| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Weight watchers
 1 .. 4 5 6 7 8
09.01.13 21:05
Lula 

Re: Weight watchers

Säget mau, was ässet ihr aube so? Wettit ihr nit mau öichi Menus chli da inne stelle? Findes nämli aube gar nit so eifach, zumau GG "normal" ist.

09.01.13 21:21
morelia 

Re: Weight watchers

we di gg normau isst, machsch doch am gschidstä für di ä sattmacher, de muesch nid 2 mau chochä.
de chasch z.b. teigwarä mit gmües und fleisch oder frücht machä. so wok mässig. oder härdöpflä, gmües u tofu ufem bachofäbläch. das macht mis mami so

09.01.13 21:31
arwen_1984 

Re: Weight watchers

ig ga ds Loupe... bi ize öppe sit eme Jahr Goldmember, finde das scho no kuhl, wenn me nümme geng muess zahle...

10.01.13 06:12
nicole87 
Re: Weight watchers

@ arwen_1984 gratulier dir ganz härzlich zu deim goldmember, i find das ä super sach!


@ässensplan: i ha ä paar Biecher vo ww, koch ab und zue us dene und dr Fründ hets bis jetzt immer guet gfunde

24.01.14 06:15
LaMariee 

Re: Weight watchers

Hallo Zäme

Ig ha mau wöue frage öb zur Zyt no öper aktiv bi WW drbi isch?

24.01.14 16:05
kleinerbrownie 

Re: Weight watchers

Hallo LaMariee,

ich bin seit Dezember 2011 durchgängig am WW machen... mit dem ProPoints 2.0.

LG Brownie

25.01.14 15:04
LaMariee 

Re: Weight watchers

@Brownie: ah de bisch scho lenger drbi, de passts dr i dämfau? ig bi iz äbe ersch sit knapp zwe Wuche dranne... aber finges bis iz ömu guet hoffe es würk de ou guet

24.09.14 10:21
Jea 
Re: Weight watchers

also weiss nöd, obs öpper interessiert, aber vilicht ja scho :)

wänn ihr nöd wännd gäld usgäh für WW und die träffe nöd würkli bruched, dänn gäbtis e kostelosi (ja, richtig gläse! KOSTELOSI) alternative! ich bin vor 2 wuche über my miracle gstolperet. my-miracle.de
das isch öppe s gliche wie ww, aber halt kostelos und es bitz anderscht mit dä pünkt.
es isch so, dass mer für alles pünkt berechnet, ussert fürs wasser. also au gmües und frücht und so, wo bi ww halt frei sind. wil ganz ehrlich, au die chönd immensi kalorie ha :)

ich finds halt guet, wil mer alles chan online mache, e super community hätt (forum, blogs usw.) und so sich ebefalls chan ustusche. ich han jetzt innerhalb vo 2 wuche fascht 2 kg abgnoh.

bi ww wie au bi mm nimmt mer kontinuirlich ab, wänn mer sini pünkt / kalorie isst und viel wasser trinkt. klar isch bewegig au wichtig... alles i allem ischs würkli sehr ähnlich.

so, vilicht isch für dä eint oder ander interessant... :)

liebs grüessli und wiiterhin viel erfolg.

Jea

24.09.14 13:35
kleinerbrownie 

Re: Weight watchers

@Jea: bei WW soll/kann man aber auch nicht unbegrenzt Obst und Gemüse essen, sondern die Fitformeln geben 2 Portionen Obst und 3 Gemüse täglich an und gerade beim Obst soll man das bzgl. Fruchtzucker und Kalorien gut im Auge behalten.... von all you can eat kann also keine Rede sein.

24.09.14 13:54
Jea 
Re: Weight watchers

sorry, dänn hät sich das vermuetli gänderet. han früehner vor x jahre au mal WW gmacht, und dert hätts eifach gheisse, 5 portione gmües und frücht über dä tag verteilt. portionegrössi isch egal gsi und zu dä pünkt hätt mers nöd müesse/dörfe zähle...

und ich finds halt immer chli suspekt, wänn mer so sache nöd zu dä allgm. kalorie zählt. aber schlussäntlich muen jede sälber sin wäg finde. han nur dänkt - wil ichs doch wahnsinn finde, wieviel gäld mer da bi WW usgäh chan - ich sägs mal wäge dä kostelose variante :)

wünsche en schöne tag.

 1 .. 4 5 6 7 8
Programm   Erfolgserlebnisse   Gewichts-auf-und-ab   Kohlenhydratejunkie   gsamteenergieumsatz   Süssigkeitsattacken   Restaurantführer   watchers   eigentlich   ernährungsumstellungen   Zämeghörigkeitsgfüu   tortellini-salat   Nährungsumstellung   einfach   Ernährungsumstellung   Weight-Watchers-Programm   irgendwie   Entzugserscheinungen   4-wochen-powerplan   abnehmen