| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 99 .. 187
27.07.11 14:04
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sibeli, am Afang hani au immer s Gfühl gha es seg z wenig. Aber muesch luege, mengisch vergiss ich sogar mini Roggeknäckes z esse und ha amel ned Hungergfühl. De Mage gwöhnt sich dra. Mir essed ja eigentlich immer viel z viel! Hmmm Bohne, hani au fest gern!

@Dia: Ich dörf amel au kei Peperoni, die vermisse ich scho. Und Mais au ned, glaub de het z viel Stärki drin. Kei Rüebli, kei schwarzi Olive..., glaub söss dörfi fast alli Gmües.
Bim Obst isch es bi mir me igrenzt, well ich ja mit em Zucker mues luege, dörf nur Brommbeeri, Aprikose, Öpfel, Birä und sit de lockere Phase na Erdbeeri. (Bin aber e ned so de Früchtejuncky- drum- egal)
Wege de Angina, los unbedingt uf d Tiffany, de Arzt verlängerets scho wenns dir na ned guet ghat und dademit laht sich echt ned spasse.
ich bin ja am schaffe, aber ha so nüt z tue und hüenere drum glich oft da ume im Forum würd mich also freue wennd na echli z läsä wärsch- aber wünsche natürlich trotzdem gueti Besserig.

@Tiffany-Girl- du bisch luschtig! Ich vergiss mengisch amel au d Hälfti und mues luege das ich min Chopf ned ligge lah. Git so Täg

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

27.07.11 23:29
Schnubel

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hallo Ihr Lieben

Habe jetzt nicht alles gelesen, nur überflogen aber bevor ich ins Bett gehe wollte ich auch noch kurz meinen Senf dazu geben Ich bin ja auch bei MB. Mache zwar momentan nichts, wegen dem Kleid.
Aber nach der Hochzeit möchte ich gerne noch mal starten. Bis jetzt konnte ich mein Gewicht immer halten, es schwankt einfach mal 500g, aber das ist völlig ok.

Ich kaufe immer Roggen Knäckebrot vom Migros (ist so eine grüne Verpackung)...ich mag das am liebsten
Am Anfang dachte ich auch ohne Brot und all das geht das gar nicht...pfff...von wegen...bis auf meine heiss geliebten Spaghetti kann ich auf alles verzichten

So, wünsche allen eine GN8

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»

28.07.11 07:39
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Hey ladies

Ich habe am Montag wieder begonnen, nach Plan zu essen (abgesehen von dem Schoggi Brioche ) und habe schon 700 gr weniger auf der Waage! Ist das nicht toll? Klar, ist noch nicht alle Welt...aber dennoch hab ich Freude

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

28.07.11 07:55
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Schnubel: Das ist auch mein Lieblingsknäcke und Pasta ist für mich auch das Schlimmste

@Prinzessin: 700Gramm in 3 Tagen: Also was will man mehr? Sei stolz auf jedes Gramm das purzelt und hei, du hast sogar so eine Schoggisünde genossen und trotzdem so viel schon runter! HAMMER oder? Gratuliere

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 08:26
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Bei mir sinds seit Montag 2 kg. Die ersten zwei Tage waren ja Einführungstage. Und gestern war mein erster richtiger Tag in der strengen Phase. Gestern Abend vor dem Nachtessen bin ich aber fast verhungert. (also ich meinte es zumindest ). Hatte einen riesen Hunger als ich heimkam. Gewöhnlich bediene ich mich dann immer aus dem Kühlschrank mit dem einen und anderen, und nehme sicher noch ein Stück Brot dazu. Dies darf ich natürlich jetzt nicht mehr. Ich hatte dann aber einen feinen Thonsalat und nach dem Essen war ich wieder rundum zufrieden.

Bin mit mir selber eigentlich ein bisschen im Klinsch. Mein Kleid passte bei der Anprobe perfekt. Die Verkäuferin meinte, man müsse es nirgends abändern, es passe alles.

Nun, da ich mich selber nicht mehr wirklich wohl fühlte mit meinem Speck um die Hüften und den Schwimmring am Bauch habe ich mich entschieden, abzunehmen. Ich schaue jetzt mal, wie gut das abnehmen geht.

Ich habe nämlich Ende September dann den eigentlich letzten Termin, um mein Kleid abzuholen. Die Verkäuferin meinte zwar, die meisten Bräute nehmen eh noch ein bisschen ab vor der Hochzeit und falls man dann noch was ändern musste, genügt ja die Zeit auch noch.

