| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Metabolic Balance
 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 142 .. 187
22.09.11 09:20
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@Prinzessin: Hey das schaffsch du, eifach vor allem jetzt bis richtig drin bisch streng mit dir si, nacher gahts vo elai

@Nimbini: Ja also für mich isch ebe 12Kg scho viel- ha na nie me als 7KG gschafft zum abneh, sitt ich dick gsi bin..., aber ja du hesch recht, CM mässig isch es en halbe Meter und das isch mega krass.
Ich finde au das mer mit MB mega schnell REsultat gspürt und merkt und genau das macht eim Muet zums dürehebe! Ja weisch mich het ja au vor allem mis Gsicht gnervt, de restlich Körper isch scho ned toll gsi, aber s Gsicht het mir früher immer gfalle und wenn mer sich denn im Spiegel nüme mag aluege- ja das tuet weh.
Ich finde ja dis Gsicht überhaupt ned dick- aber ha dich ja au nie früher gseh gha. Muesch luege wenns dir im Gschäft und so wieder besser gaht, denn hesch au wieder d Motivation MB wieder z mache!!! Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

22.09.11 09:37
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Also ich find 12kg mega viel und ich find du hesch das super gmacht livipivi!
Ich ha au erst mol 8 kg abgnoh, meh ha ich au no nie gschafft! Ich möcht jetzt auch so ca 12kg abnäh, viel meh nid, all zu dünn gfallt mir ebbe au nid. Finds schön, wenn e Frau noch chli wieblichi Forme het und nid so e Klappergstell isch....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

22.09.11 10:11
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Ich finde 12kg au viel. Und in cm isch es eh de Hit!!!

Bi mir sind jo au scho bald 10 kg. Ich han halt nöd so viel z viel gha. Drum halt "nur" 10 kg. Aber au das findi super. Und wenn me sich überleit, 10 kg meh oder weniger...das merkt me.


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

22.09.11 10:14
nimbini 

Re: Metabolic Balance

also ich glaube, ihr verstönd mich falsch, 12 kg isch e super leistig, aber im verglich zu de cm wo d'livipivi verlore hät und so wie sie usgseht jetzt, sind 12 kg nöd viel! das hät meh je nachdem doch in 2-3 mönät weg und das schafft meh doch au eher mal als z.bsp. 20-30 kg... känne ebe lüüt, wo mit MB über 20kg abgnoh händ... und meistens laht ja dänn ebe de wille nach 10 kg nah und meh lahat sich gah, die wenigstens schaffed dänn 20kg und meh....

Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011

22.09.11 10:22
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

@nimbini Doch doch ha dich scho richtig verstande- du hesch scho recht- de Unterschied isch scho mega- finde 12Kg au kei Spezialleistig- nur für mich persönlich isch es scho relativ super Aber du hesch scho recht, wenn ich denn mal bi mine gwünschte 20Kg bin- denn bini erst richtig Stolz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.09.11 11:07
dia

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Juhuuuuu, hatte heute meine Beratungstermin und ich bin mega begeistert!
Ich werde diese Woche noch ins Labor gehen und am 2 Nov, wenn ich von Australien zurück komme, geht's dann äntlich los!
Meine Beraterin ist mega nett, waren gleich per du, ich fühle mich bei ihr richtig wohl!
Kann es jetzt kaum abwarten...
12kg abnehmen hört sich realistisch an, meinte sie, und ich hoffe ich packe das auch!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.09.11 11:08
Proeschu 

Re: Metabolic Balance

@Dia
Cooool!
Dann kannst du dich ja freuen, wenn es nach den Flitterwochen wieder heimwärts geht!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

26.09.11 11:09
Sony

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Liebe Dia, klingt doch toll! Geniess die Zeit vor MB noch hab ich auch gemacht. Einfach gegessen worauf ich lust hatte

Ich habe morgen meinen Termin nach der strengen Phase, mal schauen, wie viel ich schon abgenommen habe. also mein "schwimmring" ist schon recht zurück gegangen juhui.

lg

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

26.09.11 11:11
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Super Dia, find ich perfekt deinen Zeitpunkt und nach den Flittis in denen du nochmals nach Lust und Laune geniessen kannst- bist du dann auch motiviert es durchzuziehen, war bei mir auch so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.09.11 12:19
livipivi

nicht registriert

Re: Metabolic Balance

Han hüt mega hunger und wieder saumässig mageweh, chan chum erwarte das es 13.00 wird, evtl. tuet mir de Mage nachem Esse nüme ganz so weh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 142 .. 187
Balance   schnell   Metabolic   September   schönste   eigentlich   Forever   natürlich   richtig   einfach   weniger   livipivi   wunderschöne   wirklich   Tomorrow   Nimbini   Traumtag   Tiffany-Girl   beginnen   oktober