| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
 1 2 3 4 5 .. 7
25.01.10 21:14
Yasi 

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Eine ganz allgemeine Frage: gibt es eigentlich Männer, die NIE Nägel kauen oder Nagelhäutchen wegreissen?

Sit em August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!

25.01.10 21:44
Carmile 

das hät was yasi..au jo und i han no vergesse..es all morgendliche..."schaaaatz, weisch du wo mis portemonnaie und mis handy isch? :-)" abkicher. es GPS system fürd hortig vo solchne sache wär genau srichtige :-)

oder nomol was..wie vorig gad..."ui nei, i mues mer en zettel hole und ufschribe a was i no alles denke mues. sonen stress. jetzt muesi no de kollegin x alüte, es fondue esse plane und denn sogar no smail a person y useloh" abgröl. absolut nöd multi tasking.

das sind wohl die sache wo mi am meiste nervet. di positive site überwieget aber klar und i findes hammer dass er amigs mini hemde büglet, dä pflanzegüssservice übernimmt, kleider flickt (haha, i han kei geduld für sowas), zitige bündlet, wenn mer gäst hend zmitts bim koche mol spontan "min" gang übernimmt und gad wiitermacht ohni dass mer üs gross müänd unterhalte und trotz allne traditionell wibliche rollene doch no Maa isch.

26.01.10 07:35
Cherita 

Also mein Schatz hat noch nie an den Nägel geklaut, genaggt usw. ;-)

Mein Herzblatt hat aber die Angwohnheit, dass er leere trocken Fleischpackungen oder so anstatt in den Müll auf die Ablage legt, weil er sie erst beim aufräumen versorgen will!!! *grrrr*

Jeder Mensch hat Macken, ob Frau oder Mann! Und den perfekten Partner, der immer alles so macht wie Frau es sich wünscht und vorstellt gibt es nicht und wenn doch frage ich mich ob er Mann noch sich selber sein kann oder darf!

26.01.10 08:22
chloro 

Das ist ein ganz lustiger Thread.
Also was die kleinen Macken meines Zukünftigen sind:
-Er raucht und obwohl ich früher auch geraucht habe, stört es mich manchmal trotzdem. Aber ich habe ihn ja so kennengelernt und er soll aufhören, wann er es richtig findet.
-und er schläft sehr viel:-), tönt jetzt vielleicht lustig, aber manchmal kommt er von der Arbeit nach Hause, liegt auf das Sofa und schläft ne Stunde, obwohl ich gerne etwas unternehmen würde( vorallem jetzt bei den Vorbereitungen). Gut ich muss mich immer etwas zurücknehmen, denn ich bin fast etwas hyperaktiv.so ergänzen wir uns eigentlich gut.
- Er mag nicht wie ich die Socken "zämelege". Lösung ist ganz einfach, er macht das jetzt:-))

Ansonsten sind es nur klitzekleine Sachen, aber das stört mich nicht, denn ich habe diese sicher auch!

26.01.10 08:53
Lola

nicht registriert

also min zuäkünftigä isch än riesä schussel. er verlürt, verhüänärät sachä...und das im regelmässigä takt. vo portemonaie, schlüssel, natel, ID, etc. aber s komischä isch. er chunt immer alles wieder retour über. irrgendwiä findet immer ,,netti,, lüt sini sachä. und er häts amel gli wieder...hi hi

er isch scho besser wordä. aber ebä...nur besser ;-)

aber ich liäben überalles, mit all sinä marottä (ich han mini schliesslich au!!) ... :-)

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

26.01.10 09:07
gab1510 

hihi, das isch än lustige thread:-) also bi eus bin ehner ich chli dä chaot und verhüener immer irgendwelches züg und muen alles sueche...:-) aber äs chunnt immer wieder füre.

was mich bi mim schatz nervt, ich tuen immer am gliche tag wäsche und er schaffts fascht jedes mal wenn ich fertig bin mit wäsche grad dä halb wöschchorb wieder z fülle mit chleider wo er halt no irgendwo umeligge gha hät und gmerkt hät das mer die eigentlich id wösch chönnt tue... grrrrr....

