| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?
 1 2
17.03.10 12:27
peja 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

hallo zusammen!

denke das ist wohl von paar zu paar verschieden.. früher oder auch heute noch bei einigen paaren, gibt es natürlich doch relativ viele änderungen betreffend zusammen in eine wohnung ziehen, sexualität ect. ect..

doch bei uns ist das nicht der fall.. wir haben auch schon darüber gesprochen, und ich glaube und hoffe das sich bei uns nicht viel ändert.. abgesehen vom namen und all diese sachen.. wichtig ist natürlich, das man weiterhin an der beziehung arbeitet, diese pflegt, den partner schätzt, dinge zusammen erlebt usw. und nicht meint, so jetzt haben wir geheiratet ist doch die "beziehungs-pflege" und die bemühungen ein paar zu sein vorbei..

17.03.10 13:14
Piglet 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

Eg cha mi silver aschliesse:
Be üs het sech gar nüt verändert, abgse vom rächtleche ond dass mer jetzt ei Stürerklärig müend usföue... mer händ öis emmer no glich fest gärn wie vorhär

17.03.10 14:00
schusseli 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

Ich denke wiä d Carmille au scho gschriebe het, dass ich mich denn eifach gfühlsmässig no chli nöcher zu mim Schatz fühle. Es git eim scho chli es anders Gfühl, wenn mer chan säge, min Maa und nöd min Fründ. Das flasht mich ez scho
Und ich bin halt au chli traditionell und für mich ghörts dezue, z'erst z hürate und denn e chliini eigeni Familie z gründe.

Was würki nöd döf passiere isch, dass mer sich denn i de Beziehig zu sicher fühlt und sich nüme Müeh git. Aber das isch wiä scho gseit au inere unverhüratete, längere Beziehig eso. Drum mach ich mir da nöd z grossi Sorge....ich hoff uf all Fäll, wenn sich öpis veränderet denn nur positiv...


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

17.03.10 17:59
seeletaenzli 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

au mer hend üs die gedanke gmacht ond vell dröber gredt...

ech glaube sehr wohl, dass sech öppis veränderet... ech werd stolz si, dass ech MIN maa säge cha... ond dezue chond, dass ech sin name ha

ech cha mer scho vorstelle, dass d'verbondeheit no chli stärcher esch (han i au scho oft köhrt)... aber ech dänke das esch vorallem afänglech so... wo mer no i de hochziitsgfühl schwebt...

söscht dänk i ned, dass sech öppis verändere werd... solang mer bed no go schaffe gönd ond ke chend hend sowieso ned. ech verdiene mis gäld, är sis...

ehrlechgseid hed sech bi üs scho öppis veränderet i dere ganz ziit vo de hochziitsvorbereitig... mer hend scho voräne e tolli beziehig ka (klar, söscht wöred mer ned hüürote)... aber die ganz vorbereitig hed üs no meh zäme gschweist...!




-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.03.10 18:12
Dee 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

au ich finde, dass sich eusi Beziehig jetzt scho veränderet hät. Min Schatz isch sehr ufmerksam und suecht mini Nächi meh als sust. Mir freued eus riesig druf, dass mer bald e Familie sind und de gliich Name werded träge. Zuesätzlich wird ich au no sini Religion anäh und das ehrt ihn sehr.

Ich finde eher im Gägeteil sött mer nachher meh für d beziehig tue, wil im gägesatz zum nid verhüratet sii muen mer sich scho müeh gäh. Wenn mer no ledig isch, denn chan mer eifach gah, aber wänn mer ghürate isch, denn gaht das nid so eifach.

Ich freu mi uf de Gedanke, mit mim MA s ganz Läbe z verbringe, mer sind denn ei Familie. Mir händ drum au de Spruch uf de Iiladig:
Liebe ist, wenn aus ICH und DU ein WIR wird. Ich finde, das triffts sehr guet!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

17.03.10 18:21
seeletaenzli 

Re: Was ändert sich für Euch aufgrund der Hochzeit?

@dee

bi mim zuekönftige esch es au so...
er suecht no vell meh mini nöchi... esch emotionaler, ahänglecher... ond no liebevoller als söscht...
es fühlt sech eifach rechtig a...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 2
vorbereitig   Hochzeit   zusammengehört   aufgrund   problemlosere   unverhüratete   hochziitsgfühl   hochziitsvorbereitig   gfühlsmässig   Steuererklärung   stürerchlerig   überglücklech   Vorstellung   unterschiedlich   administrativer   veränderet   beziehungs-pflege   widerspricht   Überlegungen   offensichtlichen