| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....
 1 2 3 4
18.03.09 10:27
fraztaz 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

tschou nepi

i glaube nid das mir extremi früeplaner sii, wenn mir äs jahr vorher bekannt gä hei, das mir hüratä. findäs aber extrem churzfrischtig, wenn me 6 - 7 mönät vor me termin seit, mir hüratä de o no. aber da gö d'meinigä ebä wiit usänand.

genau das hani ebä o denkt mit em mitänand redä frangipani. s'verstöh eim zwar scho nid immer aui, wenn me so direkt isch (i mag ja jedem gönnä wenn er hüratet...), aber i bi gliich erliechteret xi, wonis xeit ha.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.03.09 19:27
surri 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....


Also i gib au no mi Senf drzue

I cha Euch au alli verstoh. Mir hei 1 1/2 Johr vorher bekannt gäh das mir hürote. Alli händ sich gfreut und es isch eigentlich au guet so gsi.

Vor ca. 1 Monet het e gueti Kollegin vo mir aglüte und mir gseit das sie das Johr au hürote, au das isch kei Problem gsi. Wo sie aber erwähnt het das sie genau 3 Wuche nach uns hürote und das au no i dr gliche Location und mit em gliche Catering isch mir dr Lade abeOt . I ha mi verarscht gfühlt. Mir hei fast 1 Johr und 4 Monet verher reserviert und alles plant. und sie het gwüsst das das für mi e bsundere Ort isch.
Sie het alles koopiert eifach so will sie gfunde het das sie nit meh muess sueche. I sig jo au z'friede.
Sie het jo nit emol e Bezug zu däm Ort!

I bi so stinkig gsi!

I ha mi unterdesse berühigt und verzell ihre eifach so wenig wie möglich!

I finds eifach schad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
¨
Cu surri



Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

18.03.09 20:24
Stern 
Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

Hey surri, ja das ist wirklich heftig!! Da wäre ich auch ausgerastet. Du hast schon recht, es ist besser wenn man so wenig wie möchlich erzählt... was ja zwar auch schade ist, den schliesslich möchte man doch auch die Vorbereitungszeit mit den Freunden und Familien teilen. Wie ich schon vorher mal geschrieben habe, kenne ich so gewisse Reaktionen leider auch. Ich verstehe das einfach nicht!!!! Wenn du mich fragst haben gewisse Personen echte Probleme mit ihrem Leben und fühlen sich besser, wenn sie andere Planungen kopieren können.

Da fehlen mir einfach die Worte...

Stern

18.03.09 21:04
surri 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

Danke Stern

I bi mr im Moment wirklich am überlege ob mr die Fründschaft im Moment no wichtig isch. Aber wo i das minere Tätschmeistere verzellt ha het sie nur gmeint i söll doch kei Konkurenzkampf mit dr andere Brut ustrage. Es sölli mir eifach egal si.
I ha mi eifach nit verstande gfühlt!

I bi aber froh das es das Forum gitdo wird me meistens verstande!

Liebs Grüssli

Surri

Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

18.03.09 21:08
Nepi 
Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

@ surri

Uiuiuiui, das finde ich also auch nicht in Ordnung. An ihrer Stelle hätte ich Dich gefragt, ob es Dir recht sei. Aber ja, geniesst trotzdem euren Tag ohne an später zu denken.

@fraztaz

Wie gesagt, es kommt darauf an, wie man es sieht. Wir haben im März (letztes Jahr) entschieden, dass wir im September, im gleichen Jahr heiraten. Uns ist jedenfalls niemand dazwischen gekommen Aber es ist schon so, dass man viele Locations min. 1 Jahr im Voraus reservieren muss.

