Metabolic Balance |
|
1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 140 .. 187
|
|
|
|
|
|
|
20.09.11 16:12
livipivinicht registriert
|
Re: Metabolic Balance
bi mir gahts au ned weg Nimbini - Ja Proeschu, Herdöpfel, Ries, Brot und Teigware sind schlechti Kohlehydrat und ganz fest verbotte
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
20.09.11 16:18
Sonynicht registriert
|
aber bi mir steit, i dörf einisch ir wuchä Kartoffeln ässä!?
Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort
|
|
|
20.09.11 16:25
sibelinicht registriert
|
Aber de Proeschu ehri Idee esch ned mol so schlecht, halt eifach ohni Quark. Ech ha halt mega gärn Thon, chönnt de fascht lötig ässe. (Weiss, ha chli komischi Gschmacksnärve. Ha anschiinend as Chind au Hundeguetzli gässe, velech esch das jez eifach no en Usläufer vo dem )
Mer chönnt jo au öpis ähnlichs wie Eierbrötli mache. Eifach ohni Mayo.
|
|
|
20.09.11 16:41
livipivinicht registriert
|
Sony- ebe drum het jedi ihre eigeti Plan- es git chlini Unterschied- drum mues mer ja s Bluet mässä. Ich dörfti Wildries in Kombination mit Austernpilz esse- aber irgendwie mag ich das ned so
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
20.09.11 18:19
PrinzessinNnicht registriert
|
Uiiii Ladies
Heute hatten wir einen ganztägigen Kundenanlass. Natürlich gab es kein Essen nach MB. Aber ich bin stolz auf mich. Früher hab ich immer alles gefuttert, was auf dem Teller lag. Heute habe ich die Sauce vom Gemüse so gut wie möglich weggekratzt und hauptsächlich Fleisch gegessen. Die Stärkebeilage habe ich links liegen lassen. Bin also stolz auf mich...ok, den Dessert hab ich verputzt . Aber alles in allem...find ich es ok...
Muss einfach die nächsten Tage schauen. Sonst komm ich am Freitag nicht in mein Kleid rein
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 140 .. 187
|