26.01.10 09:14
Lola

nicht registriert

hi gab,
das chunt mer bekannt vor! ich frög eifacht jedesmal, häsch no öpis id wösch. oder sägäm hüt abig tuäni wöschä, tuäsch bitte no alles in wöschkorb :-) so klappets :-)

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

26.01.10 09:25
speedy 

Ich ärgere mich eigentlich nur, wenn de teletext mol wieder wichtiger isch als ich. Ich mein, an s Sportpanorama hani mi jo gwöhnt, das lauf halt denn und isch irgendwenn verbi und denn chani wieder cho. Aber de Teletext lauft ihm jo nid devo?!? Immerhin: Wenn ich ihm denn d Färnbedienig us dr Hand nimm und de Färnseh abstell, weiss er immer grad, dass jetz es Thema chunnt woner würklich mues zuelose wenns kei Ärger söll gä. Wobi, zum gerächt blibe: Wenn ich irgend e Lascht abzlade ha merkt er das eigentlich immer vonelei, stellt de Teletext ab und isch ganz bi mir.
Was mich au no närvt, isch dass ers eifach nid fertig bringt, sini Socke richtig in d Wösch z tue. Sind immer so halbe inenand grollt, so dass si im Tumbler wenn ichs nid merk und si usenand drüll halt eifach nid troch wärded. Und wenn überhaupt, denn sind si immer uf de falsche Site. Heisst bim zämme legge chasch zerscht emol uf die richtig Site chere. Dä Zuesatzufwand isch mir eifach z blöd. Hanem au scho denn eifach die gwäschene Socke ufs Bett gschmisse und gfunde chasch sälber zämme legge.

He aber mol öppis - nei, nid würkli anders: Gescht Zobe simmer näbenand gläge und är het de Chopf so uf minere Schultere gha. Will er nid so zwäg isch, schwitzt er im Momänt rächt stark. Heisst, ich ha nochane au chöne go dusche und es neus T-Shirt azieh. Aber ich ha so de Gedanke gha: Eigentlich isch das jo öppis, wo eim süscht eher grust. Und wenn ich sogar das bi däm Maa, wo näbe mir liggt, no irgendwie schön find, denn isch es doch würklich dr Richtigi!
Also: Bi allne Ecke und Kante wo unseri Helde händ: Ich freu mich wahnsinnig uf d Hochzit!!!

26.01.10 10:09
peja 

hi speedy

das häsch würkli schön gschriebe.. das isch wahri liebi..

26.01.10 10:43
silver83 

@nägelchauä
min ma, macht das au, aber das stört mich nid, da er kein bürogummi isch und sini finger no rächt beasprucht werden, gsiens eh nid wunderhübsch us... er hät etz ä wuchä vor dä hz mol feriä ige, sött ers übercho, den chan i sie ihm jo den no fotitauglich machä. er tuet, für en ma jo eher sältä, gern händ icereme ect, drum würd das scho guet cho. und suscht isch das hald den so, ich lieb ihn au mit sinä "verschlagänä" hend.

es gits einiges wo ich nid wür uf minä wunschzättel schribä wen ich mier en ma chönt zämästellä. aber ich bin jo au nid perfekt und wen ich sini mackä mag verträgä und er mini, den isch jo alles im lot fehler sind doch au öpis menschlichs

ich glaubä nid, dass es der perfekti ma git, wo alles stimmt und er niä närvt... sorry aber das isch doch echt wunsch-vorstellig und entspricht nid der realität. ich gsiens do wie cherita, den muess sich einä vu beidnä verstellä.

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

1 2 3 4 5 .. 7
Perfektionistin   Absenkautomatik   verheiratet   nagelkosmetikerin   doit-garden-migros   verantwortlich   Fleischpackungen   sEröffnigsspiel   Kirchlich   lebenspartners   pflanzegüssservice   Schwarzwäldertorte   Vorbereitungen   Feuerwehrübungen   Parnter   eigentlich   unterschiedlichen   Herzallerliebster   wunsch-vorstellig   Wöschzämmeleggt