| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
10.07.2010
 1 2 3 4 5 6
27.06.10 11:58
Pamuya 

Re: 10.07.2010

Es kommt also auch noch darauf an auf welcher Homepage ihr nachschaut wegen dem Wetter.

Auf Wetter.com bsp. ist am 10.7. sonnig und leicht bewölkt.
auf Meteotox wird regen angesagt... *schmunzel*

auf jeden Fall wird es gut kommen!

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

27.06.10 14:03
Carmile 

Re: 10.07.2010

hey ihr 10. juli bräute :-)

ich hoff jetzt einfach mal auf super wetter, bin positiv eingestellt :-9 wird schon.

bei uns schauts momentan so aus mit der planung. hab alle dekosachen, moneybox und co. schön verpackt, alles angeschrieben wo wie was hinkommt, wer transportiert etc. ein heiden koordinationsaufwand. hat 10 kisten gegeben :-)

die ämtlilisten, genauer zeitplan, adressen von allen beteiligten, materialliste etc. sind sozusagen fertig und diesen mi. treffen wir nochmals unsere bridesmaids und groosmen. dann ist übergabe, ab dann mach ich nix mehr fürs hochzeit :-) dann melden sich die restaurants etc. nur noch bei ihnen, ich geniess nächstes weekend mein polterweekend und dann wird geheiratet. juhuu.

bin schon fast etwas stolz auf mich, dass ich die planung so gut hingekriegt habe, dass wir jetzt keinen stress mehr haben..dafür gibts umso mehr masterarbeitsstress, das ist fast mein grösseres problem momentan.

grüesslis vom balkon bei uns, wo gerade noch fleissig geplant wird.


27.06.10 14:14
Pamuya 

Re: 10.07.2010

Hallo Carmile

Huiii 10 Kisten, das ist eine Menge!

Wir geniessen momentan auch die Sonne auf unserer Terasse, doch geplant wird für heute nicht mehr. Ich hoffe wir haben nix vergessen *schmunzel* denn die ganze nächste Woche werde ich keine Zeit mehr haben etwas zu unternehmen, da ich montag bis und mit Samstag durcharbeiten muss und dann am Samstag abend der Polterabend stattfindet ;)



*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

28.06.10 14:33
cosmologia 

Re: 10.07.2010

Congratulations, Carmile! Ich beneide dich schon, dass es bei dir so gut geklappt hat! 10 Kisten ?!? Eine Menge Arbeit!! :)

Bei uns sieht es noch nicht nach relaxen aus, aber ich komme sicher noch dazu diese Woche eine Liste zu machen, was wohin gehört. Da mein Mann in Norwegen weilt, komme ich wahrscheinlich zu mehr :P
- Gestern haben wir die Photogruppenliste erstellt und weggeschickt.
- Die Tischordnung wurde am Samstag fertiggestellt.
- Ein paar Dekosachen sind angekommen, leider war das Dekoband falsch. Anstatt 50mm haben sie 4.8mm geliefert *grrrr*. Naja, ich habe eine Email geschickt und hoffe auf Antwort. Ich brauche es erst am 10. Juli, trotzdem...
- Heute *freu* gehe ich mein Kleid abholen Jipidipiday!! Hoffentlich sind die Schuhe jetzt endlich auch da
- Nach dem Abholen des Kleids gehe ich die Blumen bei der Floristin anschauen. Ja, ja, da geht was heute!
- Noch eine freudige Nachricht: der Rasen, auf welchem wir uns trauen lassen möchten wurde gemäht. Das war eine Voraussetzung der Besitzer. Jetzt muss nur noch das Wetter stimmen *optimistisch-bin*
- Oh und ich habe wahrscheinlich am WE auch mein Polterabend. Vielleicht sieht man sich irgendwo :P

Es kommt gut, Mädels!!

Grüässli,
cosmologia


##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

28.06.10 22:45
cosmologia 

Re: 10.07.2010

Yeaaahhhh! Bi wieder do. Mis Chleid passt super, dSchuhe hani endli au und sie händ au passt wie aagosse.
SGspräch mit de Floristin isch ebefalls genial xi. Mir liiget würkli uf de gliiche Wellelängi und sie hät verstande wasi will. Mini Trauzüügin isch jedefalls ebefalls begeisteret vo ihre :)
So, ich bi echt gschafft! Wünsch eu no süessi Träum...
Lg

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

28.06.10 22:51
Pamuya 

Re: 10.07.2010

Jeee Cosmologia

Ich freu mich mit dir!

