Weight watchers |
|
1 .. 4 5 6 7 8
|
|
|
|
|
10.01.13 06:12
nicole87
|
Re: Weight watchers
@ arwen_1984 gratulier dir ganz härzlich zu deim goldmember, i find das ä super sach!
@ässensplan: i ha ä paar Biecher vo ww, koch ab und zue us dene und dr Fründ hets bis jetzt immer guet gfunde
|
|
|
24.01.14 06:15
LaMariee
|
Hallo Zäme
Ig ha mau wöue frage öb zur Zyt no öper aktiv bi WW drbi isch?
|
|
|
|
|
24.09.14 10:21
Jea
|
also weiss nöd, obs öpper interessiert, aber vilicht ja scho :)
wänn ihr nöd wännd gäld usgäh für WW und die träffe nöd würkli bruched, dänn gäbtis e kostelosi (ja, richtig gläse! KOSTELOSI) alternative! ich bin vor 2 wuche über my miracle gstolperet. my-miracle.de das isch öppe s gliche wie ww, aber halt kostelos und es bitz anderscht mit dä pünkt. es isch so, dass mer für alles pünkt berechnet, ussert fürs wasser. also au gmües und frücht und so, wo bi ww halt frei sind. wil ganz ehrlich, au die chönd immensi kalorie ha :)
ich finds halt guet, wil mer alles chan online mache, e super community hätt (forum, blogs usw.) und so sich ebefalls chan ustusche. ich han jetzt innerhalb vo 2 wuche fascht 2 kg abgnoh.
bi ww wie au bi mm nimmt mer kontinuirlich ab, wänn mer sini pünkt / kalorie isst und viel wasser trinkt. klar isch bewegig au wichtig... alles i allem ischs würkli sehr ähnlich.
so, vilicht isch für dä eint oder ander interessant... :)
liebs grüessli und wiiterhin viel erfolg.
Jea
|
|
|
|
24.09.14 13:54
Jea
|
sorry, dänn hät sich das vermuetli gänderet. han früehner vor x jahre au mal WW gmacht, und dert hätts eifach gheisse, 5 portione gmües und frücht über dä tag verteilt. portionegrössi isch egal gsi und zu dä pünkt hätt mers nöd müesse/dörfe zähle...
und ich finds halt immer chli suspekt, wänn mer so sache nöd zu dä allgm. kalorie zählt. aber schlussäntlich muen jede sälber sin wäg finde. han nur dänkt - wil ichs doch wahnsinn finde, wieviel gäld mer da bi WW usgäh chan - ich sägs mal wäge dä kostelose variante :)
wünsche en schöne tag.
|
|
|
|
1 .. 4 5 6 7 8
|