| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 138 .. 187
19.09.11 08:11
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Guete Morge Prinzessin,

mmmhhh Lasagne- ach das hani au u gern, aber nur d Vegivariante mit Spinat und Ei

Ich ha ja au viel z viel gesse das Weekend, am Zivile vo de Tiffany hani ned nüt chöne ne und
am Samstig am Wiessä vo de Kollegin, erst recht normal mit gesse.
Zwar hani mich insofern zrug ghalte das ich langsam gesse han und nur einisch gno han- also
früh gnueg es Sättigungsgfühl gha han, defür isch s Esse so usezoge worde das ich de Dessert erst nach Mitternacht zu mir gno han- und das isch ja gar ned MB tauglich

Naja, frisch fröhlich hani denn gest wieder ganz streng MB gmacht und hüt au und so wieter- das chunt scho wieder

Also für dich, ned schlechts Gwüsse ha, abhake und wietermache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.09.11 08:53
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Jo livipivi..du hesch recht. Ich meine...wenn chum ich scho in Gnuss vo Kochtem vom Mami? Viel z selte (obwohls au sini guete Site het, sust wäri glaub sones Michellin-Männli ).

Drum wie du seisch...gnüsse...nochher abhogge und mit MB witermache

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

19.09.11 12:35
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

ja oder ufstah- jogge und wietermache was gits feins z mittag bi eu? Ich mues ja wie immer na bis em 13.00 warte- ha wieder griechische Salat- bin die ganz letzt wuche ned so zum koche cho- hoffe mag wieder me jetzt wos kalt worde isch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.09.11 13:05
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

uiii jogge? naja...do bliebi lieber uf em sofa sitze
aber ich söt echt chli meh bewegig in alltag bringe. han s gfühl, das wür mir au psychisch guet tue (han jo so wenig ztue im gschäft)...denn heti wenigstens chli bewegig im alltag und das tuet eim doch au guet. aber jetzt, wos so chalt isch...brrr...velofahre chame do au nöd so guet...ussert ich pack mich mega fest i.

also ich han chicoree salot gha mit lachs. isch fein gsi. ich han null bock zum koche..drum gits scho sit längerem eifach immer salot

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

20.09.11 11:01
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hi hi Prinzessin: würklich wie es Prinzessli Ich bin gest im grösste Schiff go secklä, bin innert 2 min durchnässt gsi. Aber es tuet so wahnsinnig guet für d Psyche- echt- super. Nacher heiss go dusche und das härtet au ab und so wirsch ned krank- rennsch ja denn hesch warm und nacher dusched denn wirsch ned krank

Bi mir gits hüt die zweit Gurkähälfti und Tomate und Feta und Olive-Salat. Guet hani das so gern Mues dringend go poste- ha nüt me dihei

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 11:36
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Wow, Livipivi, Hut ab! Ha gester au nu welle gu walke! Da ech aber, trotzem Regeschutz, echli nass vom schaffe heicho ben, hani dänkt ech dägs uf hüt verschiebe!

Hüt geds bi mer Pouletbrust und Gmües, mmh fein!!

Ach, mech schiesst im Moment echli ah! Ech han immer nu eso mega Lust uf Süesses, esch allig schwierig dem Drang ned nahzgäh! Hend er das au?


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

20.09.11 11:48
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

ja Schlumpf es git Täg da han ich so heisshunger uf Schoggi (das hani vor MB nie gha) mengisch genehmige ich mir denn (vor allem wenns nach em Sport isch) au mal es reiheli und tue das nachem Znacht genüsslich gnüsse.
Du bisch ja jetzt nüme i de strenge Phase und machsch na Sport-solangs du ned irgendwenn zwüsched drin essisch- isch es ned all zu tragisch- und ned jede Tag
Hmmm Poulet, hani grad au wiedermal lust- mues hüt go poste

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 12:04
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

hallo zusammen

Bin nun in der zweiten Woche der zweiten Phase und habe bereits 3.5 kg abgespeckt. Heute gehe ich zum ersten mal ins Zumba, mal schauen ob das was ist

lg sony

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

20.09.11 12:07
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey Sony Wow super- Und Zumba ist Toll- das wird dir gefallen- viel Spass und gratuliere zu deinem Erfolg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 12:08
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: merci viel mal. ja hab das schon öfters im TV gesehen, und heute geh ich endlich hin. Dank unserer ehemaligen Lehrtochter.... Freu mich riesig.

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

 1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 138 .. 187
wunderschöne   Forever   Tiffany-Girl   beginnen   natürlich   richtig   wirklich   eigentlich   Nimbini   Metabolic   weniger   livipivi   oktober   einfach   schnell   schönste   Tomorrow   Traumtag   Balance   September