| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 139 .. 187
20.09.11 14:11
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi: ubrigens danke nu wegdr Ufmunterig wegdr Schoggi! Es stemmt scho was du seisch wegem Sport und so! Muess mi halt chli am Riehme riesse!!

Liebs Grüessli

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

20.09.11 15:07
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Alles in Mass und mit Verstand isch erlaubt liebi Schlumpf

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 15:11
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hey mädels jetzt mal was anders! händ ihr mir es paar tips, was ich zum zmittag chönnt mitnäh is büro ohni gross z'choche und KEI salat?! ich chan nämlich salat nüme gseh und choche mag ich i letschter zyt am abig au nüme so und bin au oft unterwegs.... bi mir i de umgäbig häts nöd viel schlaus zum go ässe gah und zudem isch das mit em zmittagässe eifach en punkt, wo meh extrem chan spare (geld und kalorie )... aber irgendwie sind mer da d'idee usgange, ich han nämlich i letschter zyt immer nur salat gässe und ich mags echt nüme gseh.... ich finds ebe drum no schwierig zum ässe mitnäh... aber villicht hät öpper es gheimrezept?!

danke und lg

20.09.11 15:16
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Spontan fallt mir da d Guacamole mit Bündnerfleisch und Roggeknäcke i.
Oder für uf d Roggeknäcke Avocado mit Kernemischig vermahle und als Ufstrich benutze.
ähm. Wend kei Salat wetsch wirds aber u mega schwer.
2 Eier mit Tomate- zum so esse. Aber ohni Koche isch also d Uswahl sehr bescheide nimbini

Ich koche halt amel- Kidneybohne mit Gemüse- mega fein.
Oder Poulet mit Gemüse- oder mit Guacamole - au mega fein.
Oder Aubergine in Ei gschwenkt und abrate.
Oder Linse mit Gemüse
Oder Zuchini mit Chäs überbacke
Oder Fenchel mit Chäs überbacke

Salat chasch halt au mega viel Varante mache:

Blattsalat mit Thon und Tomätli
Blattsalat mit Ei
Blattsalat mit Feta oder Mozzarella
Gurke,Tomatesalat mit Feta
Tomatesalat mit Mozzarella
...

Oder du machsch dir Fisch mit Gemüse zum ufwärme. Das gaht u schnell im Ofe und du hesch glaub gern fisch oder?

Hmmm hoffe ha dir echli chöne helfe, sehr schwer dini Ufgab

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 15:19
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

also ich Picknicke immer. Zum Beispiel nehme ich salatgurke bereits geschnitten und mit Pfeffer gwürzt dazu Pouletaufschnitt und eine Scheibe Brot

das ess ich am liebsten. oder anstatt der Gurken Kohlrabi

lg

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

20.09.11 15:26
nimbini 

Re: Metabolic Balance

hey danke eu! ja ich han amigs no oft zwei eier mit gmües und brot mitgnoh, so wie d'sony halt! isch no praktisch, wänns schnäll muess gah.... oder kidneybohne us de dose als salat, das gaht au! aber bi dene cheibe kidneybohne bini dänn amigs rasch grad schwerer hani gmerkt.....

avocado hani nöd druf, hani eh nöd gern! ach ich finds mega schwierig.... ebe salat hani langsam gseh, ich han halt amigs chli gern warms zum zmittag! villicht sötti mir eifach mal es kg linse vorchoche und portioniere und igfrüre oder so?! mir gönd echt langsam d'idee us bi dem ganze metabolic-züügs, ebe grad blattsalat und yoghurt chani nüme gseh! mini fascht-schwägerin hät mer gseit, sie htä das problem mit em fleisch und em gmües gha.... irgendwie isst meh ebe glich immer ähnlich....

am weekend hät mer öpepr gseit, dass es im zh-seefeld es resti git, wo nach mb choche tuet.... das hani ebe au scho ghört! das wär natürlich super-praktisch, aber ich schaffe uf de andere siite vo de stadt *seufz*!

hm schwierig....

