| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 141 .. 187
22.09.11 08:12
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Sniffi: Weisch wend dich ebe RICHTIG ernährsch passiert das ned mit em Bluetzucker- ich ha au Angst vor dem gha- aber mit de richtige Nahrigsmittelkombi- vor allem Eiwiess tuet ebe lang sättige- hesch das ned. Ich ha na nie de Bluetzucker dunne gha i dene 3 Monät- sicher mal hesch es biz Hunger so kurz vor de nächste Mahlziit, aber das isch gar ned schlimm.

Kohlehydrat jaged ebe s Insulin ufe, gend schnell gnueg und denn gheits schnell wieder abe und nacher chunsch ebe so ines Tüüf ine das afangsch Zittere- das passiert aber nur wennd dich falsch ernährsch

@Prinzessin, ja so es paar fini Fideli werded ja ned de Huufe uf d Hüfte bringe. Aber glaubs jetzt söttsch langsam scho die letzte Täg na strickt si. Isch ja nüme lang und nacher dörfsch ja wieder me.
ich ha ja die letzte 3 Wuche vor em Hochziit gar kei Kohlehydrat me gesse und na 3.5Kg abgno gha, eifach das s Kleid ned z eng sitzt. Und es isch mir gar ned schwer gfalle dete, well ich ja ha welle guet is Kleid passe Chum das schaffsch jetzt- du weisch wofür!

@Proeschu, ja isch ebe scho krass- aber es isch au mega schön, die Zahle so z gseh- krass! Bin au recht stolz und froh das ich scho wieder im Normalbereich mit mim BMI bin- das isch ja bi mir zu mine schlimmste Ziite vor 2 Jahr sogar bi 31 gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 08:13
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Dia: Es wird noch weniger ein Problem sein wenn du MB isst- wie vorher Sniffi erklärt. Keine Panik- es erleichtert dir das und nicht erschwert

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 08:20
sniffi 

Re: Metabolic Balance

@livipivi - danke für die gute Erklärung ich bin wirklich gespannt auf das Erstgespräch! Und mit sovielen tollen Fachfrauen hier wird sicher nichts schiefgehen

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

22.09.11 08:21
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich hab meiner MB Frau gestern auch von euch erzählt und sie findet das suuuper und meint das sei perfekt um sich zu motivieren und aufzubauen. Danke euch allen!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 08:27
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ja ich hoffe auch, dass ihr alle im Nov noch hier seit und mich unterstützt!!
Ich bin jetzt schon Motiviert durch eure Berichte und denke dass ich es auch schaffe (obwohl ich jetzt mein Starbucks Vanille non fat latte trinke)

Danke euch!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

22.09.11 08:29
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

DIA wirst du es wohl lassen uns so gluschtig zu machen Nein nein, also ich werde sicher noch hier sein Geniess deine Latte und zwar in vollen Zügen- WENN man sündigt dann ohne Reue und mit Genuss

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 08:31
Schlumpf79 

Re: Metabolic Balance

@Livipivi: woooow, gratuliere der zu dim super Erfolg! Du dörfsch mega stolz si uf dech!!!
Esch scho genial wie MB funktioniert!! Drück dich!!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

22.09.11 08:42
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Bald bisch du au sowiet liebi Schlumpf- bi dir purzläd d Pfündli ja au schön

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 08:48
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@livipivi: Jo ich weiss...aber gester bini so spot heicho...han echt nöd no möge 2 Mahlzite koche. Und wie du seisch...sind jo die ganz dünne Nüdeli/Fädeli gsi...vo dem her.

Aber hüt hani min Mittag abgseit . Han en MB grechte Zmittag mitgno...ich mues jetzt eifach durehebe...wie du seisch...es sind nur no 16 Täg und ich wot doch es guets Figürli mache i mim Traumkleid. Und ich wot au, dass es mir goht und nöd spannt und ich s Gfühl han, es platzt denn.

Zudem isch es so schön, wenn me gschied isst. Wie du seisch...wenn me sone gueti Zämestellig vo Nahrigsmittel het, denn chame die 5 Stunde guet durehebe. Au hani scho gmerkt, dass me mit dem bitzeli, wome esse dörf...au würklich satt isch. Han au scho so en Seich gesse und noch 3 Stunde het me wieder Hunger...voll doof.

Ich bin au froh, dass mir do sones MB Forum hend...das motiviert eim und me gsieht, dass me nöd allei isch....findi guet!!! Und ich denke, nume scho wege dem, woti noch de HZ witerhin im Forum si. Das isch super!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.09.11 09:02
nimbini 

Re: Metabolic Balance

guete morgääääähn

wow, da händ ihr grad emal rasch mini mailbox ideckt ;o)! livipivi, super erfolg, gratuliere! also isch jetzt nöd bös gmeint, aber ich finde 12kg eigentlich nöd soooo mega verruckt viel, aber wänn ich dänn ghöre, wieviel cm du verlore häsch, das find ich DE HAMMER! ich glaube, das isch irgendwie eifach au rächt speziell a dem ganz MB, in kg's isch de erfolg nöd mega mega extrem, aber in cm ebe scho, da stuun ich eifach! wänn ich mit MB nur scho 2kg abnimm, gspür ich's extrem bi de hose und ich meine sorry, aber 2 kg isch ja nüt! aber ich finds bi dir also au sehr extrem, vor allem grad bim gsicht und bi dinere silhouette, isch es scho de wahnsinn....

ich han am sunntig es föteli vo m ir gseh, wo ich 20kg weniger gha han! wow han gfunde, ich han so hübsch usgseh im gsicht, es isch scho krass, was die kgs us eim mached und ja, eigentlich hetti au gern wieder das schöne gsicht vo damals....

lg nimbini

 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 141 .. 187
Nimbini   Forever   schnell   oktober   September   richtig   Tomorrow   Traumtag   livipivi   einfach   Balance   weniger   Tiffany-Girl   wunderschöne   Metabolic   eigentlich   wirklich   schönste   natürlich   beginnen