| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 136 .. 187
15.09.11 11:34
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Mer staht doch au ned am Abig und denn na MIT Kleider uf d Waag
Am Abig isch mer immer um 1 Kg schwerer und ich ha im Fall regelmässig Afangs Wuche es paar 100 Gramm me druf und meistens am Samstig denn wieder weniger als d Wuche vorig.
Glaub bi mir hanget das au mit de Usnahmemahlziit am Sonntig zämä. Aber solangs vo Wuche zu Wuche weniger wird isch ja egal wenns mal echli schwankt
Ha übrigens hüt 65.9Kg gha- jupie. Mis Ziel isch in sichtbarer Nächi

@Schlumpf- Wow super. Ui ich bin ja ursprünglich (öpe es Jahr vor MB) au mal uf 83Kg gsi und
nacher hani mit Weightwatchers scho mal 6Kg abgno gha. Leck bin ich det gumpet wo wieder
es 7-i vorne gsi isch.
eifach dra bliebe- du machsch das super und bald gahts dir gliech wie mir und s 6-i laht sich blicke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

15.09.11 11:36
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Cool, gratuliere!!! Finds ebe schön, wenn me uf so viel verzichtet, dass me denn au de Erfolg gsieht. Und jo...ich wot und chan de Chopf nöd hange loh..mol sicher vor em HZ nöd. S Chleid wird jetzt jo igno...und ich söt inepasse

Finds no interessant...han mir überleit...mis Ziel isch es, dass ich noch x Johre immer no is Hochzitschleid inechume...bin gspannt, ob das möglich isch...wär jo scho cool, wenn me i 5 oder 10 Johr immer no i sis Traumchleid passt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 11:38
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Wow Prinzessin, so en Wietuseplan hani ned du. Ich ha mir defür gseit, wenn ich wieterhin so guet Spörtlere, mach ich nächst Jahr bim Luzerner Stadtlauf mit.
Also ned zum Gwünne, aber eifach zum debi si und mit z mache. Uiuiui mal luege ob ich das schaffe bis dethie

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

15.09.11 11:40
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi...ich bin z fuul gsi, zum mini Chleider abzieh
Aber es sind ebe 2 kg meh gsi...scho no heftig. Hüt morge isch aber scho wieder besser gsi. S 5 isch zwor wieder paar hunder Gramm witer eweg gsi...aber nöd 2 kg. Puhhh....

Ich finde die Schlemmermahlzit echt super. Glaub, wenn me die nöd het, denn würi das nöd chöne durezieh. Und interessant isch au, dass me wählerisch wird. Bim Dessert z.B. Früehner hesch eifach gmampfet, was dir id Finger cho isch. Jetzt überlegg ich mir echt vorher, was ich als Dessert wot.

Und mängisch isch es au scho passiert, dass ich voll enttüscht gsi bin vom Dessert. Hans gar nöd fein gfunde. Was mir aber nie vertleidet isch...Schoggi...die chönti mampfe...aber ebe...au nöd jedi..mues denn scho vo Lindt & Sprüngli si

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 11:45
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hoi PrinzessinN

Bei mir ists auch eine kleine Tümpelei. Ich bewege mich seit der letzten Woche so um 2 - 4 kg vor meinem Zielgewicht. Wobei es immer vor den Tagen mit Ausnahmen (zivile Hochzeit, Vereinsreise) so gut aussieht, ich also nur noch 2 kg vom Zielgewicht entfernt bin. Nach den Wochenenden bin ich dann aber wieder um die 3-4 kg davon entfernt. Es ist einfach eine "verzwickte" Sache.

Ich muss unbedingt mal wieder zwei Wochen voll durchziehen ohne grobe Ausnahmen und Schummeleien. Denn ich bin mir sicher, so würden die letzten 2 kg auch noch weggehen und dann könnte ich auch endlich mal in die Phase 4 eintreten.

Aber positiv ist, dass es vielen Personen auffällt. Gestern hat eine alte Bekannte meiner Mutter festgestellt, dass ich ja eine super Figur habe.

Und auch schön ist, dass ich nun wöchentlich joggen gehe. Letzte Woche haben meine Schwester und ich unsere Route zudem noch erweitert und es sind nun 45 Minuten. Ich bin richtig stolz auf mich.
Ah ja, und ich brauche auch unbedingt neue Kleider. Vorallem die Jeans sind mittlerweile schon "lugg" und auch ein figurbetonteres T-Shirt würde es mittlerweile tun.

15.09.11 11:47
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Apropos Sport:
Ich bi sit mim Fitnessabo, schön brav jedi Wuche 1x ins Training gange! (Usser in mine Ferie)
Hüt gang ich au wieder, brucht zwar immer überwindig, aber wenn me denn dört isch, gohts guet. Bi ca. 1 Stund amigs dört!
Mis Feriekilo ha ich dunde, aber mehr isch bis jetzt leider nid weniger worde
Aber gli isch jo dr 26 sept und ich ha mis Berotigsgspröch. Kas kum erwarte, so was ich so vo euch lies...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

15.09.11 11:50
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@ livipivi: Was im Fall au ganz lässig esch, esch de Frauelauf in Bern. A dem hani das Johr teilgno, Walkingstrecki vo 15km. Esch mega kuul met emene huufe Fraue z'spörtlere. Ond dorch da, dass die einte rächt ergiezig send, steckts eim au a ond mer gehd wörkli alles. Chani aso wärmstens empfähle. Det chasch au go jogge ond au verschedeni langi Strecke.

15.09.11 11:51
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@sibeli: Wow, das ist doch toll! Gratuliere. Ich finds schön, wenn andere einem auch sagen, dass man es sieht usw...das ist ein schönes Gefühl. Mein Kolleg meinte gestern auch...er wisse nicht, wo ich noch abnehmen möchte. Ich habe doch eine super Figur

Ich frag mich nur wegen dem Zielgewicht...wenn man es Mal erreicht hat mit den strengen zwei Wochen oder wie auch immer...wenn man dann in die Phase 4 geht und dort kann man eigentlich wieder normal essen...nimmt man dann nicht wieder alles zu?

Habe nämlich auch das Gefühl, dass ich wieder zunehme, wenn ich mehr esse oder andere Lebensmittel. Und auf die Dauer kann man auch nicht in der Phase 2 bleiben...das hält doch niemand aus

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 11:55
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Normal ist nicht Wenn du nacher alles über Bord schmeisst und einfach wieder alles isst und wann du willst wirst du unweigerlich wieder zunehmen. Jojo wird wahrscheinlich sogar mehr als vorher
3-4x pro Wochen eine Mahlzeit nach Lust und Laune, die Zeiten und die Hauptregeln muss man weiterhin einahlten- deshalb ist es keine Diät sondern eine Umstellung.

Aber für mich tönt 3-4x pro Woche nach Lust und Laune, mega toll und ich denke/hoffe kein Problem mit dem für immer zu haben. Vor allem mit dem Sport sollte das funktionieren

MB sollte einem ja auch zeigen was einem gut tut und was nicht- deshalb sollten wir ja sogar freiwillig auf die bösen Produkte verzichten

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

15.09.11 11:56
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sibeli: Wann ist denn dieser Berner Stadtlauf? Das tönt super

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 136 .. 187
weniger   Forever   livipivi   einfach   natürlich   Balance   Nimbini   Traumtag   Tiffany-Girl   wunderschöne   eigentlich   beginnen   schnell   Tomorrow   oktober   Metabolic   richtig   schönste   wirklich   September