Wir haben vor einer Woche eine Einladung zur Hochzeit erhalten, die bereits in 2 Monaten stattfindet und das völlig überraschend. Also, das nenne ich kurzfristig

In der Vorbereitungszeit nervt es die angehenden Bräute, wenn noch andere Termine dazwischen kommen, ist der Tag aber erst mal gekommen, dann vergisst man alles

19.03.09 08:08
fraztaz 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

@nepi: da isch sicher no viu churzfristiger u s'isch sicher o so, das me s'näher nümä so eng xet. weisch, das hani natürli nid gschriibä; aber was mi am meischtä gnärvt hät isch, dass genau diä personä xeit hei "dir müesse de dä termin unbedingt no das jahr (im 2008) bekannt gee, will's sunscht mit schaffä u feriä u so überschniidigä chönti gee" das hei mir o gmacht (natürli nid spezieu wäg ihnä.. )u näher säuber no so churzfristig go terminä däzwüschädruggä. da chani de gad gar nümmä verstah.

@surri: da findä i o höllä strub. i verzeu o nümmä viu was mir so planed. so ähnlichs hani drum o erläbt.

i bi übrigens o froh giz das forum. da chamä o mau richtig dampf ablah u me hät meinigä vo ganz neutraler siitä.


Am 05.09.09 isch es sowiet!

19.03.09 08:53
canadienlady

nicht registriert

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

guätä morge ladys

ig findä das himmeltruurig, we sogenanti Kolleginnen unbedingt denn wei hürate wo mir alli! aber was ig geschter erläbt ha, isch DER dämpfer schlecht hin...

mir hei dänkt mir verzelles üsne kollege so früäch wiä müglech wenn genau mir hürate, dass de o würklech alli chöi derbi si. äs heisech bereits itz alli agmäldet zu üsem hochzig bis uf eis paar. iz isch geschter äs e-mail cho vor verlobte vomene kolleg vo mim schatz (alles klar ), si hürate o im 2010! und zwar am 28.08.2010! Das isch GENAU denn wo mir chilchlech hürate... dir gloubet nid wiä ig usgraschtet bi geschter. ig ha d wält nüm verstande u dere zwätschgä grad aglüte u ihre alli schand wüäscht gseit. nid falsch verstah, ig gönnes jedem wo der troummaa gfunde het u wet hürate, aber nid we kollege am gliiche tag tüä wiä mir!

Mittlerwile hei sech diä andere vor gliche kikkä zu dere sach güsseret u si halli bestätiget, dass si uf all fäll a üsem hochzit wärdä derbi si... chönnt mir vorstelle, dass si itz ä wuche oder so früächer tüä. aber für üs isch eis klar... mir wärdä nid a ihres hochzit ga u si chöme uf all fäll nid a üses!

so itz geits mir wider äs bitzi besser!!!

wünsche nech ä super schöne tag

lg canadienlady


19.03.09 09:02
fraztaz 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

was fallt denä überhaupt ii! so blööd. diä versaued sichs ja säuber.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

19.03.09 09:08
sabo 

Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

Läck, aber das ghört sich ja würkli nöd!!!!!!
Canadienlady, ich verstahn dass du usgflippt bisch. das wäri ganz sicher au!!!

muäsch äs ois dänn mäldä, falls die ihre Termin verschiebed.

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

19.03.09 09:40
pearl 
Re: Wir sind ein bisschen enttäuscht weil 2009 unser Jahr werden sollte.....

Hallo Zäme,

ech gseh scho, do gehts ächt hoorstrübendi Gschechte! Do frogt mer sech mängisch ächt, eb mer nome de Löli vom Dienscht esch oder eb hürote höt gar nüme gelt.
Also das met em Hürot am gliiche Tag esch jo so öppis vo denäbe! Dere hät ech glaub de Hals omedreit! Das machsch jetzt eifach ned ond basta.

Lönd euch d Luune ned verdärbe liebi Brüüt! Met hoch erhobenem Chopf dänket mer alli, üsi Hochziit werd die bescht!

Liebe Gruess pearl

 1 2 3 4
Konkurenzkampf   Geburtstagsfest   kollege   enttäuscht   einfach   bisschen   Vorbereitungszeit   Schwangerschaften   supermegaschön   däzwüschädruggä   bekannt   Bekanntechreis   schlussendlich   heiraten   hochziit   Hochzeit   hüratet   hochziits-hochsaison   ehrlicherweise   Bekanntenkreis