Versteht ihr mein "Klinsch"? Fürs Kleid müsste ich nicht abnehmen und es würden gemäss Stand heute auch keine Änderungskosten dazukommen. Wenn ich jetzt aber mein Ziel von ca. 8 - 10 kg abzunehmen, erreiche, muss das Kleid vielleicht wieder abgeändert werden.

Mhh, schöne Seich, gällid? Ich habe mich jetzt einfach für mein gesundheitliches Wohl und gegen die finanziellen Ersparnisse entschieden und bleibe hoffentlich auch dabei.

28.07.11 08:56
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@ Sibeli : bin fest stolz uf dich das du dis Hungergfühl hesch chöne besiege!!! Glaub mir es wird immer weniger und schliesslich gwöhnt mer sich dra und fühlt sich sogar wohl wenn s es biz hunger git. De het mer so en schön leere Buch

Bi mir isch ja genau s glieche gsi, ha ned vorem Hochziit agfange, well ich s Kleid ned ha welle ändere. Bis 1.5 Kleidergrösse het ich zwar chöne, aber irgendwie het mich das agschisse.
Falls du es gschnürts hesch isch weniger schlimm, denn chan mer det viel usehole. Aber bi 10Kg wirds definitiv 1-2 Kleidergrössene weniger werde. Ich ha ja jetzt 6Kg und ha scho me als 1 Kleidergrössi chlinner. (Juhui)

übrigens- Hammererfolg 2KG- ide erste Ziit laufts am schnellste und das isch hammermotivierend.
Aber versuech ned im Klinsch z si. Wichtig isch das du dich wohl fühlsch i dinere Huut und a DIM Tag au vo inne us Strahlsch. Au wenns bis zum Hochziit "nur" 5Kg wäred. Muesch luege du fühlsch dich wie en neue Mensch!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 09:27
nimbini 

Re: Metabolic Balance

@sibeli, mach dir kei gedanke wägem chleid! ich han au 10kg abgnoh vor de hochzyt und die händ mis chleid ja dänn ziemlich fescht müesse inäh, trotz schnüerig! han mega angscht gha, dass es dänn nöd schön usechunnt, aber meh gseht überhaupt gar nüt, die schniderinne vom merys händ das echt super gmacht! nachdems gänderet gsi isch, bini dänn nomal verbi und siehe da, ich han no meh abgnoh und sie händs nomal e chli müesse änger mache..... drum nimm getroscht dini kg's ab, d'änderigschöste zahlsch dänn no so gern, wänn s'chleid muess ignoh werde

28.07.11 09:34
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Wow 2 kg i de erste Wuche? Ich han erst so noch zwei Mönet langsam öppis gmerkt. Bin am Afang enttüscht gsi, wil bi mir nüt gange isch. Han denkt, am Afang verlüri me viel kg und nochher denn eher langsam. Aber bi mir isch das nöd so gsi...am Afang isch fast nüt gange...und irgendwie hani denn ab em 2. Monät gmerkt, dass alles lugger wird...

Also Geduld bringt Rosen

Und ich denke au, dass nur scho 5kg weniger es super Gfühl isch!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

28.07.11 10:19
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Liebi Prinzessin, das isch aber scho na speziell- das es bi dir letzt mal so lang gange isch. Eigentlich sötts am Afang ebe am schnellste gah und nacher pendlet sich bi ca. 1kg pro Wuche i, je nach genauigkeit vom ihalte...

Aber das mal hesch ja au scho jetzt en Erfolg z verschriebe- super oder?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 10:46
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

jo kei ahnig, wieso das bi mir am afang so harzig vorwärts gange isch. bin scho chli gfrustet gsi...aber han denn halt dureghebet und efolg gha.

isch halt nöd jede körper glich.

und jetzt versuechi würklich, alles izhalte. bin halt nöd bi de strenge phase igstiege, sondern ich isse eifach die mengene, wo im plan dinne stönd und die lebensmittel, woni dörf. aber han nüme mit de phase ohni öl agfange...und au kei entschlackigs täg gmacht...

ich versuechs emol so...und hoffe, bis endi aug. 2-3 kg weniger z ha...das wär super!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 99 .. 187
Tomorrow   Nimbini   einfach   livipivi   weniger   schönste   Metabolic   natürlich   schnell   wunderschöne   September   eigentlich   Balance   Forever   oktober   Traumtag   richtig   wirklich   Tiffany-Girl   beginnen