| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 140 .. 187
20.09.11 15:58
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

Ehr gsehnd, ich ha voll kei Plan.... ha oi do ned welle of en falschi Fährte locke...
ha dänkt, dass wäri no öppis för oich.... ond wenn mer jetzt statt de Quark en gschwellte Hördöpfel drimixed? Oder au ned guet???

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

20.09.11 16:02
nimbini 

Re: Metabolic Balance

neeeei härdöpfeli sind au nöd erlaubt! fiiiies gäll! eigentlich huere dumm, alles guete isch nöd erlaubt *seufz* eeeegal, ich iss, was ich will, fertig schluss, basta.... mage nüme!

20.09.11 16:03
nimbini 

Re: Metabolic Balance

ach ja und die doof werbig, wo da ständig ibländet wird i dene threads inne gaht mer au andersch uf d'nerve *schnaub*

20.09.11 16:04
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Nimbini
aso ich gebes uf.....
dWerbig bringsch met es paar Mol F5 dröcke weg.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

20.09.11 16:05
nimbini 

Re: Metabolic Balance

scho? ich druck am tag öppe hunderttusig mal f5 im forum, damit sich's aktualisiert ;o))

20.09.11 16:12
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

bi mir gahts au ned weg Nimbini - Ja Proeschu, Herdöpfel, Ries, Brot und Teigware sind schlechti Kohlehydrat und ganz fest verbotte

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 16:18
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

aber bi mir steit, i dörf einisch ir wuchä Kartoffeln ässä!?

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

20.09.11 16:25
sibeli

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Aber de Proeschu ehri Idee esch ned mol so schlecht, halt eifach ohni Quark. Ech ha halt mega gärn Thon, chönnt de fascht lötig ässe. (Weiss, ha chli komischi Gschmacksnärve. Ha anschiinend as Chind au Hundeguetzli gässe, velech esch das jez eifach no en Usläufer vo dem )

Mer chönnt jo au öpis ähnlichs wie Eierbrötli mache. Eifach ohni Mayo.

20.09.11 16:41
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Sony- ebe drum het jedi ihre eigeti Plan- es git chlini Unterschied- drum mues mer ja s Bluet mässä. Ich dörfti Wildries in Kombination mit Austernpilz esse- aber irgendwie mag ich das ned so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.09.11 18:19
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Uiiii Ladies

Heute hatten wir einen ganztägigen Kundenanlass. Natürlich gab es kein Essen nach MB. Aber ich bin stolz auf mich. Früher hab ich immer alles gefuttert, was auf dem Teller lag. Heute habe ich die Sauce vom Gemüse so gut wie möglich weggekratzt und hauptsächlich Fleisch gegessen. Die Stärkebeilage habe ich links liegen lassen. Bin also stolz auf mich...ok, den Dessert hab ich verputzt . Aber alles in allem...find ich es ok...

Muss einfach die nächsten Tage schauen. Sonst komm ich am Freitag nicht in mein Kleid rein

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 140 .. 187
Forever   beginnen   Tomorrow   livipivi   schönste   wunderschöne   weniger   Metabolic   September   wirklich   natürlich   richtig   oktober   Tiffany-Girl   Balance   Nimbini   Traumtag   einfach   schnell   eigentlich