Mer isch am Hochsig gad en gwaltige Schritt nächer wenn mer s Chleid - wo perfekt passt- endlich abhole chan

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

28.06.10 23:57
Carmile 

Re: 10.07.2010

hey zeme

bin gad überrascht, dass ihr skleid "erst" jetzt bechämet. mis hangt scho sit 3 wuche bi minere fründin dihei. bins aber bisher nöd nomol go alegge oder so :-)

hüt obet isch gad üses ganze material weg. menü- und kirchekärtli sind fertig. alles isch jetzt im auto vo üsere bridesmaid. morn schribi di letschte bestätigungs- und erinnerungsmail a di einzelne verantwortliche, druck all dokument fürd helfer us und denn erkläret mer ene bim grille am mi. ober alles. und denn heissts, fertig, aus, nix me tue :-) freuuu. denn sind all verantwortige abgeh, ab em mi. sind sie asprechsperson für blueme, fotos und co. freu mi zum eifach no es paar tag masterarbet und beautyprogramm fürs hochzit ha :-)

tschüss ihr liebe, en lange tag goht zend. good night.



29.06.10 07:53
tumi8 

Re: 10.07.2010

ahhhhh Carmile*
Du machst das völlig richtig- klar, es gibt keine Garantie, dass du dann die letzten 10 Tage wirklich deine Ruhe hast, aber du hast das super organisiert. Hut ab, ich würde das auch genauso versuchen, wenn ich in so grossem Rahmen heiraten würde

Ich wünsche dir, dass du die Ruhe vor dem Sturm in vollen Zügen geniessen und nützen kannst!
tumi*





Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

29.06.10 07:56
cosmologia 

Re: 10.07.2010

Hey zäme

Carmile, mir händ üs erscht am 02. Januar verlobt, sind am 9. Januar a de Hochziitsmess xi und hönd üs döt über alles informiert und ich han 2 Wuche später mis Chleid gfunde. Gad zahlt und denn isch das grosse Warte losgange. Es isch erscht i de erschte Juniwuche aacho, abgsteckt i de 2te. und wils mir nöd pressiert hät, hämmer relativ spät abgmacht zums abhole. E Kollegin hät sogar xeit, dass ich no churz vorher nomol söll aaprobiere, wil mr evt. abgnoh hät i dere Ziit und Aapassige notwendig sind. Sisch mr drum au recht xi erscht relativ spot go hole.
Ich freu mi aber würkli mit dir, dass du ab em Mittwuch weniger Stress häsch!! :D:D:D

Grüässli

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

30.06.10 09:00
Schani81 

Re: 10.07.2010

juhuuu... ech gange höt mis chleid go hole. ech freu mech wahnsennig.

do mer momentan äbe au no grad am zögle send, hed's mer ned pressiert, s'chleid so gli wie möglech deheime z'ha. chönnt mer das nie verzeihe, wenn ergend öppis passiert wär met em chleid dorch onachtsamkeit.

scho wahnsenn, genau höt inere woche händ mer üses zivilische. onglaublech, s'johr esch so wahnsennig schnell verbi gange. do mer üs aber relativ vell uszieht gno händ, so z'säge hochzietsfrei. gehts s'einte oder s'andere no wo mer mönd erledige. aber das chönd mer locker am mäntig, zischtig nöchscht woche no mache, do mer nämlech denn ferie händ.

mer send geschter no schnell bi üsem kapälleli doregfahre ond oh schreck, de wenkelriedstei (sämpach) esch emmer nonig ganz suber. vellecht händ ehr devo i de medie ghört, aber es händ es paar deppe de stei met roter farb verschmiert. ond das wär doch au es sujet vo üs gseh bim paar-shooting. ben rächt enttüscht ond chan ab so lüüt tierisch ufrege....

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

 1 2 3 4 5 6
koordinationsaufwand   HOCHZIETSCHLEID   Congratulations   Trauung   3-mol-uf-Holz-chlopfe   Photogruppenliste   wahrscheinlich   schlussendlich   smile-bis-hinder-beidi-Ohre   cosmologia   verantwortliche   kirchenbüchlein   erinnerungsmail   verschiedene   Wettervorhersage   Parkplatzsuechi   masterarbeitsstress   koordinationsufwand   onvergässleche   optimistisch-bin