you...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

27.07.11 13:50
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ech be imene Turnverein ond gohne einisch i de Woche go torne. Dasch super, welli dete au emmer no mini beste Kolleginne atreffe. So gohni ebe au mol, wenns mi eigentli aschiesst go torne.

Im Winter beni no zuesätzlich go schwimme, aber mech schiesst eifach emmer ah, wenns so vell Lüüt hed, das emmer muesch luege, das i niemert ieschwimmsch.

Aber momentan händ mer ebe Sommerpause im turne ond zom go schwimme, chani mi au ned motiviere. Ech hät eigentli no es Bike, aber da werd eidütig au vell z'wenig bewegt. Ehr gsähnd, au bi mer laufts ned vell besser.

Zom Zmittag hani osserdem Poulet met grüene Bohne gha. Esch no fein gsi. Aber ha de glich no zwoi Schiibe Roggebrot dezue gässe. Ha ergendwie s'Gfühl gha, es sig cheibe wenig.

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 99 .. 187
richtig   Metabolic   Traumtag   wunderschöne   weniger   einfach   eigentlich   September   schnell   oktober   Tomorrow   wirklich   beginnen   schönste   Nimbini   Forever   natürlich   livipivi   Balance   Tiffany-Girl