| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)
 1 2
28.01.10 12:27
Ellie 
Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

@peja: du schreibst mir aus der seele! ich bin sonst privat nur ganz selten im internet, hab mich auch noch nie für ein forum registriert, chatte nicht etc. aber das hier hat suchtpotential!

28.01.10 13:06
peja 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

was ich toll finde ist der ideeaustausch unter den bräuten.. bin sonst auch nicht der internettyp, möchte einfach mein leben nicht ins netz stellen, daher auch keine hp, oder so etwas..
aber hier habe ich echt schon viel tipps und auch ideen für blumen ect. holen können.. und man muss nicht immer alles mit dem gg besprechen und ihn "belasten", so das er mal genug hat von hzplanerei.. teilweise hat man ja ideen, die für einen augenblick gut sind und wenn man eine andere meinung hört, verwirft man sie wieder weil der andere doch recht hat.. so gehe ich wirklich nur mit den ideen zu ihm, die mir wichtig sind..

28.01.10 16:06
sheilyn 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

ech liebe sooooooooooooooooooo vell ah ehm... das channi doh garned alles ufschribe ond mer wörd garned alles in senn cho!

er esch eifach de bescht!


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

25.03.10 16:01
pancy 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

@ sheilyn: und ich dachte MEINER ist der Beste!!!! ;-)))

ich kann auch nicht alles aufzählen, was ich an meinem Zukünftigen liebe. Er ist einfach der Fels in meinem Leben! Er bringt mich immer zum Lachen, auch wenn mir eigentlich gar nicht danach ist. Er steht immer zu mir, auch wenn wir nicht immer gleicher Meinung sind. Und er liebt mich ohne wenn und aber, mit all meinen Fehlern! Ich kann mir keinen besseren Mann an meiner Seite vorstellen. Mein ganzes bisheriges Leben habe ich nach ihm gesucht, und jetzt lass ich ihn nie mehr los!

@ellie: geht mir genau so, dieses Forum macht süchtig!


*** wir können es kaum erwarten bis der 26.06.2010 da ist... ***

26.03.10 09:57
nicarina1985 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

a mim schatz do liebi soooo viel eifach so.. do wür dä platz glaub nöd lange für alles..
aber es paar sachä sägi scho..

er isch dä perfekti ma für mich will mir üs super ergänzed i allem.. im hushalt bi gspröch bi dä organisation eifach perfekt.. er isch mega zärtlich und bringt mi amol au zum lachä.. er isch eifach immer für mich do und i weiss ihm chani alles verzelle (wani au ernorm wichtig find) er weiss mini schlechteste site und mini beste site und liäbt mi trotzdem vom ganze herze.. i weiss i chan mi immer uf ihn verloh.. i liebs wenn er lacht (will dänn hät er um dAuge so schöni lachfältli) und i finds mega süess wänner mit näberem ernst diskutiert will dänn hät er immer sonen andere usdruck i dä stimm und i dä mimik.. am schönste findis wänn er mi eifach astrahlt mit sine blaue auge.. er isch zwor 1 kopf grösser wiä ich (was kusstechnisch nöd immer eifach isch) aber i cha mi so perfekt inen inekuschele... hmm jetzt chani scho fast nümä höre.. i hör jetzt aber uf.. susch isches fast zviel text..

26.03.10 12:38
seeletaenzli 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

ach... do gets (wie bi hoffentlech allne) soooo vell...

er schaffts mech zom lache z'brenge, sogar wenn i onglaublech sauer ben uf ehn... den werd i no meh sauer, well er den jo nöm ärnscht nemmt, dass i sauer ben... bes i eifach nöm anderscht chan ond das ganze i mene lachafäll ändet

er liebt mech so wie ech ben... ob mol paar kilo meh oder weniger.. das spellt ehm ke rolle...
ond er seid mer emmer weder, wie sehr er mech liebt.. ond was för wonderschöni auge ech han... ond was i ganz toll fend, er nennt mech "knuffel" mis härz fohd grad afo pöpperle wenn er das met sinere stemm ond so mene schöne tonfall seid

ach es ged no sooo vell... ech lieb au sis usseh... sini fältli om d'auge... die möched ehn för mech onglaublech attraktiv... ond ech liebs dass er mi fascht jede tag metnemmt zom schaffe ond weder hei nemt... ond das ech met ehm im bett vor em ischlofe eis lied noch em andere singe cha... nur om enand z'närve

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

26.03.10 13:05
seeletaenzli 

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

ou ou...
mer esch no was igfalle

obwohl ech am morge met ehm is gschäft fahre ond am obig weder hei, telefoniered mer mendestens einisch am tag

ond wenn ech vor ehm is bett gange ond scho igschlofe ben, wekt er mech extra, damet ech i sine arme ischlofe chan

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 2
paralellforum   unregelmässig   Partner   sooooooooooooooooooo   unrealisitisch   Liebesgedicht   bekanntenkreis   repräsentativ   ideeaustausch   zurückhalten   interessierts   hochzeit-verrückt   suchtpotential   Seeleverwandt   kusstechnisch   onglaublech   wahnsinnig   beziehungsbarometer   wonderschöni   zueverlässig