20.09.11 15:31
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

Mmmh, Livipivi, bi Schoggi setzt zwüsche dure mi Verstand us!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

20.09.11 15:32
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Mhh, schwierig, ich bin halt auch ein riesen Salattiger. Ich lieeebe Salat in allen Varianten.

Hast du den Linsensalat von Coop schon mal probiert. Dieser ist sicher nicht gaaaanz MB konform, aber auch super lecker. Findest du bei den Fertigsalaten.

Oder wenn du dir einfach ein Sandwich machst mit Pouletaufschnitt oder Bündnerfleisch. Und dann dazu noch Salatgurken oder Tomaten (ähnlich wie Sony).

Oder eine Art Birchermüesli mit Naturejoghurt oder der Körnermischung + einem Apfel, Zwetschgen oder Birnen und Gemüse. Rüebli soll angeblich auch gut sein im Müesli (und verdauungsfördernd). Oder dann halt das Gemüse danach.

Sonst kommt mir jetzt grad nicht viel kaltes und ungekochtes in den Sinn.

20.09.11 15:37
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@nimbini- ja das mit de Variatione isch scho echli schwirig- am beste s Gmües stark abwechslä, das isch ja s Varantriechste oder? also übrigens, Kidneybohne mached mich gar ned schwärer- ich finde die super lecker und die hend bi mir immer perfekt funktioniert. Warm hanis halt lieber mit Gemüse als Kalt als Salat.
Ah ja wie wärs mal mit Thonsalat? das isch au fein, mit Essiggürkli und Tomätli drin?
Sandwich mach ich nie, da ich ja kei Brot dörf- also ussert Roggebrot, han aber immerna niergends eis gfunde- und mit Knäcke isch scheisse Sandwichs. Ah ja und ichwüsst gar ned wie viel Roggebrot ich denn anstatt d Käckes dörfti.
Also mengisch mag ich au ned immer s glieche esse- aber wenn mer ja einmal i de Wuceh sündige dörf, gahts mir nacher amel wieder super zum wietermache. ned?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 15:37
nimbini 

Re: Metabolic Balance

das isch ja cool:

Seit April bietet die Credit Suisse ihren Mitarbeitenden die Möglichkeit, sich in den Personalrestaurants nach dem ganzheitlichen Stoffwechselprogramm Metabolic Balance zu ernähren. Mit diesem zusätzlichen Angebot will das Unternehmen verstärkt auf die zeitgemässen Bedürfnisse seiner Mitarbeitenden eingehen. Die Anforderung an uns als Caterer war es, eine Lösung zu entwickeln, die einen Mehrwert für die Credit Suisse Mitarbeitenden darstellt. Im Restaurant der Credit Suisse Uetlihof in Zürich hat die Compass Group (Schweiz) AG ihr Metabolic Balance Konzept entsprechend der Vorgaben erfolgreich umgesetzt. Nebst dem kulinarischen Angebot gehören dazu auch die gesamte Kommunikation im Zuge der Einführung sowie die Schulung der Mitarbeitenden.

An einem separaten Metabolic Balance Buffet kann sich der Gast selbst bedienen. Zur Auswahl steht ein abwechslungsreiches Angebot aus viel Eiweiss, reichlich Gemüse, frischen Früchten und gesunden Kohlenhydraten. Neben der Wahl der Lebensmittel richtet sich auch die Art der Zubereitung streng nach den Richtlinien des Metabolic Balance Programms. Nicht erlaubt sind jegliche Arten von Geschmacksverstärkern oder künstlichen Aromen. Stattdessen setzt man auf hochwertige Zutaten, frische Gewürze und Kräuter. Die Resonanz unter den Mitarbeitenden ist gross – und dies nicht nur bei den Teilnehmern des Metabolic Balance Programms.

 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 139 .. 187
Traumtag   Nimbini   einfach   wirklich   Tiffany-Girl   richtig   livipivi   schnell   schönste   September   eigentlich   Forever   weniger   wunderschöne   Balance   Tomorrow   oktober   Metabolic   beginnen   natürlich